dostęp do Internetu bez ograniczeń

Data: 2018-03-09 09:23:59
Autor: tck
dostęp do Internetu bez ograniczeń

Użytkownik "Alzem ???????????" <alzem@by.by> napisał w wiadomości news:5aa0339a$0$1003$65785112news.neostrada.pl...
Cześć
Czy ktoś słyszeliście może o ofercie na dostęp do Internetu bez ograniczeń? Chodzi mi o ofertę bez gwiazdek,lejków i innych głupich pomysłów.

Szukam oferty dostępu do Internetu dla firmy przewozowej. Chcemy zamontować w autobusach routery WiFi i udostępnić sygnał pasażerom.

Zdarza się, że jeden pasażer w ciągu godziny podróży, jest w stanie wygenerować ruch liczony w GB. Autokar ma zazwyczaj miejsc około 50. W ciągu dnia są 4 kursy tylko jednego autokaru.
Stąd moje pytanie o dostęp do Internetu bez prawdziwych ograniczeń.

Alzem

a warto tym sobie d... zawracac? Ten net będzie tak samo rwał jak i pasażerom w ich telefonach, gdyby to było inną, stabilniejszą, wydajniejszą technologią to wtedy tak- ile ludzi nie ma pakietów netu w telefonie? Jak komuś rwie na telefonie to psioczy na swojego operatora, a w autobusie jak kilka osób dorwie się do pasma teoretycznie takiego jak w jednym telefonie to frustracja skierowana będzie w kierunku przewoźnika, że g.... nie neta oferują a się chwalą że bez ograniczeń.

--
pozdr

Tomasz

tck(at)top.net.pl