dostaliscie juz pity z biura maklerskiego aliora?

Data: 2013-03-07 07:35:28
Autor: Paweł
dostaliscie juz pity z biura maklerskiego aliora?
to jakies ogolny brak tej przesylki, czy tylko mnie zaszczyt kopnal?

--
A: Because it breaks the logical sequence of discussion
Q: Why is top posting bad?

Data: 2013-03-07 08:58:06
Autor: Kamil Jońca
Paweł <root@127.0.0.1> writes:

to jakies ogolny brak tej przesylki, czy tylko mnie zaszczyt kopnal?
Przedwczoraj.
KJ

Give me a fish and I will eat today.

Teach me to fish and I will eat forever.

Data: 2013-03-07 10:36:33
Autor: paff
W dniu 2013-03-07 07:35, Paweł pisze:
to jakies ogolny brak tej przesylki, czy tylko mnie zaszczyt kopnal?

Brak, a chyba już powinno być :-/

Pozdr
Paweł

Data: 2013-03-07 04:18:08
Autor: eisenberg
W dniu czwartek, 7 marca 2013 10:36:33 UTC+1 użytkownik paff napisał:
W dniu 2013-03-07 07:35, Paweł pisze:

> to jakies ogolny brak tej przesylki, czy tylko mnie zaszczyt kopnal?

Brak, a chyba już powinno być :-/

W systemie jest od kilku dni

Data: 2013-03-07 20:42:47
Autor: paff
dostaliscie juz pity z biura maklerskiego aliora?
W dniu 2013-03-07 13:18, eisenberg pisze:

Brak, a chyba już powinno być :-/

W systemie jest od kilku dni

U mnie ostatni jest z lutego 2012

Paweł

Data: 2013-03-07 20:45:53
Autor: paff
W dniu 2013-03-07 20:42, paff pisze:
W dniu 2013-03-07 13:18, eisenberg pisze:

Brak, a chyba już powinno być :-/

W systemie jest od kilku dni

U mnie ostatni jest z lutego 2012

No chyba, że mi się za 2012 PIT8C nie należy, gdyż jedynym ruchem na rachunku była wypłata dywidendy, za którą Rostowski od razu tego samego dnia wziął swoją działkę.

Paweł

Data: 2013-03-08 03:50:12
Autor: MrMrooz
W dniu czwartek, 7 marca 2013 20:45:53 UTC+1 użytkownik paff napisał:
> [...]
No chyba, że mi się za 2012 PIT8C nie należy, gdyż jedynym ruchem na rachunku była wypłata dywidendy, za którą Rostowski od razu tego samego dnia wziął swoją działkę.

No to Ci się nie należy

Pozdrawiam
Michal M

dostaliscie juz pity z biura maklerskiego aliora?