dookoła Polski motocyklem

Data: 2010-01-17 21:26:31
Autor: szauek
dookoła Polski motocyklem
Helou,
Co ja tam będę się rozpisywał:
http://dookolapolski.szauek.pl/

Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

szauek

Data: 2010-01-17 12:44:20
Autor: scibor1
dookoła Polski motocyklem
On 17 Sty, 21:26, "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> wrote:
Helou,
Co ja tam będę się rozpisywał:http://dookolapolski.szauek.pl/

Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę..

szauek

Kiedys tez tak chcialem. Jeszcze nie zrealizowalem. Jeszcze.
Widze, ze przejezdzales kolo mojego domu. Poznaje po opisie: "dziury,
dziury, dziury";))

scibor
Helga VFR8001,618

Data: 2010-01-17 21:53:50
Autor: szauek
dookoła Polski motocyklem
Użytkownik "scibor1" <scibor@eranet.pl> napisał:
[...]

Dobra rada dla tych, co chcą pozwiedzać, a mają ograniczony czas. Unikać znajomych!

szauek

Data: 2010-01-18 07:51:34
Autor: Karambol
dookoła Polski motocyklem

Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości news:hivrq0$qre$1inews.gazeta.pl...
Helou,
Co ja tam będę się rozpisywał:
http://dookolapolski.szauek.pl/

Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

Kilka lat temu tez jechalem taka wyprawe. Jechalismy w 3 moto. Po 3 dniach musielismy przerwac, ciagle padalo - to byla masakra.
Zrobilismy 2 tys km w 3 dni, 3/4 w ulewnym deszczu. Mielismy pecha jak cholera, burza za burza..

--
Karambol
KTM LC4 620 EGS-E

Data: 2010-01-18 07:53:58
Autor: Karambol
dookoła Polski motocyklem

Użytkownik "Karambol" <karambolpl@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hj10c3$bhp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Heh - to tez byl 2007 - tylko czerwiec/lipiec. Pewnie pamietasz jaka ch..a pogoda wtedy byla szczegolnie latem..

Data: 2010-01-18 11:14:43
Autor: Marcin N
dookoła Polski motocyklem

Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hivrq0$qre$1@inews.gazeta.pl...
Helou,
Co ja tam będę się rozpisywał:
http://dookolapolski.szauek.pl/

Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

Moim zdaniem brakuje na początku mapki. Przydałaby się taka z zaznaczoną trasą, możnaby kolorami oznaczyć poszczególne dni. Łatwiej byłoby to ogarnąć.

Jak oceniasz stan dróg w poszczególnych częściach kraju? Gdzie było ok, gdzie średnio, gdzie tragicznie?

Data: 2010-01-18 20:59:50
Autor: szauek
dookoła Polski motocyklem
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hj1cai$6hh$1news.onet.pl...

[...]

1. Pieniężno - Braniewo. Tragiedia.
2. przy zachodniej granicy spodziewałem się dużo lepszych dróg, ale nie było źle.
3. sporo dróg przy wschodniej granicy pozostawia wiele do życzenia, co widać na jedym ze zdjęć (w drodze do Sielca)

Południe kraju, minęły prawie 3 lata, ale pamiętam że w okolicach Nowego Sącza było pełno remontów. A gdzie ich nie było to już były zrobione, i nie mówię o głównych trasach, ale o żółtych.

Mapkę postaram się dodać, ale powoli, na razie cieszę się, że zmusiłem się do napisania tego co jest. Dzięki za sugestie.

szauek

Data: 2010-01-18 11:29:40
Autor: m.stefanek@mmreklama.pl
dookoła Polski motocyklem
Piękne. Trasa dookoła Polski to już niezłe wyzwanie.
Ja kiedyś poczyniłem coś takiego http://obiezyswiat.org/index.php?gallery=5314
ale zabawy też trochę było :-)

pozdrawiam Mirek

Data: 2010-01-18 21:12:42
Autor: szauek
dookoła Polski motocyklem

Użytkownik <m.stefanek@mmreklama.pl> napisał w wiadomości
Piękne. Trasa dookoła Polski to już niezłe wyzwanie.

Nieprawda, nawet nie wyobrażasz sobie jak szybko zleciał mi ten czas, co kawałek ludzie Cię zaczepiają skąd jesteś. Oferują pomoc, zapraszają na obiad, proponują darmowe noclegi w zaprzyjaźnionym ośrodku wypoczynkowym.

szauek

Data: 2010-01-20 08:03:33
Autor: Piotr Rezmer
dookoła Polski motocyklem
szauek pisze:
proponują darmowe noclegi w zaprzyjaźnionym ośrodku wypoczynkowym.

A film "Hostel" widziałeś. Nie ma nic za darmo...

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-01-20 22:08:08
Autor: szauek
dookoła Polski motocyklem
Użytkownik "Piotr Rezmer" <piotr.rezmer_bez_spamu@ens.net.pl> napisał w wiadomości news:hj69s9$mtf$1inews.gazeta.pl...
szauek pisze:
proponują darmowe noclegi w zaprzyjaźnionym ośrodku wypoczynkowym.

A film "Hostel" widziałeś. Nie ma nic za darmo...

Ok, widziałem.
Za wszystkie noclegi zapłaciłem 109 zł. Warto było ryzykować, gdyż bogatym nie jestem:)

szauek

Data: 2010-01-18 13:11:16
Autor: Don Pedro
dookoła Polski motocyklem
szauek pisze:
Helou,
Co ja tam będę się rozpisywał:
http://dookolapolski.szauek.pl/

Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

Tam w dniu czwartym koło Elbląga to nie jest przypadkiem Nowa Holandia a nie Zelandia? ;)

pozdr
DP
TL-S

Data: 2010-01-18 21:01:16
[...]