dorsz za 6 zlotych

Data: 2009-10-20 12:03:16
Autor: Jerzy Olszewski
dorsz za 6 zlotych
-- -Cytat-- -
Nie będzie ustawy antykorupcyjnej. Projekt "Prawa antykorupcyjnego", przygotowany przez minister Julię Piterę, wylądował po cichu w legislacyjnym koszu - dowiedział się "Dziennik Gazeta Prawna"
-- -Koniec-- -

I słusznie. Skoro zlikwidowano już korupcję poprzez wywalenie Kamińskiego, to i tak byłby to projekt bezprzedmiotowy :)

Data: 2009-10-20 13:00:12
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik "Jerzy Olszewski"

...Skoro zlikwidowano już korupcję poprzez wywalenie Kamińskiego...

Ciężki zarzut stawiasz.
Link pliz.

Data: 2009-10-20 12:25:15
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
Link pliz.

Proszę : Virus SLD

kc

Data: 2009-10-20 14:46:42
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbka7b$i5e$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

Link pliz.

Proszę : Virus SLD

ta to zarazem argument przeciw wpół do czwartej, sam przytoczyłeś
zresztą lsd aktualnie jest mniej lewicowe niż peis

Data: 2009-10-20 12:53:08
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
ta to zarazem argument przeciw wpół do czwartej, sam przytoczyłeś
zresztą lsd aktualnie jest mniej lewicowe niż peis

Nie interesuje mnie PiS. Chcę prawa i sprawiedliwości.

kc --

Data: 2009-10-20 14:54:09
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc"

Nie interesuje mnie PiS. Chcę prawa i sprawiedliwości.

ja też

Data: 2009-10-20 14:58:02
Autor: Jerzy Olszewski
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc"

Ja też, Ja też -- ->http://www.youtube.com/watch?v=lH6xuKXnz_E

Data: 2009-10-20 13:00:41
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):
Ja też, Ja też -- ->http://www.youtube.com/watch?v=lH6xuKXnz_E

:)

kc

Data: 2009-10-20 15:05:17
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkc9p$r40$1inews.gazeta.pl...
Jerzy Olszewski <jerzyo@it.com.pl> napisał(a):

Ja też, Ja też -- ->http://www.youtube.com/watch?v=lH6xuKXnz_E

buzi buzi

Data: 2009-10-20 13:11:57
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
buzi buzi

Mordo ty moja. 2390 dzisiaj, czy nie?

kc

Data: 2009-10-20 13:52:56
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
 kc <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
2390 dzisiaj, czy nie?

Mogłeś powiedzieć, że nie. No nic, potrudzimy się jeszce pod górkę. Chyba, że 2231?

kc

Data: 2009-10-20 16:15:03
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkfbo$a2m$1inews.gazeta.pl...
[...]

A skąd ja mam wiedziec ile będzie.
BTW dleczego Cie irytuje nazywanie go "mlaskaczem"?

Data: 2009-10-20 15:25:09
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
A skąd ja mam wiedziec ile będzie.
BTW dleczego Cie irytuje nazywanie go "mlaskaczem"?

Bo nikt nie jest doskonały. Ja np utykam na lewą nogę. kc

Data: 2009-10-20 18:43:24
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkkok$1i9$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

A skąd ja mam wiedziec ile będzie.
BTW dleczego Cie irytuje nazywanie go "mlaskaczem"?

Bo nikt nie jest doskonały. Ja np utykam na lewą nogę.

Ale sie nie burzysz np. na "rudego" albo "capo di tutti capi".
Stąd wniosek, że Twoje oburzenie jest zakłamane albo jednostronne.
W zadnym z tych przypadków nie obchodzi mnie, niestety.

Data: 2009-10-20 16:59:31
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
skippy <a@nie.ma> napisał(a):
Ale sie nie burzysz np. na "rudego" albo "capo di tutti capi".
Stąd wniosek, że Twoje oburzenie jest zakłamane albo jednostronne.
W zadnym z tych przypadków nie obchodzi mnie, niestety.

Masz rację, jestem trochę stronniczy. Mając do wyboru PRL, III RP i IV RP wybiaram tę ostatnią. Innych numerków do wyboru na razie nie mamy.
Jeżeli było to tylko wpół do czwartej, jak piszesz, to myślę, że warto było poczekać do pełnej godziny.

kc

kc --

Data: 2009-10-20 19:17:20
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkq9i$n9h$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

Rozumiem.
Ja natomiast majac do wyboru grype a cholere połączoną z obłedem wole grype.

Data: 2009-10-20 20:19:55
Autor: marfi
dorsz za 6 zlotych
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

[...]

  Może i warto ale... kto nie chciał czekać? Kaczyński, Lepper czy Giertych?

--
marfi

Data: 2009-10-20 20:44:00
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik "marfi"

 Może i warto ale... kto nie chciał czekać? Kaczyński, Lepper czy Giertych?

40 baniek PLN nie chciało czekać.
Rozumiesz, zostawili Polske komunie z III RP dla 40 baniek.
Zeta od dyńki.

Data: 2009-10-20 21:03:46
Autor: marfi
dorsz za 6 zlotych
Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości news:hbl0dj$hs3$1news.onet.pl...

Użytkownik "marfi"

 Może i warto ale... kto nie chciał czekać? Kaczyński, Lepper czy Giertych?

40 baniek PLN nie chciało czekać.
Rozumiesz, zostawili Polske komunie z III RP dla 40 baniek.

Możesz przybliżyc? Mowa o dotacji dla partii?
Wybacz ale nie staram się polityki zrozumieć, ja się polityki brzydzę...

--
marfi

Data: 2009-10-20 21:19:35
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:hbl1n5$cju$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A istnieje jakakolwiek inna sensowna przyczyna?
Celowali, że 6 a wyszło 2.

Data: 2009-10-21 08:30:38
Autor: skippy
dorsz za 6 zlotych

Użytkownik " kc" <kc59.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hbkcut$cr$1inews.gazeta.pl...
skippy <a@nie.ma> napisał(a):

buzi buzi

Mordo ty moja. 2390 dzisiaj, czy nie?

Charakterstyczne jes dla was wszystkich po kolei, że w końcu nie wytrzymujecie i są używane argumenty osobiste.
Delikatnie czy mniej, ale zawsze się to w końcu dzieje.
Burak, idiota albo i gorzej:)))
Później w realnej władzy to sie odpowiednip przekłada na argumenty fizyczne.

Co do wirusa LSD o którym wspomniałeś, to niestety jest choroba przypisana pisowi.
Bliżej coraz bliżej, a ideologicznie to nie widzę specjalnych różnic.
Wspomnisz moje słowa, jak za rok zgodnie z planem B będziecie promować Cimoszka w 2giej turze.
Bo plan A, na szczęście, ma marne szanse powodzenia:)

Data: 2009-10-20 15:25:43
Autor: viper
dorsz za 6 zlotych
[...]

to że wywalili Kamińskiego to pryszcz... ale walkę z korupcją tak naprawdę położyło zdemaskowanie agenta Tomka... chodzą słuchy że nawet chcą mu odebrac jednego porszaka cayenne, którego kupiliśmy mu na spółkę z jeszcze paroma milionami ludzi drogi Jerzy.. ale popatrz jaką trzeba byc szują, żeby wkraśc się w łaski normalnych ludzi, którzy nigdy nie byli na bakier z prawem, którzy go przyjęli pod swój dach, przygarnęli na święta litując się nad jego trudnym dzieciństwem i wrobic ich w sprawy karne... to taki drobiazg, ale daje tak naprawdę obraz mentalności Kamińskiego... ale dla pisowców to oczywiście wszystko jest ok... rzygac się chce... chociaż agenta Tomka też żal... nikt mu już nie zaśpiewa Tomasz, Tomasz, a skąd ty to masz... taka była włąśnie ta walka z korpcją... parę działąń pozorowanych, niezliczone ilości podsłuchów, a wszystkie siły szły w kierunku znalezienia haków na platformersów i Kwaśniewskich... ja rozumiem że Kamiński ma obsesję na punkcie magistra Kwaśniewskiego od niepamiętnych czasów, jak jeszcze urządzał pikiety pod jego domem... tylko kur... dlaczego ja mam za to płacic...

Data: 2009-10-20 13:30:58
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a):
 tylko kur... dlaczego ja mam za to płacic...

A to ty za to płaciłes? Przecież piszesz, że ze Stanów piszesz. No cóż jedni placą na Radio, inni ...

Reszty nie chce mi się komentować

pozdrawiam

kc

Data: 2009-10-20 15:40:59
Autor: viper
dorsz za 6 zlotych
viper <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał(a): >  tylko kur... dlaczego ja mam za to płacic...

A to ty za to płaciłes? Przecież piszesz, że ze Stanów piszesz. No cóż jedni placą na Radio, inni ...

Reszty nie chce mi się komentować

pozdrawiam

kc

biedaku, ty już masz omamy... mieszkam w Polsce i będę tu mieszkał do śmierci... nawet gdyby nastąpiła recydywa tfu, tfu, czwartej RP... chociaż wszędzie w świecie czuję się jak w domu...

Data: 2009-10-20 13:45:31
Autor: kc
dorsz za 6 zlotych
[...]

A to przepraszam, musi być dwie żmije na tym forum

kc

Data: 2009-10-20 15:43:48
Autor: Jerzy Olszewski
dorsz za 6 zlotych
viper pisze:
-- -Cytat-- -

[...]

A kto ma płacić, jak nie Ty poważny inwestor giełdowy?

Masz jednak rację. Mnie też strumykiem płynęły łzy, jak widziałem wczoraj tą niewinną dziewicę w TVN, której źli ludzie nie chcieli wypłacić należnego honorarium za półroczną ciężka pracę.

Data: 2009-10-20 17:20:24
Autor: viper
dorsz za 6 zlotych

[...]

no bez przesady... pejsaci mnie skubią, szwagry foreksowe mnie skubią, Dieter mnie skubie a ja mam jeszcze składac się na paranoje Kamińskiego... bez jaj... ale cieszą mnie twoje ludzkie reakcje... może trochę przesadzam z przyklejaniem ci etykiety pisowca he he...

--

dorsz za 6 zlotych