dostanie się do konta w BZWBK

Data: 2018-09-02 22:10:41
Autor: cef
dostanie się do konta w BZWBK
W dniu 2018-09-02 o 20:47, Bolko pisze:
Mamy konto dodatkowe w BZWBK.
Żona skusiła sie na procenty i przelała tam kase.
Ale dzisiaj się okazało że jednak kasa przydała by sie na domowym koncie.
Loguje się do konta pierwszy raz.
Złe dane.
Drugi
Trzeci
Złe dane.
W końcu ja biore od niej kartkę i też próbuje.
Złe dane.

Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

Data: 2018-09-02 13:29:12
Autor: Bolko
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:10:42 UTC+2 użytkownik cef napisał:
> [...]
> Złe dane.

Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

żona była w banku w tym tygodniu

Data: 2018-09-03 00:59:48
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:29:14 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:10:42 UTC+2 użytkownik cef napisał:

> Zmienialiście hasło, bo system po 30 dniach uznał,
> że stare jest za długo i zapomnieliście o tym.

żona była w banku w tym tygodniu

SOA#1. Zarówno dla loginu żony jak i mojego.
Żaba (póki co żaba, bo zaraz będzie to kupa, ale może jednak pozostańmy przy żabie) póki co nie zmuszała mnie (chyba) nigdy do zmiany hasła, a mam tam różności od listopada.

A jaki to właściwie bank robi z siebie takie securitate i każe zmieniać hasło co 30 dni?
Z moich 12 tylko db coś tam chyba co pół roku marudzi - ale na szczęście nie archiwizuje haseł i po zmianie zaraz można sobie znów zmienić na stare.

PS.: Na gotówkę trzymaną w domu polecam jednak dolary i/lub euro.
Złoto w sztabkach niestety kosztuje na wejściu 8% :(

Data: 2018-09-04 15:16:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
dostanie się do konta w BZWBK

"Dawid Rutkowski" 76c4437b-9cc3-4fe0-8940-6861bc2098e9@googlegroups.com

: Żaba (póki co żaba, bo zaraz będzie to kupa, ale może jednak pozostańmy
: przy żabie) póki co nie zmuszała mnie (chyba) nigdy do zmiany hasła,
: a mam tam różności od listopada.

Nie zmusza, ale nakłania.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.    http://eneuel.w.duna.pl    .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2018-09-03 02:52:57
Autor: Dawid Rutkowski
dostanie się do konta w BZWBK
W dniu niedziela, 2 września 2018 22:29:14 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

żona była w banku w tym tygodniu

Aha, widać chcą zaprosić ponownie.
Dziwna sprawa z tą weryfikacją przez numer karty - ja, gdy dzwonię, podaję ustalone hasło (prymitywnie, bo muszę je wymówić, zamiast wpisać wybrane cyfry - lub całość, jak w citku - na klawiaturze telefonu).
I najlepiej od razu reklamacja - teraz zmieniają nazwę, więc mają do porozdawania gadżety lepszej jakości ze starym logo..
Polecam też żabową apkę mobilną.

Data: 2018-09-03 03:12:55
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 11:52:58 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

I najlepiej od razu reklamacja - teraz zmieniają nazwę, więc mają do porozdawania gadżety lepszej jakości ze starym logo.

żona kazała napisać reklamacje pani przez telefon i zażyczyła sobie 500zł :)
czekamy na odpowiedź podobno 30 dni

Polecam też żabową apkę mobilną.
a co to

Data: 2018-09-03 03:26:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 12:12:56 UTC+2 użytkownik Bolko napisał:

żona kazała napisać reklamacje pani przez telefon i zażyczyła sobie 500zł :)

Gorzej, jak bank udowodni, że to jednak Wasza wina i sobie z tego powodu zabierze 500zł ;>
Ciekawe, reklamacja z żądaniem rekompensaty... Trzeba zawsze pamiętać o dodaniu wzmianki o Rzeczniku Finansowym. Właśnie muszę się zebrać i napisać do niego paszkwil na łobuza citka.

A co do rekompensaty - mój tata proponował taką grę w komunikacji miejskiej przy kontroli biletów - jak nie masz biletu, płacisz kanarowi - ale jak masz dwa, to kanar ci płaci ;>

> Polecam też żabową apkę mobilną.
a co to

Taki program na urządzenie z iOS lub androidem.
Pozwala robić to samo, co ST w przaglądarce, ale działa szybciej.
I do tego - w przypadku żaby - ma dwie możliwości logowania - albo zwykłym hasłem, albo PINem - najkrótszy możliwy to 4-cyfrowy, więc chyba da radę się nie pomylić.
Chyba żeście ortodoksi i nosicie ze sobą telefony służące do dzwonienia, tak jak ja (bo raczej takich talibów, co telefonu nie mają, trudno spotkać) - ale tutaj też sprawdzi się dobrze dedykowany tablet - albo przez domowe wifi albo z 3g z aero2.

Data: 2018-09-03 03:37:53
Autor: Bolko
W dniu poniedziałek, 3 września 2018 12:26:29 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
> [...]

Ciekawe, reklamacja z żądaniem rekompensaty... Trzeba zawsze pamiętać o dodaniu wzmianki o Rzeczniku Finansowym. Właśnie muszę się zebrać i napisać do niego paszkwil na łobuza citka.
Pani konsultanka zapytała się jaką chcemy wiec żona szczeliła pięć stów

> [...]

Chyba żeście ortodoksi i nosicie ze sobą telefony służące do dzwonienia, tak jak ja (bo raczej takich talibów, co telefonu nie mają, trudno spotkać) - ale tutaj też sprawdzi się dobrze dedykowany tablet - albo przez domowe wifi albo z 3g z aero2.

a to sprawdze żona prawdziwego smartfona ma od 3 miesiecy, zobaczymy
dzieki

Data: 2018-09-04 10:00:15
Autor: ń
dostanie się do konta w BZWBK