dotyczy debetu w banku

Data: 2012-01-05 13:12:56
Autor: Majka
dotyczy debetu w banku
Witam.
Nie mogę znależć grupy związanej z bankami więc piszę tutaj.
Gdy byłam w "stacjonarnym" banku PKO BP to mogłam zawsze wziąć debet w wysokości średnich wpływów z 3 miesięcy ale jak przeszłam do INTELIGO to czasem sprawdzałam czy mogę wziąc debet, to okazywało się, że kwota debetu zależy od tego ile mam na koncie, jak więcej na koncie to i większy debet. Śmieszyło mnie to ale nie potrzebowałam pieniędzy od nich to nie reagowałam. Obecnie też sprawdziłam ile mogę miec debetu, bo szykuje mi się zakup i moze mi troszkę zabraknąć gotówki i okazuje się, ze nawet wniosku nie mogę złozyć. Po kliknięciu na : weż debet od razu mam komunikat "

Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie możesz ubiegać się o debet ponieważ:

     Nie posiadasz zdolnosci kredytowej wymaganej do przyznania lub zwiÄ™kszenia produktu kredytowego.

pomimo że posiadam na koncie gotówkę i na rachunku oszczednościowym, co razem daje więcej niż przeciętne wpływy z 3 miesięcy. Nie brałam nigdy kredytu, rachunki wszelkie płacę i to w terminie, nie mam żadnych wezwań do zapłaty, gdyby ktoś na moje nazwisko coś wziął, a bank nie chce mi udzielić informacji dlaczego tak jest, bo to ponoć informacja poufna.
Bardzo mnie ta odmową przestraszyli, bo wygląda tak jak bym była nie rzetelnym klientem a co gorsza moze złodziejem i nie mogę o tym wiedzieć?
  Bank tak zachÄ™ca do wziÄ™cia debetu "Szybko i Ĺ‚atwo skorzystaj z debetu
Jeśli chcesz otrzymać debet w Inteligo:
OtwĂłrz konto Inteligo.
Dokonaj pierwszej wpłaty na konto.
Wypełnij wniosek o przyznanie debetu w serwisie WWW.
majka

Data: 2012-01-05 07:48:19
Autor: witek
dotyczy debetu w banku
On 1/5/2012 6:12 AM, Majka wrote:
Czy ban moze mi odmówić wyjaśnienia o co mnie posądza.

moĹĽe
przyznanie ci kredytu, to sprawa uznaniowa banku i nie musi sie tlumaczyc.

socjalizm sie skonczyl.

Data: 2012-01-05 13:21:30
Autor: PiotRek
dotyczy debetu w banku
Użytkownik "Majka" <mgma.wp.pl@wp.pl> napisał w wiadomości news:je4446$955$1news.task.gda.pl...
Witam.
Nie mogę znależć grupy związanej z bankami więc piszę tutaj.

pl.biznes.banki
:-)

Piotr

Data: 2012-01-05 15:45:55
Autor: Andrzej Lawa
dotyczy debetu w banku
W dniu 05.01.2012 13:12, Majka pisze:
Witam.
Nie mogę znależć grupy związanej z bankami więc piszę tutaj.

Czyli należysz do ludzi, którzy własnej dupy nie znaleźliby z pełną
nawigacją satelitarną, pięcioma radiolatarniami, dwoma załogami
naziemnymi i psem-przewodnikiem...

pl.biznes.banki

[ciach]

    Nie posiadasz zdolnosci kredytowej wymaganej do przyznania lub
zwiększenia produktu kredytowego.

[ciach]

Nie masz wg. banku zdolności i tyle. Bank nie musi się tłumaczyć,
dlaczego nie chce ci pożyczać swoich pieniędzy.

Z drugiej strony ty nie musisz korzystać z usług tego właśnie banku.

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Data: 2012-01-05 15:56:42
Autor: januszek
dotyczy debetu w banku
Andrzej Lawa napisa?(a):

Czyli należysz do ludzi, którzy własnej dupy nie znaleźliby z pełną
nawigacją satelitarną, pięcioma radiolatarniami, dwoma załogami
naziemnymi i psem-przewodnikiem...

Bo najwazniejsze to uzycie wlasciwego narzedzia do wykonania takiego zdania, w tym przypadku nie bedzie to nawigacja satelitarna, radiolatarnie, zalogi naziemne ani pies przewodnik. Wystarczy lusterko ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2012-01-06 20:41:49
Autor: rg
dotyczy debetu w banku
Dnia 5 Jan 2012 16:56:42 +0100, januszek napisał(a):

Andrzej Lawa napisa?(a):

Czyli należysz do ludzi, którzy własnej dupy nie znaleĽliby z pełn±
nawigacj± satelitarn±, pięcioma radiolatarniami, dwoma załogami
naziemnymi i psem-przewodnikiem...

Bo najwazniejsze to uzycie wlasciwego narzedzia do wykonania takiego zdania [...]

Polecę małym offtopem, ale mnioe to nieco rozbawiło :)
Wła¶nie podobnie miałem pisać. W sumie ciekawe ma wcze¶niejszy przedpi¶ca
do¶wiadczenia życiowe, tudzież neizbadane s± zakręty jego mózgowej istoty
szarej, skoro wg niego najbardziej efektywne do poszukiwania własnej dupy
s± satelity, radiolatarnie i psy :)
No, z psami to może i trochę racji ma, ciekawe czy to jaka¶ ekstrapolacja
własnych eksperymentów ;)

Data: 2012-01-08 04:41:29
Autor: Andrzej Lawa
dotyczy debetu w banku
W dniu 06.01.2012 20:41, rg pisze:

[...]

Posłużę się kolejnym cytatem, którego pewnie też nie załapiesz: s± ludzie, którzy nie rozpoznaliby sarkazmu nawet jakby podszedł i ugryzł ich w zadek ;->

Data: 2012-01-09 21:54:34
Autor: rg
dotyczy debetu w banku
Dnia Sun, 08 Jan 2012 04:41:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Po kwiecistych metaforach i personifikowaniu pojęć abstrakcyjnych
wnioskuję, że¶ gadatliwym humanist± jest z zacięciem w kierunku baroku.
Styl o tyleż ciekawy, co i mało użyteczny ;)

Data: 2012-01-10 07:56:01
Autor: Andrzej Lawa
dotyczy debetu w banku
W dniu 09.01.2012 21:54, rg pisze:

[...]

Twoje zdolno¶ci wnioskowania s±... żałosne.

Je¶li już to bliżej mi do wszechstronnego człowieka renesansu, skoro
techno-nerda z wykształcenia i zawodu postrzegasz jako humanistę ;->

dotyczy debetu w banku