dot. stenogramów i rozlokowania w kabiniel

Data: 2010-06-02 20:47:44
Autor: JJR
dot. stenogramów i rozlokowania w kabiniel
Tomek wrote:
W samolotach Ił-62 była załoga 5 osobowa (dochodził
radiotelegrafista, podobnie jak w Ił-18). W Tu-154 była zaloga 4
osobowa.
Czy ta "osoba postronna" która byla w kabinie do samego końca nazwijmy
stała trzymając się "czegoś" czy też był fotel z pasami

Tych osób postronnych to tam było więcej, ja mam wrażenie że całe
wycieczki chodziły. Zidentyfikowano stewardsesę, dyplomatę i generała,
ale nikt nie wie kto jeszcze tam się tłoczył. Słychać przecież jak
generał tłumaczy komuś co to jest mechanizacja płata.

--
pzdr,
Jędrzej

Zwijasz?
www.zwijaj.pl

dot. stenogramów i rozlokowania w kabiniel