dostęp do rynków zagranicznych

Data: 2010-01-11 16:01:16
Autor: Lech Dubrowski
dostęp do rynków zagranicznych
I nie chcę handlować przez marketmakerów np. XTB lub inne tego typu instytucje,a takich znalazłem mnóstwo.

XTB ma w tym roku wprowadzic system bezposredniego dostepu do rynku wszystkich CFD (DMA CFD). Robia to chyba na potrzeby WGPW

Leszek

J.

Data: 2010-01-14 08:29:34
Autor: NKAB -
Lech Dubrowski <337@337.com.pl> napisał(a):
> [...]

XTB ma w tym roku wprowadzic system bezposredniego dostepu do rynku wszystkich CFD (DMA CFD). Robia to chyba na potrzeby WGPW

Taki troche zastój na grupie to może taki temat:
Jak działa rynek akcji w USA.

Kiedyś w latach '90 czytałem w Rzepie artykuł
ale był bardzo ogólnikowy i nie wiele z tego
zrozumiałem, bo mówiąc szczerze to były pocztątki
polskiej giełdy.

Za tego co pamiętam to tam akcje kupuje się od maklera
i tylko wtedy gdy on takie akcje posiada (u nas my kupujemy
na WGPW za pośrednictwem BM).

I teraz wydawałoby się, że taki makler ma te akcje bo wie,
że są dobre i z pewnością dadzą zysk.

Ale moi znajomi, którzy byli w stanach na zaksach
kupili u takiego maklera akcje (byli w tym temacie
,jak każdy z nas w tamtym czasie, zieloni), kupili
i stracili wszystkie pieniądze bo były to akcje bankruta.

Czyli coś co wydawało się bezpieczne okazało się,
że wcale takie bezpieczne nie jest.

Ale chętnie dowiedziałbym się od kogoś z USA jak to tam
działa w praktyce.

Andrzej.

--

dostęp do rynków zagranicznych