doradcy kredytowi - czy warto?

Data: 2010-04-20 22:12:48
Autor: Tajemniczy Don Pedro
doradcy kredytowi - czy warto?
On 2010-04-20 21:24:04 +0200, Ianus said:

Zbliżam się powoli do kredytu hipotecznego i stąd pytanie: czy warto rozważać oferty firm doradczych typu Expander czy Openfinance czy raczej sobie odpuścić i brać pod uwagę tylko bezpośrednie oferty banków?

Nie ma reguły. Ja na przykład miałem czas i przerabiałem Expandera, Open Finance oraz sam chodziłem po bankach. Okazało się, że najlepsze warunki i najszybsze załatwienie sprawy otrzymałem w Open Finance. Ale myślę, że to raczej przypadek, a nie reguła.

--
Pozdrawiam,
Tajemniczy Don Pedro vel. Piotrek Miller

doradcy kredytowi - czy warto?