dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala

Data: 2009-05-19 12:15:56
Autor: PP
dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala
Przyszło mi na myśl takie pytanie:
Założenie jest takie, że dysk zewnętrzny 2.5 cala rusza przy jednej
podpiętej wtyczce usb.
Czy kable stosowane do podłączania dysków można stosować wymiennie np. z
kablami do transmisji danych z aparatu cyfrowego albo np odtwarzacza

Moim zdaniem problem nie w kablu tylko w USB w komputerze, mam dysk 2,5"
który ślicznie chodzi na jednym kabelku bo mój wiekowy laptop ma tylko jedno
USB, kiedyś podłączyłem go do stacjonarnego i zrobiło mi piękną kaszankę na
dysku, okazuje się że wydolność prądowa USB w stacjonarnym jest mniejsza i
dysk buczał jak mały transformator.
Odwrotnie nie ma problemu, podpinam kablem od dysku masę innych urządzeń i
nie było nigdy problemu.
Piotr

dotyczy kabli do dysków zewnętrznych usb 2.5 cala