dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?

Data: 2010-12-20 21:21:41
Autor: Mark
dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?
Dnia Mon, 20 Dec 2010 07:37:30 -0800 (PST), terentij s napisał(a):

Mam wolny, nigdy nieużywany dekoder cyfrowy TechniSat do kablówki co
dostałem kiedyś od Vectry. Ale w drugim mieszkaniu mam UPC z samymi
kanałami analogowymi. Pytanie: czy mogę jakoś wykorzystać ten dekoder
do tego aby bez zbędnych kosztów dostać się do kanałów w paśmie
cyfrowym w UPC?

Nie. Dekoder nic ci nie da jak nie masz karty. A karty w UPC sa parowane z
dekoderami

P.S. Nie chodzi mi o żadne piractwo ani nic. Skoro place za kanały
analogowe to chyba te same kanały (plus-minus kilka) mogę odbierac
także z pasma cyfrowego? Płace za kanały a nie za medium - bo co do
niego to jest obowiązkiem dostawcy w końcu aby zawsze było jak
najwierniejsze?

A tu juz sobie dorabiasz ideologie do swojego pomyslu. Tylko nie wiem czy
probujesz usprawiedliwac sie przed nami czy przed samym soba:)
UPC zroznicowalo oferte analogowa i cyfrowa - programowo i cenowo. To
prywatna firma, bez zadnej "misji", wiec maja do tego prawo- a ty mozesz
kozystac z ich uslug lub nie, twoj wybor
Tyle ze kombinujesz jak omijajac twojego dostawce tv, miec oferte drozsza i
lepsza w cenie tanszej. Sam sobie to nazwij co to jest:)

--
Mark

dostęp do kanałów cyfrowych w UPC?