dorobienie kluczyka

Data: 2015-05-13 09:07:19
Autor: Lewis
dorobienie kluczyka
kupując VW GOLF dostałem dwa kluczyki, oryginalny i jakiś dorabiany...
myślałem, że oba są identyczne - po wyglądzie są identyczne...
ale właśnie spróbowałem odpalić wóz kluczykiem dorabianym - i dupa...

samochód zapala, a po chwili gaśnie migając lampką kluczyka na tablicy...

pytanie jest takie: czy da się jednak jakoś dorobić kluczyk do tego
samochodu? czy zrobią mi to w salonie VW? ile to może kosztować?

Obstawiam że masz tam 1.9tedeji więc pojedź do kogoś żeby Ci immo wyłączył, narobiło się ostatnio dzieciaków co za ramke fajek to robią albo jak już kolega wcześniej wspomniał rozbierz ori kluczyk, wyjmij z niego transponder (taka szklana rureczka) tylko uważaj bo to kurewsko kruche i przyklej gdzieś w okolicy stacyjki.

Na myśl pewnie Ci przyjdzie, a co ze złodziejem - nie martw się taki fabryczny immo wydłuża mu czas kradzieży o jakieś 15s w stosunku do jego braku :) A druga sprawa kto teraz te parchy kradnie?

Lewis

dorobienie kluczyka