[OT] dostęp do grup news

Data: 2013-03-05 23:04:00
Autor: Dziobak
[OT] dostęp do grup news
Witam!

Ponieważ mój provider, łach tak straszny jak wielki pożałował i zamkn±ł dzisiaj (jak to ładniej powiedział "dezaktywował") swój serwer grup newsowych musiałem się pilnie przesi±¶ć.
Wprawdzie straciłem sporo archiwalnych postów ale wydaje mi się, że nowy działa.
Zawsze jaka¶ alternantywa jak będ± u nas dalej zamykać.

http://www.eternal-september.org/

pozdrawiam

Pieszy

Data: 2013-03-06 15:57:09
Autor: Bartosz Mierzwiak
[OT] dostęp do grup news
On Tue, 5 Mar 2013 23:04:00 +0100, Dziobak <dziobak@hot.pl> wrote(a):
Witam!

Ponieważ mój provider, łach tak straszny jak wielki pożałował i zamknął dzisiaj (jak to ładniej powiedział "dezaktywował") swój serwer grup newsowych musiałem się pilnie przesiąść.
Wprawdzie straciłem sporo archiwalnych postów ale wydaje mi się, że nowy działa.
Zawsze jakaś alternantywa jak będą u nas dalej zamykać.

http://www.eternal-september.org/

Odradzam ten serwer. Jest wycinany przez wiele innych serwerĂłw, bo
anonimizuje klientów (wycina IP), co powodowało że jest/był źródłem
dużej ilości spamu i trolów. Postów wysłanych z tego serwera na wielu
innych widać nie będzie.

Z rodzimych serwerĂłw polece: news.wit.edu.pl

pozdrawiam. B.

Data: 2013-03-06 18:38:04
Autor: j
[OT] dostęp do grup news

Z rodzimych serwerĂłw polece: news.wit.edu.pl

pozdrawiam. B.

Ja tak trochę z głupia frant. Od lat korzystam z news.internetia.pl i nigdy nie miałem problemów. Od czasu do czasu ktoś pisuje tutaj że stracił dostep bo jakiś tam kolejny serwer przestał obsługiwać grupę.
Czy ja po prostu mam szczęście w wyborze serwera czy problem jest jakoś bardziej skomplikowany?

pzdr
j.

Data: 2013-03-06 20:34:33
Autor: Tomasz Sójka
[OT] dostęp do grup news
Dnia Wed, 06 Mar 2013 18:38:04 +0100, j napisał(a):

Z rodzimych serwerów polece: news.wit.edu.pl

pozdrawiam. B.

Ja tak trochę z głupia frant. Od lat korzystam z news.internetia.pl i nigdy nie miałem problemów. Od czasu do czasu kto¶ pisuje tutaj że stracił dostep bo jaki¶ tam kolejny serwer przestał obsługiwać grupę.
Czy ja po prostu mam szczę¶cie w wyborze serwera czy problem jest jako¶ bardziej skomplikowany?

pzdr
j.

Ja z kolei od lat używam news.dialog.net.pl - inna sprawa że był (jest?)
dostępny tylko dla abonentów Dialogu. Nie wiem jak jest teraz z Neti± która
Dialog nabyła drog± kupna. Ale - zawsze można jakby co nabyć za waluty
płatne konto na jakim¶ serwerze news komercyjnym; na takiej Astrze 10GB
kosztuje 10$, co w przypadku tekstu wystarcza "na zawsze". Pewnie s± i
tańsze oferty. Rzecz jasna dopóki s± te darmowe niespecjalnie się to
kalkuluje, ale za jaki¶ czas - kto wie?
Pozdrawiam Tomek

Data: 2013-03-07 08:15:24
Autor: Doczu
[OT] dostęp do grup news
W dniu 2013-03-06 20:34, Tomasz Sójka pisze:

Rzecz jasna dopóki s± te darmowe niespecjalnie się to
kalkuluje, ale za jaki¶ czas - kto wie?

Natura nie lubi próżni. Jak znikn± darmowe serwery news, "działkę" przejm± fejsbuki, fora itp.
Ja dzi¶ tylko precla czytuję

--
  Pozdrawiam Doczu
http://www.doczu.pl

Data: 2013-03-09 09:56:29
Autor: Jawi
[OT] dostęp do grup news
W dniu 2013-03-05 23:04, Dziobak pisze:
[...]

news.neostrada.pl to tez jest alternatywa, bardzo dobrze działa, dostepny od miesiecy dla

  wszystkich i do czytania i pisania
--

[OT] dostęp do grup news