Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.lotnictwo   »   dot. stenogramów i rozlokowania w kabiniel

dot. stenogramów i rozlokowania w kabiniel

Data: 2010-06-02 20:16:14
Autor: saturn5
dot. stenogramów i rozlokowania w kabiniel

Brakuje mi informacji czy w momencie komendy "ochodzimy" maszyna miała wystarczajacą prędkosć względem powietra, aby pilot będący przy sterach mógł wybrać stery i bez przeciągnięcia wyjść na wyższy pułap (zanim silniki uzyskają pełny ciąg)

Nie znajac parametrow Tu-154 ale biorac pod uwage typowe inne samoloty w tej
konfiguracji do ladowania - TAK, pilot mogl jednoczesnie podniesc nos do gory
i druga reka pchnac manetki na maksymalny ciag. Nie byloby mozliwosci
przeciagniecia gdyby zrobil to spokojnie ale zdecydowanie bez ociagania.

--


dot. stenogramów i rozlokowania w kabiniel

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona