dostep do 1 hdd z 2ch pc ale nie sieciowy

Data: 2018-03-01 09:14:21
Autor: Marcin Debowski
dostep do 1 hdd z 2ch pc ale nie sieciowy
Czy te przełączniki, których kiedyś się używało do dzielenia drukarek i skanerów będą też działać z dyskami na usb? Mam 2x pc i 1 dysk. Mogę przekładac wtyczkę, ale to uppier..we. Nie mogę dzielić przez sieć ani korzystać po sieci. Jakieś inne pomysły?

--
Marcin

Data: 2018-03-01 09:37:26
Autor: Dominik Ałaszewski
dostep do 1 hdd z 2ch pc ale nie sieciowy
Dnia 01.03.2018 Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> napisał/a:

Jakieś inne pomysły?

Fibre Channel ;-)

Data: 2018-03-01 10:54:32
Autor: Marcin Debowski
On 2018-03-01, Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:
Dnia 01.03.2018 Marcin Debowski <agatek@INVALID.zoho.com> napisał/a:

Jakieś inne pomysły?

Fibre Channel ;-)

Ale to będzie po sieci :)

A jeszcze inaczej, te NASy, które mają i usb (guest) i Rj45 to *zwykle* są dostępne po oby interfejsach czy tylko po jednym?

--
Marcin

Data: 2018-03-02 19:52:14
Autor: ...:::WISKOLER:::...
dostep do 1 hdd z 2ch pc ale nie sieciowy
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Marcin Debowski
naskrobał(a):

A jeszcze inaczej, te NASy, które mają i usb (guest) i Rj45 to *zwykle* są dostępne po oby interfejsach czy tylko po jednym?

Po jednym czyli RJ45, usb u nich służy do dołączenia dodatkowego
dysku/pamięci lub jako port drukarki
--
....:::WISKOLER:::...
Pod dom Stirlitza podjechał samochód, z którego wyskoczyło trzech

Data: 2018-03-03 09:09:18
Autor: ń
dostep do 1 hdd z 2ch pc ale nie sieciowy
Są też takie NAS-y (i to kategorii "domowej"), które można podłączyć po USB jak zwykły zewnętrzny dysk.
Ale NAS to zwykle przegięcie (finansowe), natomiast korzystne cenowo są produkty WD (jakieś tam mypassport 2 1/2'' czy mybook 3 1/2'', które kosztują często mniej lub tyle samo, co w detalu sam dysk 3TB-4TB w środku.

-- -- -