dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?

Data: 2010-12-20 07:37:30
Autor: terentij s
dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?
Mam wolny, nigdy nieużywany dekoder cyfrowy TechniSat do kablówki co
dostałem kiedyś od Vectry. Ale w drugim mieszkaniu mam UPC z samymi
kanałami analogowymi. Pytanie: czy mogę jakoś wykorzystać ten dekoder
do tego aby bez zbędnych kosztów dostać się do kanałów w paśmie
cyfrowym w UPC?

P.S. Nie chodzi mi o żadne piractwo ani nic. Skoro place za kanały
analogowe to chyba te same kanały (plus-minus kilka) mogę odbierac
także z pasma cyfrowego? Płace za kanały a nie za medium - bo co do
niego to jest obowiązkiem dostawcy w końcu aby zawsze było jak
najwierniejsze?

P.S. Co w ogóle da się zrobic jeszcze z takim dekoderem, jak go
wykorzystac? Czy z eteru też "łapie"?

Data: 2010-12-20 16:47:41
Autor: Robert_J
dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?
Pytanie: czy mogę jakoś wykorzystać ten dekoder
do tego aby bez zbędnych kosztów dostać się do kanałów w paśmie
cyfrowym w UPC?

Nie sądzę :-)

Skoro place za kanały
analogowe to chyba te same kanały (plus-minus kilka) mogę odbierac
także z pasma cyfrowego?

Nie możesz. Tzn. nie możesz bez dodatkowej opłaty. Większość nadawców pobiera od operatora dodatkowe opłaty z tytułu reemisji programu w wersji cyfrowej.

Płace za kanały a nie za medium

Płacisz też za medium.

bo co do
niego to jest obowiązkiem dostawcy w końcu aby zawsze było jak
najwierniejsze?

A dostajesz przekaz "niewierny"?

Data: 2010-12-20 07:52:10
Autor: terentij s
On 20 Gru, 16:47, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
A dostajesz przekaz "niewierny"?

Ktoś tu niedawno napisał, że kablówki starają się zmusić lub
"zachęcić" abonentów do przejścia na pasmo cyfrowe. Jeśli tak jest
rzeczywiście to chyba wniosek oczywisty: te same kanały analogowe czy
cyfrowe, dekoder abonent ma swój, w czym więc problem?

Data: 2010-12-20 17:11:23
Autor: Robert_J
[...]

Po pierwsze to nie ma nic wspólnego z "wiernością" przekazu :-). Konkretny program, niezależnie od sposobu transmisji, pokazuje dokładnie to samo :-).
Po drugie to wszystkie duże kablówki użyczają abonentom dedykowane dekodery, więc ten Twój na niewiele się zda :-). Tzn. prawdopodobnie odbierzesz nim sygnał, ale szyfrowany ;-). Gdyby tak nie było to podejrzewam że nie byliby w stanie zapanować nad piractwem. Poza tym takie rozwiązanie pozwala na natychmiastową aktywację i dezaktywację konkretnych usług.

Data: 2010-12-20 12:08:58
Autor: terentij s
On 20 Gru, 17:11, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:

[...]

Ok, to w takim razie czy mogą mi tylko dac karte abonencką za
minimalistyczną opłatą? :)

P.S. A jeśli naprawdę nie to czy da sie mu znaleźć jakieś inne
zastosowanie?

Data: 2010-12-21 09:48:20
Autor: Robert_J
dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?
Ok, to w takim razie czy mogą mi tylko dac karte abonencką za
minimalistyczną opłatą? :)

Raczej nie.

P.S. A jeśli naprawdę nie to czy da sie mu znaleźć jakieś inne
zastosowanie?

Nie wiem jaki to odbiornik, nie miałem ich nigdy w rękach. Jeśli to DVB-C to do niczego go nie użyjesz...

Data: 2010-12-30 16:57:52
Autor: kaczor1
On 21 Gru, 09:48, "Robert_J" <dzideks...@onet.pl> wrote:
> Ok, to w takim razie czy mog mi tylko dac karte abonenck
> za
> minimalistyczn op at ? :)

Raczej nie.

> P.S. A je li naprawd nie to czy da sie mu znale jakie
> inne
> zastosowanie?

Nie wiem jaki to odbiornik, nie mia em ich nigdy w r kach.

Ja miałem.

Je li to DVB-C to do niczego go nie u yjesz...

Tak. To DVB-C
Po zmianie softu i postawieniu stacji czołowej, z powodzeniem
może go sobie wykorzystać do telewizji hotelowej ;-)

Data: 2010-12-20 21:21:41
Autor: Mark
Dnia Mon, 20 Dec 2010 07:37:30 -0800 (PST), terentij s napisał(a):

[...]

Nie. Dekoder nic ci nie da jak nie masz karty. A karty w UPC sa parowane z
dekoderami

[...]

A tu juz sobie dorabiasz ideologie do swojego pomyslu. Tylko nie wiem czy
probujesz usprawiedliwac sie przed nami czy przed samym soba:)
UPC zroznicowalo oferte analogowa i cyfrowa - programowo i cenowo. To
prywatna firma, bez zadnej "misji", wiec maja do tego prawo- a ty mozesz
kozystac z ich uslug lub nie, twoj wybor
Tyle ze kombinujesz jak omijajac twojego dostawce tv, miec oferte drozsza i
lepsza w cenie tanszej. Sam sobie to nazwij co to jest:)

--
Mark

Data: 2010-12-21 19:46:41
Autor: mulczas
dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?

Użytkownik "terentij s" <terentyushka@gmail.com> napisał w wiadomości news:ac998331-45b6-492c-96c7-7413dd9b077dp1g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

Widzę tutaj 2 problemy:
1. zagospodarować stary dekoder,
2. mieć UPC cyfrowe

i tak się zastanawiam, czy nie można by było tego rozwiązać tak:
1. wywalić dekoder / sprzedać na Allegro za 1zł - może ktoś kupi i będzie się za tydzień zastanawiał jak to podłączyć do UPC :-)
2. zmienić pakiet na cyfrowy - analog ztcp kosztował 59,99, więc jeśli tyle płacisz to chyba 65 za Select HD też jest do przełknięcia? Umowę nową podpisać można w każdej chwili, bo przechodzisz z "gorszej" usługi na "lepszą"
Chociaż jak czytam na ich stronie musiałbyś dopłacić 100zł za dekoder - ale to nie powinno Ciebie zrażać, bo pisałeś o "zbędnych kosztach", a to jest koszt _niezbędny_ do oglądania cyfrowo :-)

dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?