dookola Tatr [turystyka]

Data: 2009-10-22 18:52:31
Autor:
dookola Tatr [turystyka]
Witam,
A to z wycieczki z Krakowa dookola Tatr:
http://tiny.pl/hq6dh
Ech, ladna pogoda byla :-(.
TA

Przyjemna wycieczka - fajnie się ogląda. Co było w bidonie i do czego używasz dynama, bo lampki nie zauważyłem (chyba
odblask)?
Pozdrawiam.

Data: 2009-10-22 22:36:06
Autor: Titus Atomicus
dookola Tatr [turystyka]
In article <hbq9lf$7ac$1@inews.gazeta.pl>, " " <char1.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> Witam,
> A to z wycieczki z Krakowa dookola Tatr:
> http://tiny.pl/hq6dh
> Ech, ladna pogoda byla :-(.

Przyjemna wycieczka - fajnie się ogląda. Co było w bidonie

W bidonie - powietrze do AirZound.

i do czego używasz dynama, bo lampki nie zauważyłem (chyba
odblask)?

Dla dynama to byla pierwsza wycieczka. Lampek faktycznie nie mam.
Ale testowalem charbike i ladowalem komorke i aku do aparatu.

TA

dookola Tatr [turystyka]