dotykowe tv

Data: 2012-11-17 23:42:16
Autor: Mr Misio
dotykowe tv
Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerkÄ… wbudowana (byloby fajnie) i netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie dotyku)

Data: 2012-11-18 01:08:36
Autor: Kris
dotykowe tv
W dniu sobota, 17 listopada 2012 23:42:05 UTC+1 u¿ytkownik Mr Misio napisa³:
Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerk± wbudowana (byloby fajnie) i netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie dotyku)

Nawet jakby by³y w sprzeda¿y to funkcjonalno¶æ zerowa

Data: 2012-11-18 08:22:31
Autor: Cavallino
dotykowe tv

Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k893rs$f5p$2@node1.news.atman.pl...
Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerkÄ… wbudowana (byloby fajnie) i netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie dotyku)

Znaczy chcesz podchodzić do tv co kilka sekund, brudzić je paluchami, czy masz ręcę na pół pokoju?

Data: 2012-11-18 01:07:33
Autor: Kris
dotykowe tv
W dniu niedziela, 18 listopada 2012 08:22:31 UTC+1 u¿ytkownik Cavallino napisa³:

Znaczy chcesz podchodziæ do tv co kilka sekund, brudziæ je paluchami, czy masz rêcê na pó³ pokoju?

Rysik sobie kupi;)
http://www.majic.pl/tag/kij-teleskopowy-dlugi/

Data: 2012-11-18 12:48:49
Autor: ToMasz
dotykowe tv
W dniu 17.11.2012 23:42, Mr Misio pisze:
[...]

możesz sobie wsadzić do hdmi takeigo dongla z androidem. Wtedy masz TV z dotykowym systemem, ale nie dotykowym ekranem. Ale za to nie musisz wstawać i podchodzić do ekranu, tyko z 3 metrów używać myszki.

ToMasz

Data: 2012-11-19 08:38:04
Autor: 4CX250
dotykowe tv
Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:k893rs$f5p$2node1.news.atman.pl...
Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerkÄ… wbudowana (byloby fajnie) i netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja wsparcie dotyku)

Pierdolca bym dostał jak bym miał patrzec na ekran popaćkany paluchami.

Marek

Data: 2012-11-19 16:18:21
Autor: bufi
dotykowe tv
Mr Misio wrote:

Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerkÄ… wbudowana (byloby fajnie) i
netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie

Dotykowych moze nie ma, ale są takie, które reagują na ruch, (coś
jak Wii z Nintendo, czy kinect z klocka) ma wbudowana kamerkÄ™ i
specjalnego pilota.
Ruchami zmieniasz kanały, chodzisz po menu itp.
Poczytaj o LG z serii LS/LM.

podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja
wsparcie dotyku)

Nie widziałem jeszcze TV na Linuksie, ale może malo widzialem jeszcze
:)

P.

Data: 2012-11-19 16:28:43
Autor: Cezar
dotykowe tv

On 19/11/2012 16:18, bufi wrote:
Mr Misio wrote:

[...]

wiekszosc z obecnie sprzedawanych TV dziala na linuksie...
Poza tym, na linusie dziala XBMC, VDR a i Android to tak na prawde linuks ze specyficznym srodowiskiem graficznym innych takze sie da.

c.

Data: 2012-11-19 19:06:46
Autor: Mr Misio
dotykowe tv
Użytkownik Cezar napisał:

Poza tym, na linusie dziala XBMC, VDR a i Android to tak na prawde
linuks ze specyficznym srodowiskiem graficznym innych takze sie da.

No wlasnie mam dongla hdmi z androidem 4.0 :) Fajnie to dziala, ale jakby dzieciak mogl packac lapami to bylby wiekszy fun. Tablet to nie to samo. "szkicowanie" na malym tablecie nie jest lepsze od kredek i kartki... No ale TV...

Data: 2012-11-19 18:14:09
Autor: bufi
dotykowe tv
Mr Misio wrote:

> [...]

jakby dzieciak mogl packac lapami to bylby wiekszy fun. Tablet to nie
to samo. "szkicowanie" na malym tablecie nie jest lepsze od kredek i

Na upartego, jak mocno Ci zależy na dotykowym, to możesz się
porozglądać
za naklejaną na ekran, folią dotykową. Ze zwykłego TV robisz se
dotykowy. I paluchow na ekranie nie bedziesz miec ;)

P.

Data: 2012-11-19 20:41:05
Autor: Mr Misio
dotykowe tv
Użytkownik bufi napisał:
Mr Misio wrote:

[...]

W sumie na smartfony tez tak powinni robic - zwykly ekran a jak ktos chce, to folie :)

Folia odpada. Bo... z czasem odpada. Pomijajac juz, ze pewnie wydam wiecej na tv+folia, niz na dotykowy tv ;P

Innymi slowy - rozumiem, ze nikt tutaj nie dotykal dotykanego tv ani tym bardziej nie ma w domu/pracy/gdziekolwiek.

Data: 2012-11-20 17:30:51
Autor: Cavallino
dotykowe tv

Użytkownik "Mr Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k8e20g$d6p$1@node1.news.atman.pl...
Użytkownik bufi napisał:
Mr Misio wrote:

[...]

A raczej nikt kogo interesuje tv nie ma nawet na to ochoty.

Data: 2012-11-20 14:42:31
Autor: Kell a
dotykowe tv
"bufi" <bufi@pl.de> napisa³(a):

Mr Misio wrote:

Czy sa juz jakies dotykowe tv, z kamerk± wbudowana (byloby fajnie) i
netem oczywiscie? :) I czy jak sa to sa kompatybilne z dowolnie

Dotykowych moze nie ma, ale s± takie, które reaguj± na ruch, (co¶
jak Wii z Nintendo, czy kinect z klocka) ma wbudowana kamerkê i
specjalnego pilota.
Ruchami zmieniasz kana³y, chodzisz po menu itp.
Poczytaj o LG z serii LS/LM.

Samsung w serii ES to ma + sterowanie telewizora glosem.

podlaczonym systemem Android/Linux/Windows8 (bo te chyba maja
wsparcie dotyku)

Nie widzia³em jeszcze TV na Linuksie, ale mo¿e malo widzialem jeszcze
:)

Samsungi na pewno maja linuksowy system - po odblokowaniu mozna
nawet wykonac telnet do telewizora :)

Data: 2012-12-11 08:21:01
Autor: komar
dotykowe tv
W dniu 2012-11-19 17:18, bufi pisze:
Mr Misio wrote:

[...]

nawet LG o których wspominasz są na Linuksie...

dotykowe tv