dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego

Data: 2010-07-01 08:20:35
Autor: Michu
dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego
Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?

Witek
-- -- -- -- -- -- --
www.wenusimars.pl
Forum Ludzi Dorosłych

Data: 2010-07-01 01:40:52
Autor: macieks
On 1 Lip, 08:20, "Michu" <m...@gmail.com> wrote:
Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?

Witek
-- -- -- -- -- -- -- www.wenusimars.pl
Forum Ludzi Dorosłych

Przez sztab?
Kolego, to osobiście Komorowski wysłał tego SMS-a :):):)

Szkoda cennego czasu na polemike z takimi bzdurami.

Data: 2010-07-01 23:09:16
Autor: Joachim
Michu pisze:
Po czym wnosisz że to SMS wysłany przez sztab Komorowskiego?

Tak naprawdę to oczywiście nie wiadomo kto go wysłał, bo nikt się nie podpisał pod nim. Może to sztab Palikota; może to zwykły forward przez jakiegoś nastolatka sms-a, który dostał od kogoś innego; może to jakaś oddolna akcja jakiegoś nawiedzonego pajaca.

Pamiętam jednak akcję z wyborów parlamentarnych "Zabierz babci dowód", która została przypisana sztabowi i skojarzenia mam teraz tylko z jednym środowiskiem.

J.

Data: 2010-07-03 13:51:48
Autor: Maciej Bojko
On Thu, 01 Jul 2010 23:09:16 +0200, Joachim <joachim1110@op.pl> wrote:

[...]

A to na jakiej tym razem podstawie?

i skojarzenia mam teraz tylko z jednym środowiskiem.

"A bo i się wszystko kojarzy z dupą", wyjaśnił Jasio.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko@gmail.com

dostałem SMS-a od sztabu wyborczego Komorowskiego