dotyczy debetu w banku

Data: 2012-01-05 15:45:55
Autor: Andrzej Lawa
dotyczy debetu w banku
W dniu 05.01.2012 13:12, Majka pisze:
Witam.
Nie mogę znależć grupy związanej z bankami więc piszę tutaj.

Czyli należysz do ludzi, którzy własnej dupy nie znaleźliby z pełną
nawigacją satelitarną, pięcioma radiolatarniami, dwoma załogami
naziemnymi i psem-przewodnikiem...

pl.biznes.banki

[ciach]

    Nie posiadasz zdolnosci kredytowej wymaganej do przyznania lub
zwiększenia produktu kredytowego.

[ciach]

Nie masz wg. banku zdolności i tyle. Bank nie musi się tłumaczyć,
dlaczego nie chce ci pożyczać swoich pieniędzy.

Z drugiej strony ty nie musisz korzystać z usług tego właśnie banku.

Czego jeszcze nie rozumiesz?

Data: 2012-01-05 15:56:42
Autor: januszek
dotyczy debetu w banku
Andrzej Lawa napisa?(a):

Czyli należysz do ludzi, którzy własnej dupy nie znaleźliby z pełną
nawigacją satelitarną, pięcioma radiolatarniami, dwoma załogami
naziemnymi i psem-przewodnikiem...

Bo najwazniejsze to uzycie wlasciwego narzedzia do wykonania takiego zdania, w tym przypadku nie bedzie to nawigacja satelitarna, radiolatarnie, zalogi naziemne ani pies przewodnik. Wystarczy lusterko ;P

j.

--
http://www.predkosczabija.pl/
"Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Data: 2012-01-06 20:41:49
Autor: rg
dotyczy debetu w banku
Dnia 5 Jan 2012 16:56:42 +0100, januszek napisał(a):

Andrzej Lawa napisa?(a):

Czyli należysz do ludzi, którzy własnej dupy nie znaleĽliby z pełn±
nawigacj± satelitarn±, pięcioma radiolatarniami, dwoma załogami
naziemnymi i psem-przewodnikiem...

Bo najwazniejsze to uzycie wlasciwego narzedzia do wykonania takiego zdania [...]

Polecę małym offtopem, ale mnioe to nieco rozbawiło :)
Wła¶nie podobnie miałem pisać. W sumie ciekawe ma wcze¶niejszy przedpi¶ca
do¶wiadczenia życiowe, tudzież neizbadane s± zakręty jego mózgowej istoty
szarej, skoro wg niego najbardziej efektywne do poszukiwania własnej dupy
s± satelity, radiolatarnie i psy :)
No, z psami to może i trochę racji ma, ciekawe czy to jaka¶ ekstrapolacja
własnych eksperymentów ;)

Data: 2012-01-08 04:41:29
Autor: Andrzej Lawa
dotyczy debetu w banku
W dniu 06.01.2012 20:41, rg pisze:

[...]

Posłużę się kolejnym cytatem, którego pewnie też nie załapiesz: s± ludzie, którzy nie rozpoznaliby sarkazmu nawet jakby podszedł i ugryzł ich w zadek ;->

Data: 2012-01-09 21:54:34
Autor: rg
dotyczy debetu w banku
Dnia Sun, 08 Jan 2012 04:41:29 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

[...]

Po kwiecistych metaforach i personifikowaniu pojęć abstrakcyjnych
wnioskuję, że¶ gadatliwym humanist± jest z zacięciem w kierunku baroku.
Styl o tyleż ciekawy, co i mało użyteczny ;)

Data: 2012-01-10 07:56:01
Autor: Andrzej Lawa
dotyczy debetu w banku
W dniu 09.01.2012 21:54, rg pisze:

[...]

Twoje zdolno¶ci wnioskowania s±... żałosne.

Je¶li już to bliżej mi do wszechstronnego człowieka renesansu, skoro
techno-nerda z wykształcenia i zawodu postrzegasz jako humanistę ;->

dotyczy debetu w banku