dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala

Data: 2009-05-19 11:58:55
Autor: Piter
dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala
Przyszło mi na myśl takie pytanie:
Założenie jest takie, że dysk zewnętrzny 2.5 cala rusza przy jednej podpiętej wtyczce usb.
Czy kable stosowane do podłączania dysków można stosować wymiennie np. z kablami do transmisji danych z aparatu cyfrowego albo np odtwarzacza mp3 Creative ZEN. Chodzi mi, że do każdego z tych urządzeń mam wyglądające identycznie kable z końcówkami. Czy mogę je bez problemu stosować wymiennie: np. kabla od cyfrówki stosować w odtwarzaczu mp3 albo do dysku, gdy zapomnę ze sobą zabrać. Na dzień dzisiejszy mam na biurku trzy takie kable i trochę mnie to wkurza.

możesz, mp3 działa na przewodzie z dysku, na odwrót nie sprawdzałem ale może być różnie, bo do dysków są krótsze i mogą być lepiej ekranowane żeby osiągnąć wyższe transfery

dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala