dostanie się do konta w BZWBK

Data: 2018-09-02 11:47:57
Autor: Bolko
dostanie się do konta w BZWBK
Mamy konto dodatkowe w BZWBK.
Żona skusiła sie na procenty i przelała tam kase.
Ale dzisiaj się okazało że jednak kasa przydała by sie na domowym koncie.
Loguje się do konta pierwszy raz.
Złe dane.
Drugi
Trzeci
Złe dane.
W końcu ja biore od niej kartkę i też próbuje.
Złe dane.

Dzwonimy na infolinie.
Prosimy o reset hasła.
BZWBK prosimy o numer karty.
Żona szuka ale że nie używa to cholera wie gdzie jest generalnie nie ma.
BZWBK sorry ale nie możemy pomóc
Zona czy to jest jedyna metoda weryfikacji klienta
BZWBK tak
żona to ja proszę o wykonanie przelewu telefonicznego
BZWBK nie da się

hasło do konta z karki trzy dni temu działało
kase mamy tylko że nie mamy dostępu

KOCHAM GOTÓWKĘ

ps
zastanawiam się jaki może mieć wpływ na to sytuacja w której muszę przy każdym korzystaniu z googla klikać w captcha
podobno moja sieć robi dziwny ruch.

Data: 2018-09-02 22:10:41
Autor: cef
W dniu 2018-09-02 o 20:47, Bolko pisze:
[...]

Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

Data: 2018-09-02 13:29:12
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:10:42 UTC+2 użytkownik cef napisał:
> [...]
> Złe dane.

Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

żona była w banku w tym tygodniu

Data: 2018-09-03 00:59:48
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:29:14 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:10:42 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
> że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

żona była w banku w tym tygodniu

SOA#1. Zarówno dla loginu żony jak i mojego.
Żaba (póki co żaba, bo zaraz będzie to kupa, ale może jednak pozostańmy przy żabie) póki co nie zmuszała mnie (chyba) nigdy do zmiany hasła, a mam tam różności od listopada.

A jaki to właściwie bank robi z siebie takie securitate i każe zmieniać hasło co 30 dni?
Z moich 12 tylko db coś tam chyba co pół roku marudzi - ale na szczęście nie archiwizuje haseł i po zmianie zaraz można sobie znów zmienić na stare.

PS.: Na gotówkę trzymaną w domu polecam jednak dolary i/lub euro.
Złoto w sztabkach niestety kosztuje na wejściu 8% :(

Data: 2018-09-04 15:16:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
dostanie się do konta w BZWBK

"Dawid Rutkowski" 76c4437b-9cc3-4fe0-8940-6861bc2098e9@googlegroups.com

: Żaba (póki co żaba, bo zaraz będzie to kupa, ale może jednak pozostańmy
: przy żabie) póki co nie zmuszała mnie (chyba) nigdy do zmiany hasła,
: a mam tam różności od listopada.

Nie zmusza, ale nakłania.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-09-03 02:52:57
Autor: Dawid Rutkowski
dostanie się do konta w BZWBK
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:29:14 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

żona była w banku w tym tygodniu

Aha, widać chcą zaprosić ponownie.
Dziwna sprawa z tą weryfikacją przez numer karty - ja, gdy dzwonię, podaję ustalone hasło (prymitywnie, bo muszę je wymówić, zamiast wpisać wybrane cyfry - lub całość, jak w citku - na klawiaturze telefonu).
I najlepiej od razu reklamacja - teraz zmieniają nazwę, więc mają do porozdawania gadżety lepszej jakości ze starym logo..
Polecam też żabową apkę mobilną.

Data: 2018-09-03 03:12:55
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 11:52:58 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

I najlepiej od razu reklamacja - teraz zmieniają nazwę, więc mają do porozdawania gadżety lepszej jakości ze starym logo.

żona kazała napisać reklamacje pani przez telefon i zażyczyła sobie 500zł :)
czekamy na odpowiedź podobno 30 dni

Polecam też żabową apkę mobilną.
a co to

Data: 2018-09-03 03:26:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 12:12:56 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

żona kazała napisać reklamacje pani przez telefon i zażyczyła sobie 500zł :)

Gorzej, jak bank udowodni, że to jednak Wasza wina i sobie z tego powodu zabierze 500zł ;>
Ciekawe, reklamacja z żądaniem rekompensaty... Trzeba zawsze pamiętać o dodaniu wzmianki o Rzeczniku Finansowym. Właśnie muszę się zebrać i napisać do niego paszkwil na łobuza citka.

A co do rekompensaty - mój tata proponował taką grę w komunikacji miejskiej przy kontroli biletów - jak nie masz biletu, płacisz kanarowi - ale jak masz dwa, to kanar ci płaci ;>

> Polecam też żabową apkę mobilną.
a co to

Taki program na urządzenie z iOS lub androidem.
Pozwala robić to samo, co ST w przaglądarce, ale działa szybciej.
I do tego - w przypadku żaby - ma dwie możliwości logowania - albo zwykłym hasłem, albo PINem - najkrótszy możliwy to 4-cyfrowy, więc chyba da radę się nie pomylić.
Chyba żeście ortodoksi i nosicie ze sobą telefony służące do dzwonienia, tak jak ja (bo raczej takich talibów, co telefonu nie mają, trudno spotkać) - ale tutaj też sprawdzi się dobrze dedykowany tablet - albo przez domowe wifi albo z 3g z aero2.

Data: 2018-09-03 03:37:53
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 12:26:29 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

Ciekawe, reklamacja z żądaniem rekompensaty... Trzeba zawsze pamiętać o dodaniu wzmianki o Rzeczniku Finansowym. Właśnie muszę się zebrać i napisać do niego paszkwil na łobuza citka.
Pani konsultanka zapytała się jaką chcemy wiec żona szczeliła pięć stów

> [...]

Chyba żeście ortodoksi i nosicie ze sobą telefony służące do dzwonienia, tak jak ja (bo raczej takich talibów, co telefonu nie mają, trudno spotkać) - ale tutaj też sprawdzi się dobrze dedykowany tablet - albo przez domowe wifi albo z 3g z aero2.

a to sprawdze żona prawdziwego smartfona ma od 3 miesiecy, zobaczymy
dzieki

Data: 2018-09-04 10:00:15
Autor: ń
dostanie się do konta w BZWBK