doświetlaniezakrętów

Data: 2010-01-08 04:10:20
Autor: kogutek
doświetlaniezakrętów
Czy jest sens kupować takie urządzenie jak
doświetlanie zakrętów halogenami
skoro nie mam samochodu ?
Jasne do czapki sobie przykręcisz a akumulator w plecaku będziesz nosił. Super
pomysł. Też sobie takie kupię. Gdzie na Allegro sprzedają to cudo?

Data: 2010-01-08 04:29:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
doświetlaniezakrętów

[...]

Się nazywa latarka czołowa.
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-08 22:56:09
Autor: iwanos
doświetlaniezakrętów
kogutek pisze:
[...]

kolega w szopie sobie zrobił allegro, w niedziele się pół wsi schodzi i kupują różne cudeńka, ja trafiłem ostatnio na fajny rozrząd do esioka

doświetlaniezakrętów