dopalacze - pomysl pewnych radnych ;->

Data: 2010-09-26 13:40:04
Autor: mi
dopalacze - pomysl pewnych radnych ;->
On 26.09.2010 13:14, Andrzej Lawa wrote:
2. skoro zakazane ma być wszystko odurzające (z wyjątkiem przepisanych
przez lekarza leków), to - jak rozumiem - alkohol zostanie zdelegalizowany?

Wypluj te słowa. Czyś Ty pomyślał o akcyzie i budżecie?

mi

Data: 2010-09-26 13:48:36
Autor: Andrzej Lawa
mi pisze:
[...]

Ja jestem wywrotowcem - nie pijam alkoholu i nie palę papierosów ;->

Data: 2010-09-26 13:52:02
Autor: Przemysław Bernat
Dnia Sun, 26 Sep 2010 13:48:36 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

Ja jestem wywrotowcem - nie pijam alkoholu i nie palę papierosów ;->

Jesteś tak świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem! --
Pozdrawiam,

Przemek

dopalacze - pomysl pewnych radnych ;->