dostawczak do przewozu mebli - dla kat. B

Data: 2011-05-06 08:01:26
Autor: rt
dostawczak do przewozu mebli - dla kat. B
Witam chce kupić auto którym mogłbym przewozić nowe meble złozone w gre w chodzi uzywane auto ? Co ma sens jest trwałe i pozwoli mi powozić z kat B

Dzieki za pomoc

rt

Data: 2011-05-06 10:35:35
Autor: J_K_K
Użytkownik "rt" <xrtx@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:iq09sm$ffp$1inews.gazeta.pl...
Witam

chce kupić auto którym mogłbym przewozić nowe meble złozone w gre w chodzi
uzywane auto ? Co ma sens jest trwałe i pozwoli mi powozić z kat B

Swego czasu największy na B był LDV.

Pzdr

JKK

Data: 2011-05-06 10:43:27
Autor: Staszek Sosenko

Użytkownik "J_K_K" <j_k_kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:iq0bsk$u66$1speranza.aioe.org...

Swego czasu największy na B był LDV.

Wszystko zależy od homologacji - chore, ale prawdziwe...

Jak pracowałem w hurtowni wod-kan to przyjeżdżał do nas często kurier Sprinterem z dużym kontenerem na bliźniaku - na oko DMC z 5-6 ton. Homologacja na 3,5 tony, oficjalna ładownoć - AFAIK w okolicach 500kg...

--
### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

Data: 2011-05-06 16:36:28
Autor: emes
dostawczak do przewozu mebli - dla kat. B
sprinter 413, 411
lub starszy 412 z wymodzonym DMC
Są też stare LT55 rejestrowane na 3.5 tony (fabrycznie 5.5 DMC)
Mitsubishi CANTER i jego klony rama jak w starze a sa wersje fabrycznie z DMC 3.5
iveco 3510 -> wytrzymuje jak auta powyżej 6 ton ładunku

wszystkie auto bliźniak it

Data: 2011-05-06 20:01:40
Autor: Kuba \(aka cita\)
[...]

u ojca w firmie jeździ Ivevo 3512 blaszak (max długi podwójnie wysoki)
Max co miałem na nim to 6900kg brutto. W zasadzie żadnych zwenętrznych objawów przeładowania, a i z jazdą nie ma problemów - mamy silnik 2,8)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

dostawczak do przewozu mebli - dla kat. B