dopasowanie felg i opon escort mk7

Data: 2009-02-24 14:30:09
Autor: krzysiek82
dopasowanie felg i opon escort mk7
michu pisze:
mam mozliwosc zakupu po bardzo dobrej cenie felg 205/55/r16 |(rozmiar felg sie az tak dokladnie oznacza?, moze chodzic o opony jakie teraz na nich sa) oraz opon 195/45/r16

To jest rozmiar opony 205/55r16 co jednoznacznie określa, że nadaje sie ona tylko na felgę 16cali.

Czy to ma szanse dzialac? czy da rade to zamontowc na moj samochod i czy calkowity rozmiar kola sie jakos mocno nie zmieni ?
samochod to Escort SI rocznik 98
thx
michu

Czy podejdzie to nie wiem, może obcierać z tyłu o nadkole i podczas skręcania z przodu, zapytaj na forum escorta.

Nie podałeś nic na temat rozstawu otworów na śruby, rozumiem że brałeś to pod uwagę? Jeszcze wielkość otworu centrującego jest bardzo ważna. Nie wspominając o ET felgi.

--
krzysiek82

dopasowanie felg i opon escort mk7