dość E51? i alternatywy?

Data: 2009-07-01 10:31:29
Autor: Tadeusz
dość E51? i alternatywy?

Użytkownik "bratPit[pr]" <> napisał w wiadomości .pl...

fajnie gdyby miała lepszy aparat niż E51 bo czasem muszę zrobić foto elementów maszyn,
przydałby się budzik który można ustawiać w dni robocze a jeszcze lepiej inaczej w poniedziałek a inaczej wt-pt,
poza tym znośna bateria, automatyczna blokada klawiatury po 20s, kalkulator, notatki, kalendarz z możlwioscią ustawienia rocznic, urodzin etc. klawiatura _nie_ qwerty, możliwość pisania smsow z kompa poprzez BT i/lub usb,
z gjepesów, edży, 3D,odtwarzania mp3, radia, wordów nie korzystam więc mi na tym nie zależy, ma po prostu dzwonić i wysyłać smsy mając klika rzeczy dodatkowo,

do tych wymagań proponuję E71
mam teraz i jestem bardzo zadowolony
(miałem E51, mój brat nadal ma taką)

Tadeusz

Data: 2009-07-01 10:42:59
Autor: bratPit[pr]
dość E51? i alternatywy?

  klawiatura _nie_ qwerty, możliwość pisania smsow z kompa poprzez BT
                           ^^^^^^^^^^^^
zwróć uwagę na powyższe,

do tych wymagań proponuję E71

nie ma możliwości abym posługiwał się tą klawiaturą, miałem takie telefony w ręce i masakra, albo ja mam duże palce albo brak zdolności nadprzyrodzonych ale podziwiam ludzi umiejących na QWERTY wciskać pojedyncze i te przyciski które chcą,
zresztą po co mi pełna klawiatura?
brat

Data: 2009-07-01 11:02:14
Autor: tl
dość E51? i alternatywy?

Użytkownik "bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:h2f7ik$fb9$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jesienią wchodzi następca - E52. Może poczekaj trochę ?

Data: 2009-07-01 13:41:46
Autor: bratPit[pr]
dość E51? i alternatywy?

Jesienią wchodzi następca - E52. Może poczekaj trochę ?

można tylko będzie w chorej cenie na wolnym rynku, poza tym na tyle mnie wkurza obecny egzemplarz E51 że nie dotrwam z nim do jesieni,
brat

Data: 2009-07-01 15:05:45
Autor: owp
dość E51? i alternatywy?
Jesienią wchodzi następca - E52. Może poczekaj trochę ?

można tylko będzie w chorej cenie na wolnym rynku, poza tym na tyle mnie wkurza obecny egzemplarz E51 że nie dotrwam z nim do jesieni,

A N6220 ?

Data: 2009-07-01 23:44:48
Autor: bratPit
dość E51? i alternatywy?

[...]

o, jest to jakiś pomysł, tyle że bateria słabsza niż w E51, no ale może da się przynajmniej przez niego rozmawiać,
brat

dość E51? i alternatywy?