dookola Tatr [turystyka]

Data: 2009-10-22 13:01:24
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr [turystyka]
Witam,
A to z wycieczki z Krakowa dookola Tatr:
http://tiny.pl/hq6dh
Ech, ladna pogoda byla :-(.
TA

Data: 2009-10-22 12:22:10
Autor: Michał Wolff
dookola Tatr [turystyka]
On 22 Paź, 13:01, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
Witam,
A to z wycieczki z Krakowa dookola Tatr:http://tiny.pl/hq6dh
Ech, ladna pogoda byla :-(.
TA

Piękna trasa, gratuluję; widzę, że zacząłeś pożądnie jeździć, trasa
dookoła Tatr to już są poważne góry, nawet jeśli całości nie udało Ci
się pokonać rowerem - to i tak zrobiłeś ładny kawałek, niejeden ciężki
podjazd musiałes zaliczyć. A zdjęcia bardzo fajne
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-10-22 23:09:19
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr [turystyka]
In article <0394fad6-11ab-436e-a72f-72033960745e@o36g2000vbl.googlegroups.com>,
 Michał Wolff <m-wolff@wp.pl> wrote:

> [...]

dookoła Tatr to już są poważne góry, nawet jeśli całości nie udało Ci
się pokonać rowerem - to i tak zrobiłeś ładny kawałek, niejeden ciężki

E, Michale. Znowu sie czepiasz (jak klasyczny Besserwisser). I niczego nie rozumiesz.
Ja trase z Krakowa do Zakopanego i Lysej Polany przejechalem juz w 1994 tylko, ze 'na lekko'.
Teraz 'na ciezko'. Ale ciezkich podjazdow staralem sie nie zaliczac, tylko po prostu sobie podchodzilem (najdluzsze takie podejscie to byla droga z Kuznic przez Jaszczurowke az do rozwidlenia na Bukowine/Lysa Polane), a nawet - pomiedzy Starym Smokowcem, a Szczyrbskim Plesem wsiadlem w elektriczke.
I wcale z tego powodu  nie jest mi glupio.

A zdjęcia bardzo fajne

A, dziekuje.
Ale zrozum, ze dla mnie rower to tylko srodek do przemieszczania turystycznego w odpowiednim tempie. Nie powiem, lubie rowerowanie, ale byle nie za szybko (no chyba ze sie zjezdza i nie trzeba krecic pedalami :), i nie za dlugo - 5 godzin dziennie calkowicie mi wystarcza.
Reszte przeznaczam na turystyke i wypoczynek.

TA

Data: 2009-10-22 18:52:31
Autor:
[...]

Przyjemna wycieczka - fajnie się ogląda. Co było w bidonie i do czego używasz dynama, bo lampki nie zauważyłem (chyba
odblask)?
Pozdrawiam.

Data: 2009-10-22 22:36:06
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr [turystyka]
In article <hbq9lf$7ac$1@inews.gazeta.pl>, " " <char1.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> Witam,
> A to z wycieczki z Krakowa dookola Tatr:
> http://tiny.pl/hq6dh
> Ech, ladna pogoda byla :-(.

Przyjemna wycieczka - fajnie się ogląda. Co było w bidonie

W bidonie - powietrze do AirZound.

i do czego używasz dynama, bo lampki nie zauważyłem (chyba
odblask)?

Dla dynama to byla pierwsza wycieczka. Lampek faktycznie nie mam.
Ale testowalem charbike i ladowalem komorke i aku do aparatu.

TA

Data: 2009-10-23 08:52:02
Autor: pawlin
dookola Tatr [turystyka]
Witam,
A to z wycieczki z Krakowa dookola Tatr:
http://tiny.pl/hq6dh
Ech, ladna pogoda byla :-(.
TA
i u nas tez byla ladna :D
jazde rowerami polaczylismy jeszcze z trekingiem gorskim :)

http://picasaweb.google.pl/pawel.bunko2008/RowerowaWyprawaDookoATatrDzien1
http://picasaweb.google.pl/pawel.bunko2008/RowerowaWyprawaDookoATatrDzien2

a w pociagu z zakopanego spotkalismy wilka ktory wracal z wycieczki warszawa - krakow :)

pawlin
http://pawlin.bikestats.pl/

dookola Tatr [turystyka]