dostęp do komentarzy

Data: 2009-05-18 14:11:21
Autor: bbl
dostęp do komentarzy
Czy firma która jest producentem oprogramowania i jej program został
umieszczony na łamach serwisu dobreprogramy.pl ma prawo do wglądu w
komentarze i maile które udzielone w ramach tego serwisu na jej temat?.
Dzisiaj dzowniłem do tych Panów z xenium
(właściciel dobreprogramy.pl) i odmówiono mi tego. Program został usunięty z
powodu licznych negatywnych komentarzy na mój temat i programu. Niektóre z
nich nie nadawały się do publikacji. Moderator odmówił przekazania mi ich (moim zdaniem wszystkie nawet te które zostały umieszczone) Rozumiem że mają takie prawa? a ja nic z tym nie mogę zrobić?. Chodzi tutaj o ochrone danych osobowych? Co jeśli zostałem oszukany tzn. ktoś to zrobił specjalnie?

Data: 2009-05-18 11:35:20
Autor: SzalonyKapelusznik
dostęp do komentarzy
On 18 Maj, 14:11, "bbl" <bomb...@yahoo.com> wrote:
 Rozumiem że mają
takie prawa? a ja nic z tym nie mogę zrobić?. Chodzi tutaj o ochrone danych
osobowych? Co jeśli zostałem oszukany tzn. ktoś to zrobił specjalnie?

To umiesc jeszcze raz i monitoruj.

Data: 2009-05-18 14:16:57
Autor: .B:artek.
dostęp do komentarzy
bbl wyskrobał(a):
[...]

Zacznijmy od uściślenia, że osoba prowadząca serwis dobreprogramy.pl nie ma obowiązku umieszczać w nim linka czy prezentacji Twojego (ani kogokolwiek innego) oprogramowania. W związku z tym nie ma obowiązku tłumaczyć się dlaczego usunięto z katalogu programów Twój czy inny software. Stąd już krok do wniosku, że udostępnienie komentarzy na temat Twojego programu to tylko dobra wola osoby prowadzącej serwis.

--
..B:artek.

Data: 2009-05-18 17:00:32
Autor:
dostęp do komentarzy

Użytkownik "bbl" <bombell@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gurjqs$kht$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Czyli byłeś tak przekonany o swojej wspaniałości ,że nawet nie cztałeś co piszą użytkownicy twojego dzieła.
Musiałeś wyprodukować niezłego bubla.Dalczego nie czytałeś na bieżąco ?

jhr

Data: 2009-05-18 19:45:05
Autor: Tristan
dostęp do komentarzy
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 18 maj 2009 14:11 (autor bbl publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gurjqs$kht$2@nemesis.news.neostrada.pl>):

Czy firma która jest producentem oprogramowania i jej program został
umieszczony na łamach serwisu dobreprogramy.pl ma prawo do wglądu w
komentarze i maile które udzielone w ramach tego serwisu na jej temat?.

Oczywiście. Zresztą jak mieliby rozpoznawać kto wchodzi? Po IP? A nawet
jeśli, to przecież możesz inkoguto z kafejki jakiejś wejść i sobie
poczytać. --
Tristan

dostęp do komentarzy