donosić, nie donosić, gdzie?

Data: 2016-09-12 08:49:23
Autor: spider
donosić, nie donosić, gdzie?
W dniu 2016-09-11 o 20:25, ToMasz pisze:
Zgłaszać?

Ja tam bym wysłał e-mailem nagranie anonimowo żeby mnie potem nie szukali w celu składania zeznań :) Może oleją, może po prostu zawezwą kolesia na pogadankę. Jak straci trochę czasu na komisariacie, to się może zastanowi następnym razem nad swoim zachowaniem na drodze.
Inna sprawa to wrzuciłbym na youtuba na kanał Polskie Drogi. Jest szansa że chociaż tam zostanie napiętnowany :) Co ciekawsze nagrania pojawiają się czasem na portalach informacyjnych i jak się zrobi o gościu głośno, to wtedy Policja już nie może zostać taka obojętna :)

Data: 2016-09-12 08:57:12
Autor: Shrek
donosić, nie donosić, gdzie?
W dniu 12.09.2016 o 08:49, spider pisze:

[...]

Ale polskie drogi to wyższy poziom. Musi być coś naprawdę ułańskiego, albo przynajmniej dzwon. Zwykłe wymuszenia bez dzwona się nie liczą - nikt tego nie chce oglądać:P

Shrek

donosić, nie donosić, gdzie?