dookola Tatr

Data: 2011-09-25 19:11:23
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr
Witam,
Bylbym zapomnial, bylem na fajnej wycieczce, wypoczalem, zrobilem kilka zdjec:
http://tinyurl.com/5sfhfmy
TA

Data: 2011-09-25 19:51:23
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr
In article <Titus_Atomicus-CA1D83.19112325092011@newsfeed.onet.pl>,

Witam,
Bylbym zapomnial, bylem na fajnej wycieczce, wypoczalem, zrobilem kilka zdjec:
http://tinyurl.com/5sfhfmy
 Chcialem tylko dodac, ze najwiekszy dystans dzienny jaki 'pokonalem' to 80km, a kilka raz nie przejechalem wiecej, niz 20 kilka.
I sporo pchalem rower pod co wieksze gorki.

TA

Data: 2011-09-25 21:00:26
Autor: Menel
dookola Tatr
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
I sporo pchalem rower pod co wieksze gorki.

Prostym rozwiązaniem tego problemu jest redukcja ilości sakw o 50% :)

Data: 2011-09-26 09:00:00
Autor: kawoN
dookola Tatr
W dniu 11-09-25 23:00, Menel pisze:

Prostym rozwiązaniem tego problemu jest redukcja ilości sakw o 50% :)

A właśnie z ciekawości: ile waży Wasz bagaż?

Jak jak zaczynałem turystykę oscylowałem wokół 30kg.
Jak ją kończyłem to schodziłem poniżej 20kg.
Wszystko na tyle.

--
kawoN
-

Data: 2011-09-26 15:08:29
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr
In article <4e8022f0$1@news.home.net.pl>, kawoN <bike4win@bike4win.pl> wrote:

> [...]

A właśnie z ciekawości: ile waży Wasz bagaż?

Jak jak zaczynałem turystykę oscylowałem wokół 30kg.
Jak ją kończyłem to schodziłem poniżej 20kg.

A ja to nie wiem.
AFAIK jak bylem na swojej wielkiej wyprawie i wskoczylem na wage w Asuanie, to zdaje sie wyszlo ze wszytsko wazylo jakies 65 kg wraz z rowerem.
Plus jakies 10kg zapas wody.

Ale jak jezdze normalnie to widze, ze sakwy sa zajete w 3/4. Albo nawet w polowie w stosunku do tamtego.

TA

Data: 2011-09-26 09:40:02
Autor: Alfer_z_pracy
dookola Tatr
Titus_Atomicus napisał:
 Chcialem tylko dodac, ze najwiekszy dystans dzienny jaki 'pokonalem' to 80km, a kilka raz nie przejechalem wiecej, niz 20 kilka.I sporo pchalem rower pod co wieksze gorki.

Noo, teraz czas na ripostę M. Wolffa. Fajnie się Was czyta, chłopaki :-)

Hej, czy dobrze kojarzę że obaj jesteście z Warszawy? Co powiecie na wspólny browar / sok / kawę jakiegoś popołudnia? Miejsce do ustalenia, ale zakładam że szeroko rozumiane centrum WAW. Tyko plizzzz, bez wymówek w rodzaju "nie mam czasu". Do rękoczynów przecież nie dojdzie, a może być całkiem ciekawie. Niejeden raz przekonałem się jakże mylący może być wirtualny wizerunek względem tego w realu. Wchodzicie? Czy jednak pas?

Pzdr!
A.

Data: 2011-09-26 08:48:15
Autor: Menel
dookola Tatr
Alfer_z_pracy <alferwywalto@mp.pl> napisał(a):
Miejsce do ustalenia, ale zakładam że szeroko rozumiane centrum WAW.

w skrócie R.U.R.A.

Data: 2011-09-26 12:10:37
Autor: Ryszard Mikke
dookola Tatr
Titus_Atomicus napisał:
> [...]

Hej, czy dobrze kojarzę że obaj jesteście z Warszawy? Co powiecie na wspólny browar / sok / kawę jakiegoś popołudnia? Miejsce do ustalenia, ale zakładam że szeroko rozumiane centrum WAW. Tyko plizzzz, bez wymówek w rodzaju "nie mam czasu". Do rękoczynów przecież nie dojdzie, a może być całkiem ciekawie. Niejeden raz przekonałem się jakże mylący może być wirtualny wizerunek względem tego w realu. Wchodzicie? Czy jednak pas?

Ja! Ja tez jestem z Warszawy!

Tylko, ze w tym tygodniu pracuje do 20:00...

--
rmikke

Data: 2011-09-26 14:37:26
Autor: Alfer_z_pracy
dookola Tatr
Ryszard Mikke napisał:
[...]

I git, termin się dogada pasujący wszystkim! Ale poczekajmy na wymienionych uczestników, na razie milczenie.

Pzdr
A.

Data: 2011-09-26 14:38:11
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr
In article <4e802c52$0$2452$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Alfer_z_pracy" <alferwywalto@mp.pl> wrote:

[...]

E, tam.
Ja kol. Wollfa po prostu nie lubie. A poza tym jakos nie wyobrazam sobie o czym tu mialbym z nim rozmawiac. Na bikestatach sie nie znam.

TA

Data: 2011-09-26 15:00:14
Autor: Alfer_z_pracy
dookola Tatr
Titus_Atomicus napisał:
Ja kol. Wollfa po prostu nie lubie. A poza tym jakos nie wyobrazam sobie o czym tu mialbym z nim rozmawiac. Na bikestatach sie nie znam.

Oczywiście nic na siłę, ale myślę że mógłbyś się pozytywnie zdziwić. I przy okazji rozwiać, zresztą wzajemnie, pewne stereotypy, które narosły na preclu.

A zawsze można pogadać o tzw. tematach wspólnych, np. o trwałości Schwalbe Marathona czy postawie Marokańczyków wobec białych ludzi, planach na 2012 itd.

A.

Data: 2011-09-26 08:11:10
Autor: piecia aka dracorp
dookola Tatr
Witam

<http://picasaweb.google.com/marcin.sadurski/DookoATatrWrzesien2011?
authuser=0&feat=directlink#5653793583297558818>

Ciekawe co miało lepszy efekt odstraszający airzound czy mocz?
Widoki Tatr niesamowite, aż się łezka w oku kręci. Dawno tam nie byłem.

--
piecia aka dracorp

dookola Tatr