doświetlanie zakrętów

Data: 2010-01-08 03:20:36
Autor: iwanos
doświetlanie zakrętów
Czy jest sens kupować takie urządzenie jak
doświetlanie zakrętów halogenami
skoro nie mam samochodu ?

Data: 2010-01-08 04:10:20
Autor: kogutek
doświetlaniezakrętów
Czy jest sens kupować takie urządzenie jak
doświetlanie zakrętów halogenami
skoro nie mam samochodu ?
Jasne do czapki sobie przykręcisz a akumulator w plecaku będziesz nosił. Super
pomysł. Też sobie takie kupię. Gdzie na Allegro sprzedają to cudo?

Data: 2010-01-08 04:29:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
doświetlaniezakrętów

[...]

Się nazywa latarka czołowa.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-08 22:56:09
Autor: iwanos
doświetlaniezakrętów
kogutek pisze:
[...]

kolega w szopie sobie zrobił allegro, w niedziele się pół wsi schodzi i kupują różne cudeńka, ja trafiłem ostatnio na fajny rozrząd do esioka

Data: 2010-01-08 10:19:46
Autor: Pab_lo
doświetlanie zakrętów
Użytkownik "iwanos" <iwanos@666.pl> napisał w wiadomości news:hi64u7$j9t$14atlantis.news.neostrada.pl...
Czy jest sens kupować takie urządzenie jak
doświetlanie zakrętów halogenami
skoro nie mam samochodu ?

a dynamo uciagnie?

--

Picasso

Data: 2010-01-08 13:07:39
Autor: mz
doświetlanie zakrętów
Zapytanie do użytkownika iwanos.
Czy jestem zainteresowany otrzymaniem odemnie zawartości moejj skrzyni pocztowej ? Jesli tak napisz tu jeszcze jeden post.
Jesli wiadomość ta nie interesuje cię zignoruj ją.
Pozdrawiam

Data: 2010-01-08 21:29:31
Autor: iwanos
doświetlanie zakrętów
mz pisze:
Zapytanie do użytkownika iwanos.
Czy jestem zainteresowany otrzymaniem odemnie zawartości moejj skrzyni pocztowej ? Jesli tak napisz tu jeszcze jeden post.
Jesli wiadomość ta nie interesuje cię zignoruj ją.

jak chcesz mi coś powiedzieć to porostu to napisz a nie pierdol mi tutaj   jak jestem najebany

Data: 2010-01-09 03:05:22
Autor: to
doświetlanie zakrętów
iwanos wrote:

Czy jest sens kupować takie urządzenie jak doświetlanie zakrętów
halogenami
skoro nie mam samochodu ?

Zdecydowanie tak, kup i powieś sobie na uszach.

--
cokolwiek

doświetlanie zakrętów