doradcy AWD

Data: 2010-03-09 22:24:49
Autor: scholastyk
doradcy AWD
Czy kto¶ z Szanownego Koleżeństwa miał do czynienia z doradcami finansowymi AWD
(www.awd.pl) ?
Zostałem zaproszony na spotkanie przez takiego doradcę. Czego się spodziewać?
Jakie produkty oni oferuj± i gdzie mog± być ewentualne haczyki?

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2010-03-10 00:14:49
Autor: MarekZ
doradcy AWD
Użytkownik "scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:3461.000005af.4b96bca1@newsgate.onet.pl...
Czy kto¶ z Szanownego Koleżeństwa miał do czynienia z doradcami finansowymi AWD
(www.awd.pl) ?
Zostałem zaproszony na spotkanie przez takiego doradcę. Czego się spodziewać?

Wciskania ciemnoty, polis, struktur.... tego co zawsze.

Data: 2010-03-10 00:45:06
Autor: Ranger
doradcy AWD
(www.awd.pl) ?
Zostałem zaproszony na spotkanie przez takiego doradcę. Czego się spodziewać?

Wciskania ciemnoty, polis, struktur.... tego co zawsze.

nawet ta laska z ich strony patrzy z jakim¶ takim politowaniem na mnie... :)

Data: 2010-03-10 00:16:26
Autor: george
doradcy AWD

"scholastyk" <scholastyk_WYTNIJTO@czat.onet.pl> wrote in message news:3461.000005af.4b96bca1newsgate.onet.pl...
[...]