dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego

Data: 2010-06-30 21:28:44
Autor: Joachim
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego

A w treści SMS-a:

-- -

Przyjacielu! Mam do ciebie ogromną prośbę, ale proszę nie zawiedź mnie - IDŹ 4 LIPCA NA WYBORY! I zrób wszystko co możesz, aby w niedalekiej przyszłości w czasie spotkań dyplomatycznych Pierwsza Dama nie szczała do kuwety.

-- -

Pytam się: Co to do diabła ma znaczyć???? To jest dyskusja merytoryczna? Zgoda buduje?

To takie prymitywne, takie chamskie, takie bezczelne i aroganckie.

W jakim ja kraju żyje?

Jestem szczerze wkurzony. A moje wkurzenie pogłębia fakt, że pewnie ten SMS i jego milion kopi zostało sfinansowanych z moich podatków.

Jak chcecie, to sobie głosujcie na reprezentanta autorów tego SMS-a, ja tym cwaniakom mówię stanowcze NIE!

J.

Data: 2010-06-30 12:53:06
Autor: Charlie delta
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
On 30 Cze, 21:28, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
A w tre ci SMS-a:

-- -

Przyjacielu! Mam do ciebie ogromn pro b , ale prosz nie zawied mnie -
ID 4 LIPCA NA WYBORY! I zr b wszystko co mo esz, aby w niedalekiej
przysz o ci w czasie spotka dyplomatycznych Pierwsza Dama nie szcza a
do kuwety.

-- -

Pytam si : Co to do diab a ma znaczy ???? To jest dyskusja merytoryczna?
Zgoda buduje?

To takie prymitywne, takie chamskie, takie bezczelne i aroganckie.

W jakim ja kraju yje?

Jestem szczerze wkurzony. A moje wkurzenie pog bia fakt, e pewnie ten
SMS i jego milion kopi zosta o sfinansowanych z moich podatk w.

Jak chcecie, to sobie g osujcie na reprezentanta autor w tego SMS-a, ja
tym cwaniakom m wi stanowcze NIE!

J.

to nic

to styl petaków z PO gówniarstwa kierowanego przez hrabiego Errora
Komorowskiego i jego cudną "lady"

notabene, jaka kuwetę potrzebuje "lady" Komorowska

ohyda jak patrzę na .......

jak mozna sie tak zapaść jak wieprzek

Data: 2010-06-30 22:27:14
Autor: marfi
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:i0g5th$hbs$1news.onet.pl...

Jak chcecie, to sobie głosujcie na reprezentanta autorów tego SMS-a, ja tym cwaniakom mówię stanowcze NIE!

  Masz rację!!! Ja też nie zagłosuję na Kaczyńskiego :)))

--
marfi

Data: 2010-06-30 20:47:42
Autor: kc
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
  Masz rację!!! Ja też nie zagłosuję na Kaczyńskiego :)))

No to może przynajmniej zostaniesz w domu?

http://www.youtube.com/watch?v=apNdODoWX2I

pozdrawiam
kc

Data: 2010-07-01 08:28:08
Autor: marfi
Użytkownik " kc" <kc59.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i0gahe$3on$1inews.gazeta.pl...
marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):

  Masz rację!!! Ja też nie zagłosuję na Kaczyńskiego :)))

No to może przynajmniej zostaniesz w domu?

  Raczej skreśle obu "kandydatów" :)

--
marfi

Data: 2010-06-30 22:41:35
Autor: Joachim
marfi pisze:
[...]

Jeśli Ciebie to śmieszy to gratuluję poczucia humoru. Ten SMS jest adresowany właśnie do takich jak ty - potencjalnego elektoratu Komorowskiego i PO.

J.

Data: 2010-07-01 08:52:06
Autor: totus
Joachim wrote:

marfi pisze:
[...]

To jestem zdziwiony bo dostają go potencjalni wyborcy PiS (jak Ty) by nasilić ich wzburzenie.

Data: 2010-07-01 08:20:35
Autor: Michu
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?

Witek
-- -- -- -- -- -- --
www.wenusimars.pl
Forum Ludzi Dorosłych

Data: 2010-07-01 01:40:52
Autor: macieks
On 1 Lip, 08:20, "Michu" <m...@gmail.com> wrote:
Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?

Witek
-- -- -- -- -- -- -- www.wenusimars.pl
Forum Ludzi Dorosłych

Przez sztab?
Kolego, to osobiście Komorowski wysłał tego SMS-a :):):)

Szkoda cennego czasu na polemike z takimi bzdurami.

Data: 2010-07-01 23:09:16
Autor: Joachim
Michu pisze:
Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?

Tak naprawdę to oczywiście nie wiadomo kto go wysłał, bo nikt się nie podpisał pod nim. Może to sztab Palikota; może to zwykły forward przez jakiegoś nastolatka sms-a, który dostał od kogoś innego; może to jakaś oddolna akcja jakiegoś nawiedzonego pajaca.

Pamiętam jednak akcję z wyborów parlamentarnych "Zabierz babci dowód", która została przypisana sztabowi i skojarzenia mam teraz tylko z jednym środowiskiem.

J.

Data: 2010-07-03 13:51:48
Autor: Maciej Bojko
On Thu, 01 Jul 2010 23:09:16 +0200, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

[...]

A to na jakiej tym razem podstawie?

i skojarzenia mam teraz tylko z jednym środowiskiem.

"A bo i się wszystko kojarzy z dupą", wyjaśnił Jasio.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

Data: 2010-07-01 15:57:58
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
Joachim wrote:

A w treści SMS-a:

-- -

[...]

Dobre, dobre, ale nie dość dobre. Rzekomy SMS ma 223 znaki,
w dodatku zawiera polskie litery, czyli nie ma mocnych by
mógł być wysłany jako normalny 160 znakowy. Mamy uwierzyć
że takie wieloczęściowe coś ktokolwiek rozsądny by wysłał?

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-07-01 18:37:15
Autor: mwojc
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorow skiego
Dnia 01-07-2010 o 15:57:58 Maciej 'AbrahaM' Piotrowski  <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> napisał(a):

Joachim wrote:

A w treści SMS-a:

-- -

Przyjacielu! Mam do ciebie ogromną prośbę, ale proszę nie
zawiedĹş mnie - IDĹš 4 LIPCA NA WYBORY! I zrĂłb wszystko co
[...]

Byczo gościa rozszyfrowałeś :)
Trzeba być nie lada matołem, Ĺźeby wymyślić taką rzekomą treść i jeszcze  przypisać ją sztabowi, jakiemukolwiek sztabowi...

Pzdr,
--
Marek

Data: 2010-07-01 19:15:14
Autor: Joachim
[...]

SMS był bez polskich znaków, polskie litery uwzględniłem przy przepisywaniu z telefonu komórkowego do maila. (mam zwyczaj pisania z polskimi znakami).

SMS był długi i komórka przedstawiła to jako jedną wiadomość. Ta technologia nazywa się CSMS i nawet starsze komórki to mają.

Gratuluję tzw. rozszyfrowania, ale niestety rozszyfrowałeś własną głupotę i nieznajomość technologii. Brak podstawowej wiedzy to cecha typowa dla elektoratu PO.

Pozdrów twojego idola Palikota!

J.

Data: 2010-07-01 11:22:21
Autor: macieks
On 1 Lip, 19:15, Joachim <joachim1...@op.pl> wrote:
> Dobre, dobre, ale nie do dobre. Rzekomy SMS ma 223 znaki,
> w dodatku zawiera polskie litery, czyli nie ma mocnych by
> m g by wys any jako normalny 160 znakowy. Mamy uwierzy
> e takie wielocz ciowe co ktokolwiek rozs dny by wys a ?

SMS by bez polskich znak w, polskie litery uwzgl dni em przy
przepisywaniu z telefonu kom rkowego do maila. (mam zwyczaj pisania z
polskimi znakami).

SMS by d ugi i kom rka przedstawi a to jako jedn wiadomo . Ta
technologia nazywa si CSMS i nawet starsze kom rki to maj .

Gratuluj tzw. rozszyfrowania, ale niestety rozszyfrowa e w asn
g upot i nieznajomo technologii. Brak podstawowej wiedzy to cecha
typowa dla elektoratu PO.

Pozdr w twojego idola Palikota!

J.

Naprawdę sądzisz, że "ciemny lud to kupi", że ktoś ci uwierzy, że tego
sms-a wysłał ci sztab B.K.?

Albo inaczej.
Kto na grupie w to wierzy?

Data: 2010-07-01 20:46:12
Autor: Joachim
[...]

Jest to taka sama akcja, jak akcja z wyborów parlamentarnych pt "Zabierz babci dowód".

Sztab PO wysłał wtedy kilka tysięcy takich SMSów, a później motłoch już sam sobie te SMSy przekazywał dalej i je mnożył.

Więc nie jest to specjalna nowość w polskiej polityce.

Pocałujcie Palikota.... w dowolne miejsce

J.

Data: 2010-07-01 20:14:00
Autor: marfi
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
Użytkownik "Joachim" <joachim1110@op.pl> napisał w wiadomości news:i0iif7$qsm$1news.onet.pl...

A ty wędrujesz do kuwety... plonk oszołomie :)

--
marfi

Data: 2010-07-01 20:32:04
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
Joachim wrote:

[...]

Naturalnie, ciekawe że o tym piszesz dopiero teraz..

SMS był długi i komórka przedstawiła to jako jedną wiadomość. Ta
technologia nazywa się CSMS i nawet starsze komórki to mają.

Wykręcasz się aż miło. Spróbuj przekazać ją dalej. Prawda że
jest problem? licznik wskazuje iż wiadomość zostanie wysłana
jako najmniej DWA smsy (zakładając brak pl-liter). I za tyle
zapłaci nadawca wysyłając ją ze swojej komórki. Co oznacza
koszta.

Technicznie muszę przyznać że w sprzyjających warunkach może
odbiorca otrzymać dłuższy niż 160 znaków SMS jako jeden, acz
_bez_ gwarancji że w tej postaci dojdzie. Jest jednak inna
kwestia ..

... to, co cytujesz jest niezgodne z podstawowymi zasadami PR.
Przekaż by był skuteczny ma być krótki, zapadać w pamięć (i
ewentualnie dać się łatwo dalej przekazać). Ten ani nie jest
krótki, ani nie da się go w całości (łatwo) zapamiętać, a i
kwestia dalszego jego przekazywania jest w mojej ocenie
problematyczna. Wystarczy porównać zwięzłość głównych haseł
OBU kandydatów, czy haseł które ich promują "głosuję na..",
przebrała się.." kandydatów z tym "czymś", by złapać o co
chodzi.

To jest zbyt amatorskie, zdecydowanie zbyt niesmaczne (bo
niesmaczne jest - i to nie podlega dyskusji), w związku z
tym o dość wątpliwej potencjalnej skuteczności, w dodatku
przy tym kosztowne.

Podsumowując: teza iż otrzymałeś tą wiadomość w ogóle jest
dla mnie wątpliwa. Teza że otrzymałeś to ze źródła któremu
przypisujesz autorstwo tym bardziej, m.in. z powodów które
zostały opisane powyżej.

Gratuluję tzw. rozszyfrowania, ale niestety rozszyfrowałeś
własną głupotę i nieznajomość technologii. Brak podstawowej
wiedzy to cecha typowa dla elektoratu PO.

Pozdrów twojego idola Palikota!

I znowu wycieczki osobiste, gdy argumenty masz co najmniej
dość wątpliwe. Tak gdy krytykowałeś miasto Kraków. Gdybym
chciał być złośliwy skomentowałbym to, odnosząc się do
Twojej orientacji politycznej, ale nie zniżę się w dyskusji
do Twojego poziomu. O nie. Przede wszystkim dlatego że bym
skrzywdził wiele osób które się tak nie zachowują, a mają
poglądy zbieżne z Twoimi.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2010-07-02 18:58:32
Autor: SlawcioD
Joachim pisze:

[...]

wystarczy ze ten sms poszedl do 7 os. aby wszyscy lub  prawie wszyscy go
otrzymali ;)

pozdrawiam
SlawcioD

Data: 2010-07-01 17:20:53
Autor: radekp@konto.pl
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
Wed, 30 Jun 2010 21:28:44 +0200, w <i0g5th$hbs$1@news.onet.pl>, Joachim
<joachim1110@op.pl> napisał(-a):

[...]

Ehh, potwierdzasz tylko opinię, że w PiS-ie to nawet marnych prowokacji nie
potraficie zrobić...

Data: 2010-07-02 18:53:47
Autor: SlawcioD
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
Joachim pisze:

A w treści SMS-a:

-- -

[...]

na pozimie jaroslawa k.

W jakim ja kraju żyje?

normalnym - przynajmniej teoretycznie z wolnym slowem. no chyba ze
doniesienie do prokuratury sklada klub parlamentarny pis...

Jestem szczerze wkurzony. A moje wkurzenie pogłębia fakt, że pewnie ten
SMS i jego milion kopi zostało sfinansowanych z moich podatków.

zapewne tak samo jak kampania wyborca jaroslawa k. Przypominam Ci ze
jarus jako jeden z 2 kandydatow porozwieszal swoje bilboard'y mimo ze
namawial do zaniechania w swietle wydarzen smolenskich takowej kampanii.

Jak chcecie, to sobie głosujcie na reprezentanta autorów tego SMS-a, ja
tym cwaniakom mówię stanowcze NIE!

J.

cwaniakow to ja w pis znalem... np taki gosiewski...

to nie sztab wyborczy - to Polacy tak mysla.

pozdrawiam
SlawcioD

dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego