dookoła Polski motocyklem

Data: 2010-01-18 11:14:43
Autor: Marcin N
dookoła Polski motocyklem

Użytkownik "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hivrq0$qre$1@inews.gazeta.pl...
Helou,
Co ja tam będę się rozpisywał:
http://dookolapolski.szauek.pl/

Wreszcie uzupełniłem treścią. Przyjemności w czytaniu życzę.

Moim zdaniem brakuje na początku mapki. Przydałaby się taka z zaznaczoną trasą, możnaby kolorami oznaczyć poszczególne dni. Łatwiej byłoby to ogarnąć.

Jak oceniasz stan dróg w poszczególnych częściach kraju? Gdzie było ok, gdzie średnio, gdzie tragicznie?

Data: 2010-01-18 20:59:50
Autor: szauek
dookoła Polski motocyklem
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:hj1cai$6hh$1news.onet.pl...

[...]

1. Pieniężno - Braniewo. Tragiedia.
2. przy zachodniej granicy spodziewałem się dużo lepszych dróg, ale nie było źle.
3. sporo dróg przy wschodniej granicy pozostawia wiele do życzenia, co widać na jedym ze zdjęć (w drodze do Sielca)

Południe kraju, minęły prawie 3 lata, ale pamiętam że w okolicach Nowego Sącza było pełno remontów. A gdzie ich nie było to już były zrobione, i nie mówię o głównych trasach, ale o żółtych.

Mapkę postaram się dodać, ale powoli, na razie cieszę się, że zmusiłem się do napisania tego co jest. Dzięki za sugestie.

szauek

dookoła Polski motocyklem