doplacamy 4.5 mld do emerytur mundurowych

Data: 2010-02-01 19:58:18
Autor: u2
doplacamy 4.5 mld do emerytur mundurowych
W dniu 2010-02-01 19:34, meerkat pisze:
http://wyborcza.biz/biznes/1,100897,7514314,Mundurowi__do_roboty_.html

Kto by tam się tanią propagandą w GWnie przejmował. Zamiast
zlikwidowania bizantyjskiego dyrektoriatu ZUS cudak Donek puszcza głodne
kawałki o wzroście PKB, a tymczasem dług publiczny sięgnął 750 mld,
najwięcej za jego nie-rządów.

http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%82ug_publiczny

Data: 2010-02-01 20:43:12
Autor: awe

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hk78d3$970$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
Jezus Maria - to juz katastrofa. Ciezko sie splaca taka kase. Co tam taka. Ciezko im nawet zbilansowac budzet...
A w sumie mnie to wali i tak emerytury nie bede mial - tak jak przypuszczalem - i tak bym jej nie mial...ale pozostaje satysfakcja ze nie musialem utrzymywac tego badziewia, tych palitkotow, i niesiolowskich i ten caly burdel...Nie placilem wiec nie musze wymagac, a WY?
awe

Data: 2010-02-01 21:55:11
Autor: Anatol

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hk7ahm$oh7$1news.onet.pl...

[...]

Nie 750 mld tylko tylko 660 mld które spłaca się lepiej niż np. 25 mld oprocentowane na 10% przy PKB 50 mld.

4,5 mld na emerytury wojskowe i tak idzie z ustawowego budżetu MON = 1,95 % PKB a nie z ZUS.

[...]

Dlatego budżet musi doplacać do ZUS i KRUS 65 mld zł ponad to co ściągane jest ze skałdek.

Anatol

Data: 2010-02-01 22:35:35
Autor: u2
W dniu 2010-02-01 21:55, Anatol pisze:

Nie 750 mld tylko tylko 660 mld które spłaca się lepiej niż np. 25 mld
oprocentowane na 10% przy PKB 50 mld.

To zależy jak sie liczy i kto liczy. Ty, jako zaprzedany zwolennik Jeana
Vincenta bez PESEL będziesz zmniejszał dług publiczny, ale prawdy nie
ukryjesz.

4,5 mld na emerytury wojskowe i tak idzie z ustawowego budżetu MON =
1,95 % PKB a nie z ZUS.

Otóż to, tak naprawdę okrada polskich emerytów i rencistów ZUS.

Dlatego budżet musi doplacać do ZUS i KRUS 65 mld zł ponad to co
ściągane jest ze skałdek.

4,5 mld na mundurówki to śmieszna suma przy takim drenażu budżetu przez
złodziejski ZUS.

Data: 2010-02-01 23:09:14
Autor: sofu

> [...]

> ściągane jest ze skałdek.

4,5 mld na mundurówki to śmieszna suma przy takim drenażu budżetu przez

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Te minimum 15 lat pracy do emerytury mundurowej to w PRL-u był rodzaj
nagrody za wierna słuzbe socjalistycznemu panstwu.
Powinno sie tak ustawic "mundurowego" w pracy, aby mogł słuzyc dalej np. w
szeroko rozumianej prewencji albo zajmował sie papierkami na posterunkach.
Z drugiej strony nie mozna wymagac, aby dziadki walczyły na froncie albo
goniły złodziei czy walczyły z bandytami. Mundurowi sa potrzebni, ale wpełni
sprawni i gotowi do prawidłowego działania. Istnieje jeszcze cos takiego jak
wypalanie sie zawodowe. Choc mozna by tu uzyc innych określen. Co z tego, że
bedzie nosil mundur,  jak sie bedzie bał własnego cienia. Bedzie brał forse
za prace, a w krytycznej sytuacji krył sie po krzakach.
W normalnym demokratycznym kraju funkcjonarusz mundurowy jest traktowany
jako stróż mienia, zdrowia i zycia.
sofu

Data: 2010-02-02 00:19:06
Autor: u2
W dniu 2010-02-01 23:09, sofu pisze:
Te minimum 15 lat pracy do emerytury mundurowej to w PRL-u był rodzaj
nagrody za wierna słuzbe socjalistycznemu panstwu.

Co ty pierdolisz. Za wierną służbę w PRL w SB-ucji dostawało się 100%
emerytury po 10-ciu latach. Podobnie jest obecnie w CIA.

Data: 2010-02-02 08:02:58
Autor: BarnabaRudge

> [...]

Co ty pierdolisz. Za wierną służbę w PRL w SB-ucji dostawało się 100%
emerytury po 10-ciu latach. Podobnie jest obecnie w CIA.

Jakbym pierdolił to bym dupą ruszał!
Czemu traktujesz UB jak milicje, więziennictwo, wojsko czy straz pożarną?
Nie ma miedzy nimi znaku równości.
Byc moze znasz zasady pracy w  UB z autopsji,  ja ich nie znam, bo nie
mialem z tymi "panami" nigdy do czynienia.

sofu

doplacamy 4.5 mld do emerytur mundurowych