dopalacze - pomysl pewnych radnych ;->

Data: 2010-09-26 13:14:25
Autor: Andrzej Lawa
dopalacze - pomysl pewnych radnych ;->
Ave!

Parę dni temu w audycji radiowej podali nowy, genialny pomysł radnych z
jakiejś pipidówy na rozwiązanie problemu "dopalaczy".

Jako że nie nadążają z aktualizacja listy substancji zakazanych, radni
wpadli na genialny w swej prostocie pomysł: zakazać WSZYSTKICH
substancji _odurzających_.

Cóż, jestem zapewne głupszy od tych radnych, bo widzę dwa problemy z ich
genialnym pomysłem:

1. sporo z tych dopalaczy to substancje stricte pobudzające, a nie
odurzające

2. skoro zakazane ma być wszystko odurzające (z wyjątkiem przepisanych
przez lekarza leków), to - jak rozumiem - alkohol zostanie zdelegalizowany?

Data: 2010-09-26 08:52:46
Autor: SzalonyKapelusznik
dopalacze - pomysl pewnych radnych ;->
On 26 Wrz, 13:14, Andrzej Lawa <alawa_n...@lechistan.SPAM_PRECZ.com>
wrote:

2. skoro zakazane ma być wszystko odurzające (z wyjątkiem przepisanych
przez lekarza leków), to - jak rozumiem - alkohol zostanie zdelegalizowany?

alkohol, papierosy, gaz do zapalniczek, butapren, pokost,
rozpuszczalniki, farby.

" I tak dnia szostego Bog popatrzyl na ziemie, i na zwierzeta, i na
rosliny i na ludzi i powiedzial "o kurwa, wszedzie pelno zielska, bede
musial teraz stworzyc kretynow".

Data: 2010-09-26 13:33:09
Autor: SQLwiel
W dniu 2010-09-26 13:14, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Jak dotąd zazwyczaj Cię nie lubię i kontruję, ale dopiszę się:
Dwutlenek węgla może działać odurzająco. Proszę spróbować przez dłuższy czas oddychać do woreczka. Uwaga: to może być niebezpieczne, zostałeś ostrzeżony!
Tlen może być psychoaktywny. Proszę spróbować wykonać 30-50 szybkich i pełnych wdechów. (Nazywa się to hiperwentylacja). Niebezpieczeństwo jest znikome, bo organizm się broni. Utratą przytomności, która nieco utrudnia kontynuowanie hiperwentylacji :)
Herbata zrobiona w proporcji 100g suszonych liści na 100ml wody potrafi dać niezły odjazd.
Intensywny, udany seks, powtórzony kilkakrotnie "bez odpoczynku" wprowadza w odmienny stan świadomości.

No i co teraz panowie kurwa wasza mać prawodawcy? Czego jeszcze chcielibyście zakazać?

--
Dziękuję.
    Pozdrawiam.

Data: 2010-09-26 13:36:51
Autor: Andrzej Lawa
SQLwiel pisze:

[...]

Wiesz, w niektórych krajach herbata i kawa są nielegalne ;-> (ścisły
szariat)

Seks dla przyjemności przez naszych lokalnych fundziaków też nie jest
aprobowany (oficjalnie, bo prywatnie wielu "facetów w czerni" bawi się
na całego) - a przez "seksu udany" rozumieją taki dający nowego podatnika.

Więc to nic nowego ;-/

Data: 2010-09-26 13:40:04
Autor: mi
On 26.09.2010 13:14, Andrzej Lawa wrote:
2. skoro zakazane ma być wszystko odurzające (z wyjątkiem przepisanych
przez lekarza leków), to - jak rozumiem - alkohol zostanie zdelegalizowany?

Wypluj te słowa. Czyś Ty pomyślał o akcyzie i budżecie?

mi

Data: 2010-09-26 13:48:36
Autor: Andrzej Lawa
mi pisze:
[...]

Ja jestem wywrotowcem - nie pijam alkoholu i nie palę papierosów ;->

Data: 2010-09-26 13:52:02
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Sun, 26 Sep 2010 13:48:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Ja jestem wywrotowcem - nie pijam alkoholu i nie palę papierosów ;->

Jesteś tak świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem! --
Pozdrawiam,

Przemek

dopalacze - pomysl pewnych radnych ;->