dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?

Data: 2010-05-20 04:35:17
Autor: Xian Mi Mao
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
Czy jest na rynku (polskim) jakiś smartfon, z ekranem dotykowym na
całej powierzchni obudowy, który byłby tak cienki jak Nokia E52 i
jeszcze może z baterią równie długo trzymającą?
Jeszcze przydałoby by sie aby cena byłą niewiele większa - ale nie
wiem czy to już nie za dużo wymagam? ;)

Pytam bo te wszystkie pełnoekranowe dotykowce które widzę u znajomych
to pękate CEBULE!! i nie ma jak TEGO upchnąć w kieszonce!

Data: 2010-05-20 12:55:11
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 May 2010 04:35:17 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

[...]

HTC Touch HD2, choć dwa ostatnie warunki niekoniecznie są spełnione.
Nie oczekuj, że dotykowiec będzie pracował na baterii tyle co klasyczny
telefon, po prostu nie ma szans, no chyba, że rozmiar ekranu będzie taki
sam.

"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-05-20 05:01:57
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 1:55 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

Nie oczekuj, że dotykowiec będzie pracował na baterii tyle co klasyczny
telefon, po prostu nie ma szans, no chyba, że rozmiar ekranu będzie taki

Hmm... z tego wynika, że obecnie e52 ołwerolnie jest debeściak!
Szkoda tylko, że na Symbianie a nie na Windows Mobile... Dlaczego np.
nie da się postawić Linuksa na tym sprzęcie? Jacyś hakerowcy może w
necie rozbroili "zabezpieczenia" sprzętowe Nokii i dopracowali się
coby wgrać linuha? Czy nikt nic nie wie?

Data: 2010-05-20 14:04:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 May 2010 05:01:57 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

[...]

bosz.. następny ajatollah systemów operacyjnych. Może tak zluzuj z tym
dźihadem, co?

". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-20 07:48:31
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 3:04 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> coby wgrać linuha? Czy nikt nic nie wie?

bosz.. następny ajatollah systemów operacyjnych. Może tak zluzuj z tym

ale mnie to wisi, tylko ten Symbian jest wyjątkowo niekonfigurowalny
(jak na smartfona) i widzę, że nie da się tu wycisnąć nawet rzeczy
naprawdę PODSTAWOWYCH (takich które są oczywiste w niekonfigurowalnych
telefonach)

Data: 2010-05-20 15:59:46
Autor: Waldek Godel
Dnia Thu, 20 May 2010 07:48:31 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

[...]

Jakich konkretnie?

"Sekte to ma Nokia w postaci takich troli jak ty "- Paweł "robbo" Kamiński
aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-20 10:20:09
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 4:59 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:
> [...]

> (jak na smartfona) i widzę, że nie da się tu wycisnąć nawet rzeczy
> naprawdę PODSTAWOWYCH (takich które są oczywiste w niekonfigurowalnych

Jakich konkretnie?

no np. takie coś, że w symbianowej Nokii e52 nie da się nijak ustawić
żeby tzw. 'cell info' było wyświetlane (dłużej niż przez 2 sekundy)

Data: 2010-05-20 21:23:54
Autor: Piotr M
W dniu 20 maja 2010 19:20, Xian Mi Mao pisze:
[...]

A co to znaczy?

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-05-21 06:14:17
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 9:23 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> no np. takie coś, że w symbianowej Nokii e52 nie da się nijak ustawić
> żeby tzw. 'cell info' było wyświetlane (dłużej niż przez 2 sekundy)

A co to znaczy?

Serio nie wiesz co to jest 'cell info'? To jest ta informacja na
wyświetlaczu o np. miejscowości i/lub okolicy w której właśnie jesteś.
W e52 wyświetla się to na 2 sekundy, z trudem można pojąć jakie są
intencje projektodawców.

Data: 2010-05-21 15:24:41
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 15:14, Xian Mi Mao pisze:
[...]

Aha :) To w obecnej czasach ktoś jeszcze z tego korzysta? (wiem, zawsze się ktoś znajdzie). IMO przecież jest to gadżet rodem "własne logo" na wyświetlaczu. I myślałem że dla wszystkich już wymarł, tak jak i te logo..

A tu jeszcze argument, że w tym wymiarze Symbian nie jest konfigurowalny.

Data: 2010-05-21 16:55:05
Autor: Grzegorz Krukowski
On Fri, 21 May 2010 15:24:41 +0200, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

[...]

Rze co? ;) To jest jedna z tych pierdółek, o której znaczeniu
przekonasz się dopiero jak jej brakuje. I akurat Symbian nokiowski ma
to skopane, bo ericssonowski (UIQ) miał to tak jak powinno być.
A do kolegi o dziwnym niku ;) - zobacz czy obecne Symbiany SE nie mają
tego dobrze działąjącego.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 15:57:20
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 May 2010 16:55:05 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

A do kolegi o dziwnym niku ;) - zobacz czy obecne Symbiany SE nie mają
tego dobrze działąjącego.

Nie ma czegoś takiego jak "obecne symbiany SE" - SonyParkinson olał
definitywnie ten system jakoś ponad rok temu, jeżeli nie wiecej. Ostatni
model to p990i
UIQ umarło.

"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka
Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-21 17:08:03
Autor: Grzegorz Krukowski
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
On Fri, 21 May 2010 15:57:20 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

No że UIQ kaput to ja wiem, ale np. Vivaz i Saito są na Symbianie S60.
Nie widziałem ich a ciekawi mnie czy układ menu jest taki jak na Nokii
czy został dostosowany do standartu SE?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 17:09:39
Autor: Grzegorz Krukowski
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
On Fri, 21 May 2010 17:08:03 +0200, Grzegorz Krukowski
<registered.user@op.pl> wrote:

standartu
standardu oczywiście
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 18:19:00
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 16:55, Grzegorz Krukowski pisze:
Rze co? ;) To jest jedna z tych pierdółek, o której znaczeniu
przekonasz się dopiero jak jej brakuje.

A do czego to potrzebne? No serio pytam.

Data: 2010-05-21 18:37:38
Autor: JoteR
"Piotr M" napisał:

A do czego to potrzebne? No serio pytam.

Jechałeś kiedyś pociągiem? Serio pytam.

JoteR

Data: 2010-05-21 19:24:59
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 18:37, JoteR pisze:
"Piotr M" napisał:

A do czego to potrzebne? No serio pytam.

Jechałeś kiedyś pociągiem? Serio pytam.

No dobra, fakt, a poza jazdą pociągiem?

Ale i tak to na wymarciu, bo teraz korzysta się z map i pozycji na nich względem BTSów lub GPSu. Oczywiście nieraz potrzebny internet, i trzba za niego płacić, itd, ale to już rok 2010 :)

Data: 2010-05-21 10:41:43
Autor: Xian Mi Mao
On May 21, 7:24 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> [...]

względem BTSów lub GPSu. Oczywiście nieraz potrzebny internet, i trzba
za niego płacić, itd, ale to już rok 2010 :)

Chyba lepiej raz od niechcenia rzucić okiem na wyświetlacz i już
wszystko wiedzieć - niż zaraz zacząć uruchamiać navi-cośtam, łapać
satelity przez 10 minut, łączyć się z Internetem za 1zł za
"najmniejszy" pakiet, nie wspomniawszy już, że możemy się znaleźć pod
jakimś zadaszeniem, np. na dworcu, albo w lesie pod gałęziami - więc
nici z satelitów...

Data: 2010-05-21 20:22:41
Autor: JoteR
"Piotr M" napisał:

A do czego to potrzebne? No serio pytam.

Jechałeś kiedyś pociągiem? Serio pytam.

No dobra, fakt, a poza jazdą pociągiem?

Autobus, d. PeKaeS?

Ale i tak to na wymarciu, bo teraz korzysta się z map i pozycji na nich względem BTSów lub GPSu. Oczywiście nieraz potrzebny internet,
i trzba za niego płacić, itd, ale to już rok 2010 :)

I za każdym razem, kiedy chcesz sprawdzić gdzie mniej więcej się znajdujesz, odpalasz kobylaste aplikacje o wątpliwej wiarygodności[*]? To ja wolę szybki rzut oka na wyświetlacz, nawet jeśli jest to w 2010 r. passe.

JoteR

[*] Przed Sylwestrem jechałem Intercity do Gdyni. Wyrwany z drzemki przez wysiadających pasażerów chciałem sprawdzić, co to za stacja. I aczkolwiek pamięć wzrokowa podpowiadała mi Tczew, to Google Maps via BTS uparcie pokazywało wybrzeże Oceanu Indyjskiego w okolicach Visakhapatnam. GPS na miejscówce przy drzwiach był zupełnie bezużyteczny.

Data: 2010-05-21 21:34:08
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 20:22, JoteR pisze:

[...]

No proszę Cię. Jak jedziesz autobusem w mieście to patrzysz w komórkę gdzie jesteś? Jeszcze na podstawie BTSów? Ponad 10 lat temu to tak się bawiłem..

Jak jadę pociągiem/pksem przez kilka godzin i jak mi się chce być na bieżąco z lokalizacją to właśnie odpalam na starcie mapę i jest sobie cały czas. System wielozadaniowy...

[...]

A ja jak jadę raz na kilka miesięcy pociągiem (Kraków-Szczecin lub Kraków-Warszawa lub Warszawa-Poznań) to zawsze działa bezbłędnie.

Data: 2010-05-21 14:45:27
Autor: Xian Mi Mao
On May 21, 9:34 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
Jak jadę pociągiem/pksem przez kilka godzin i jak mi się chce być na
bieżąco z lokalizacją to właśnie odpalam na starcie mapę i jest sobie
cały czas. System wielozadaniowy...

Tak, ale czy nie wysysa to baterii w ekspresowym tempie?

Iście przysłowiowa "armata na komara"...

Data: 2010-05-21 23:44:27
Autor: JoteR
"Piotr M" napisał:

No proszę Cię. Jak jedziesz autobusem w mieście

Gdzie napisałem, że w mieście?

Jak jadę pociągiem/pksem przez kilka godzin i jak mi się chce być na bieżąco z lokalizacją to właśnie odpalam na starcie mapę i jest sobie cały czas. System wielozadaniowy...

A ja nie chcę, żeby było odpalone przez cały czas, bo po cholerę. Mnie wystarczy raz na jakiś czas zorientować się, w jakiej okolicy jestem. I do tego owe cell info nadaje się znakomicie, nie zżerając baterii i kilobajtów. Bo nie zawsze na końcu trasy czeka od razu pokój hotelowy z gniazdkiem, czasem trzeba jeszcze popracować trochę w tzw. terenie, a wtedy każdy procent energii na wagę złota.
Generalnie szkoda bić dalej pianę, odpowiedź na pytanie "do czego to potrzebne" dostałeś, a że Ty z tego nie korzystasz to nie powód, aby tych, którzy tego używają traktować jak durniów, jaskiniowców czy obywateli drugiej kategorii.

JoteR

Data: 2010-05-22 00:01:02
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 23:44, JoteR pisze:
[...]

Nie nie. Nie opiniuje ludzi co korzystają. Każdy robi co chce. Ale na początku była krytyka że Symbian nie ma podatawowych funkcji konfiguracyjnych. I że jedną z nich jest właśnie konfigurowanie "cell info". I że to jest tak bardzo potrzebne. Mi bardziej na początku o to chodziło, że wcale nie jest to tak potrzebne (powszechnie) w obecnych czasach, ale oczywiście mogę mówić tylko o sobie, chociaż wyobrażenie o powszechności używania tej funkcji również mam.

Data: 2010-05-21 15:12:03
Autor: Xian Mi Mao
On May 22, 12:01 am, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
> [...]

konfiguracyjnych. I że jedną z nich jest właśnie konfigurowanie "cell
info". I że to jest tak bardzo potrzebne.

To tylko przykład, następną sprawą jest np. to, że jak włączysz profil
inny niż główny, np. "meeting", to nazwa tego profilu wyświetlana jest
ZAMIAST daty!
Też mi powiesz, że to pikuś jest, iż spojrzawszy na telefon nie możesz
dowiedzieć się "którego dziś mamy"?

Data: 2010-05-22 01:04:31
Autor: Piotr M
W dniu 22 maja 2010 00:12, Xian Mi Mao pisze:

[...]

No w sumie to ewidentny babol. Tym bardziej że obok nazwy operatora jest miejsce. Ale pewnie da się to rozwiązać jakimś programikiem. Jest na pewno taki co pokazuje w dowolnym miejscu czas i na wierzchu.

Data: 2010-05-21 21:00:04
Autor: Grzegorz Krukowski
On Fri, 21 May 2010 18:19:00 +0200, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:
A do czego to potrzebne? No serio pytam.
Aby wiedzieć gdzie jesteś? Info z telefonu + mniej więcej znajomość
trasy + papierowa mapa jest wystarczającym zestawem wstarczającym dla
mnie 99% do określenia pozycji.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 20:22:06
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 May 2010 21:00:04 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

Aby wiedzieć gdzie jesteś? Info z telefonu + mniej więcej znajomość
trasy + papierowa mapa jest wystarczającym zestawem wstarczającym dla
mnie 99% do określenia pozycji.

Google maps po nadajnikach zrobi to szybciej i przyjemniej, w dodatku nie
trzeba wozić ze sobą mapy.

"Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-21 21:40:43
Autor: Grzegorz Krukowski
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
On Fri, 21 May 2010 20:22:06 +0100, Waldek Godel
[...]

Każdemu według potrzeb, mi powyższy zestaw wystarcza w większości
przypadków, gdyż z reguły lubię znać trasę przed. Cell info ułatwia to
dość dobrze. A o nawigacji to permanentnie zapominam.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 21:09:08
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 May 2010 21:40:43 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

Każdemu według potrzeb, mi powyższy zestaw wystarcza w większości
przypadków, gdyż z reguły lubię znać trasę przed. Cell info ułatwia to
dość dobrze. A o nawigacji to permanentnie zapominam.

Zapominasz, że masz Google Maps w telefonie, ale nie zapominasz zabrać mapy
jadąc pociągiem?

Data: 2010-05-21 22:21:50
Autor: Grzegorz Krukowski
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
On Fri, 21 May 2010 21:09:08 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Zapominasz, że masz Google Maps w telefonie, ale nie zapominasz zabrać mapy
jadąc pociągiem?
Dobrze, to może bardziej łopatologicznie - a może ja po prostu nie mam
nawet aktywnego GPRSu?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 21:25:36
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 May 2010 22:21:50 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

Zapominasz, że masz Google Maps w telefonie, ale nie zapominasz zabrać mapy
jadąc pociągiem?

pozwolisz, że zostawię to pytanie...

Dobrze, to może bardziej łopatologicznie - a może ja po prostu nie mam
nawet aktywnego GPRSu?

i dołożę kolejne:
używasz w połowie 2010 roku urządzenia klasy E52 bez żadnej transmisji
danych?
Używając w połowie 2010 roku urządzenia klasy E52 bez żadnej transmisji
danych oskarżasz to urządzenie o niekompletność funkcji bo ma problemy z
cell info????
Serio? tak się chciałem upewnić, czy nie mam jakichś omamów wzrokowych,
oczy już nie te co dawniej.

"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
Strybyszewski

Data: 2010-05-21 22:44:43
Autor: Grzegorz Krukowski
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
On Fri, 21 May 2010 21:25:36 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Serio? tak się chciałem upewnić, czy nie mam jakichś omamów wzrokowych,
oczy już nie te co dawniej.
Serio. Posiadam coś podobnej klasy - czemu to wybrałem? Bo jako jedyny
w sklepie w danej chwili miał najwięcej pożądanych przeze mnie cech. A
że akurat nie mają one żadnego związku z łącznością to mój problem?
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 22:56:25
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 22:44, Grzegorz Krukowski pisze:

Serio. Posiadam coś podobnej klasy - czemu to wybrałem? Bo jako jedyny
w sklepie w danej chwili miał najwięcej pożądanych przeze mnie cech.

To tak jak z kobietami. Wybierzesz w barze tą jedyną...

Data: 2010-05-21 23:06:07
Autor: Grzegorz Krukowski
On Fri, 21 May 2010 22:56:25 +0200, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

To tak jak z kobietami. Wybierzesz w barze tą jedyną...
bąbelki ulecą i nagle się okazuje że trzeba z nią żyć na co dzień ...
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 22:50:15
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 May 2010 23:06:07 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

bąbelki ulecą i nagle się okazuje że trzeba z nią żyć na co dzień ...

Zawsze możesz walić niemca po hełmie przed plakatem Claudii Shiffer albo
używać smartfona bez dostępu do netu.

Data: 2010-05-22 12:20:37
Autor: Grzegorz Krukowski
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
On Fri, 21 May 2010 22:50:15 +0100, Waldek Godel
<nospam@orangegsm.info> wrote:

Zawsze możesz walić niemca po hełmie przed plakatem Claudii Shiffer albo
używać smartfona bez dostępu do netu.
Biedaku, argumentów już niet? Przyjmij po prostu to wiadomości, że nie
każdy ma takie poglądy na telefony jak ty.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 21:41:34
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 21:00, Grzegorz Krukowski pisze:
[...]

No można łączyć te 3 rzeczy jak ktoś lubi :) BTSy, papierowe mapy i mniej więcej znajomość trasy :) I dobrze że to jest wystarczające dla Ciebie.

Dla mnie wystarczające jest spojrzeć na skrzyżowanie i w mapę i wiem na 100% a nie na 99%

A jak nie ma mapy papierowej to mapa w komórce.

Te "cell info" to była fajna zabawa ponad 10 lat temu. I żeby jeszcze teraz krytykować Symbiana że nie ma podstawowych możliwości konfiguracyjnych bo coś tam "cell info"? Wybacz. Ja wysiadam :)

BTW.
Nie ma to jak porozmawiać o grubości telefonu zgodnie z TOPem, ale sam zacząłeś :)

Data: 2010-05-21 14:49:49
Autor: Xian Mi Mao
On May 21, 9:41 pm, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:
Dla mnie wystarczające jest spojrzeć na skrzyżowanie i w mapę i wiem na
100% a nie na 99%

A jak nie ma mapy papierowej to mapa w komórce.

Fajnie! Może być jedno i drugie, co nie? Czy fakt, że jest googlemaps
+ navi wyklucza aby na wyświetlaczu było "cell info"? W Nokii
najwyraźniej TAK! I nie ma czego bronić, to zwykłe PARTACTWO!

Te "cell info" to była fajna zabawa ponad 10 lat temu. I żeby jeszcze
teraz krytykować Symbiana że nie ma podstawowych możliwości
konfiguracyjnych bo coś tam "cell info"? Wybacz. Ja wysiadam :)

NO BO NIE MA! I nie rozumiem dlaczego?!
Telefon za 100zł (w znanym sklepie dla idiotów) ma, a SMARTFON za
900zł NIE MA!
Kurcze dziwne.

Data: 2010-05-21 22:53:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 May 2010 14:49:49 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

Fajnie! Może być jedno i drugie, co nie? Czy fakt, że jest googlemaps
+ navi wyklucza aby na wyświetlaczu było "cell info"? W Nokii
najwyraźniej TAK! I nie ma czego bronić, to zwykłe PARTACTWO!

To jeszcze dodaj w jakiej Nokii, bo E71, E72, N73 i paru innych bez
problemu jest.

"Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-
Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-22 05:29:41
Autor: ALEX
W dniu 21-05-10 23:53, Waldek Godel pisze:
[...]

Pewnie odpalił 3G i zdziwiony wielce że CI brak ;->

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-26 14:39:17
Autor: Grzegorz S
ALEX <kills@spamers.us> wrote:

> To jeszcze dodaj w jakiej Nokii, bo E71, E72, N73 i paru innych bez
> problemu jest.

Pewnie odpalił 3G i zdziwiony wielce że CI brak ;->

A dlaczego w 3g brak?

--
gs

Data: 2010-05-26 20:30:06
Autor: ALEX
W dniu 26-05-10 16:39, Grzegorz S pisze:

[...]

ZTCP, a była już dyskusja na temat, sieć czyli Node-B nie wysyła potrzebnej informacji -> więc jakikolwiek sprzęt nie wyświetla CI, bo po prostu nie ma czego wyświetlić.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-21 21:49:57
Autor: Grzegorz Krukowski
On Fri, 21 May 2010 21:41:34 +0200, Piotr M <xx@xx.xx> wrote:

Te "cell info" to była fajna zabawa ponad 10 lat temu. I żeby jeszcze teraz krytykować Symbiana że nie ma podstawowych możliwości konfiguracyjnych bo coś tam "cell info"? Wybacz. Ja wysiadam :)

Jednemu przeszkadza brak cell info, innemu mmsów, a komu innemu
nawigacji. Każdemu do wyboru, do koloru.

Nie ma to jak porozmawiać o grubości telefonu zgodnie z TOPem, ale sam zacząłeś :)
A to już jest atak poniżej pasa. Niezbaczanie z tematu? Na njusach?!
;)
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 14:52:24
Autor: Xian Mi Mao
On May 21, 9:49 pm, Grzegorz Krukowski <registered.u...@op.pl> wrote:
On Fri, 21 May 2010 21:41:34 +0200, Piotr M <x...@xx.xx> wrote:

> [...]

Jednemu przeszkadza brak cell info, innemu mmsów, a komu innemu
nawigacji. Każdemu do wyboru, do koloru.

Telefon dumnie zwanym SMARTFONEM powinien mieć coś DODATKOWEGO, a nie
wprost przeciwnie.
Widać Nokia jest korporacją która zaczęła zjadać własny ogon....

Data: 2010-05-22 00:04:25
Autor: Piotr M
W dniu 21 maja 2010 23:52, Xian Mi Mao pisze:

Telefon dumnie zwanym SMARTFONEM powinien mieć coś DODATKOWEGO, a nie
wprost przeciwnie.
Widać Nokia jest korporacją która zaczęła zjadać własny ogon...

Ja jestem zdania, że w obecnych możliwościach, ta funkcja jest po prostu zbędna. I ani nie pasuje do terminu dodatek, ani tym bardziej do rzeczy podstawowej.

Data: 2010-05-21 14:53:38
Autor: Xian Mi Mao

Data: 2010-05-22 05:32:50
Autor: ALEX
W dniu 21-05-10 23:53, Xian Mi Mao pisze:

Te "cell info" to była fajna zabawa ponad 10 lat temu. I żeby jeszcze
teraz krytykować Symbiana że nie ma podstawowych możliwości
konfiguracyjnych bo coś tam "cell info"? Wybacz. Ja wysiadam :)

Jednemu przeszkadza brak cell info, innemu mmsĂłw, a komu innemu
nawigacji. KaĹźdemu do wyboru, do koloru.

Telefon dumnie zwanym SMARTFONEM powinien mieć coś DODATKOWEGO, a nie
wprost przeciwnie.

W sumie otwarte OSy to pikuś, istotne jest Cell Info ;->

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-21 14:56:31
Autor: Xian Mi Mao

Data: 2010-05-21 14:59:41
Autor: Xian Mi Mao

Data: 2010-05-21 15:02:37
Autor: Xian Mi Mao
On May 21, 11:59 pm, Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> wrote:

> [...]

wprost przeciwnie.
Widać Nokia jest korporacją która zaczęła zjadać własny ogon...

Przepraszam, nie chciałem powielić tego postu - Firefox wraz Guglem
zrobili to bez mojej zgody.

Data: 2010-05-22 12:27:19
Autor: Grzegorz Krukowski
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?
On Fri, 21 May 2010 15:02:37 -0700 (PDT), Xian Mi Mao
<xian.mi.mao@gmail.com> wrote:

Telefon dumnie zwanym SMARTFONEM powinien mieć coś DODATKOWEGO, a nie
wprost przeciwnie.
Jezusiczku. To ty kupisz młot pneumatyczny tylko dla tego że ma
nalepkę >>Jestem smartfonem<<? Robisz sobie listę co jest dla ciebie
ważne, szukasz, znajdujesz i kupujesz jakiś telefon który spełnia jak
najwięcej twoich wymagań. A potem to już tylko mniej lub więcej
plujesz sobie w brodę bo o czymś zapomniałeś ;) Ale jeżeli chodzi ci
tylko o powiększenie tego czy owego, to chwilowo w tej roli najlepiej
się sprawdza iPhone.
--
Grzegorz Krukowski

Data: 2010-05-21 22:17:55
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 21.05.2010 Xian Mi Mao <xian.mi.mao@gmail.com> napisał/a:
> [...]

wprost przeciwnie.
Widać Nokia jest korporacją która zaczęła zjadać własny ogon...

Ale węża już nie ma w grach :) więc z kąd ogon? :)

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-05-22 19:16:15
Autor: niusy.pl
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx>

Te "cell info" to była fajna zabawa ponad 10 lat temu. I żeby jeszcze teraz krytykować Symbiana że nie ma podstawowych możliwości konfiguracyjnych bo coś tam "cell info"? Wybacz. Ja wysiadam :)

Kiedy to prawda. Tak samo nie ma WM

Data: 2010-05-22 19:26:53
Autor: ALEX
W dniu 22-05-10 19:16, niusy.pl pisze:

UĹźytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx>

[...]

Bzdury pleciesz. Symbiany jak najbardziej mają CI.

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-22 21:51:34
Autor: niusy.pl
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?

UĹźytkownik "ALEX" <kills@spamers.us>

[...]

Chodzi mi o to, że prawdą jest, że niewyświetlanie rozgłoszeń o lokalizacji jest jednak pewną wadą

Data: 2010-05-23 20:40:47
Autor: ALEX
W dniu 22-05-10 21:51, niusy.pl pisze:

[...]

Jakie znowu niewyświetlanie? Symbian jak najbardziej wyświetla CI. A że jest to rozwiązane od dupy strony to inna bajka :-/

--
ALEX "Wszystko się zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-05-20 19:30:45
Autor: ToMasz
Xian Mi Mao pisze:
[...]

http://infobot.pl/r/1KPz

nie da się postawić Linuksa na tym sprzęcie?
nikt tego nie robi, bo niema takiej potrzeby.

ToMasz

Data: 2010-05-21 06:24:30
Autor: Xian Mi Mao
On May 20, 7:30 pm, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
Xian Mi Mao pisze:> On May 20, 1:55 pm, Waldek Godel <nos...@orangegsm.info> wrote:

http://infobot.pl/r/1KPz

ale z wyjątkiem tych Toszib pomijane są tam dane n/t trzymania
baterii...
I chyba widać dlaczego - jak się porówna z Toszibami:

                Toshiba-TG02                  Nokia-E52
Stand-by Up to 275 h Up to 672 h (2G) / Up to 432 h (3G)
Talk time Up to 5 h   Up to 8 h (2G) / Up to 6 h (3G)

Więc co do wymiarów to widać, że rzeczywiście grubość telefonu 9.9mm
jest taki jak w e52, ale bateria w e52 trzyma >2x dłużej...

Ale co z tym Apple iPhone 4G? Jest nawet cieńszy - 9.4mm - ale co z
baterią???

I w ogóle to ile te wszystkie 4 modele mogą kosztować?

Data: 2010-05-21 15:20:37
Autor: Waldek Godel
Dnia Fri, 21 May 2010 06:24:30 -0700 (PDT), Xian Mi Mao napisał(a):

Więc co do wymiarów to widać, że rzeczywiście grubość telefonu 9.9mm
jest taki jak w e52, ale bateria w e52 trzyma >2x dłużej...

co jest świetnym wynikiem dla tych dotykowców, bo mają 4x albo i więcej
większy ekran do podświetlenia (a podświetlenie jest głównym pożeraczem
energii)

I w ogóle to ile te wszystkie 4 modele mogą kosztować?

Jakieś 50 tysięcy złotych lekko licząc.

"Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam
racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

Data: 2010-05-21 06:00:22
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail xian.mi.mao@gmail.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

necie rozbroili "zabezpieczenia" sprzętowe Nokii i dopracowali się
coby wgrać linuha? Czy nikt nic nie wie?

ja nie dawno kupiłem i od razu pojawiło sie kilka problemów
- miałem spory problem z przegraniem kontaktów z myphoneexplorera
- nie mozna wlaczyc na stałe latarki!
- raz na jakis czas telefon mowi, ze nie ma dostepu do ksiazki kontaktów - trzeba go restartowac
- wysyłanie duzej ilosci sms via pc suite (100 na raz) skutkowało tym, ze wysyłało sie pierwsze 5,10,15 po czym aby wysłąc kolejnego sms (nawet bezposrednio z telefonu) trzebaby telefon zrestartowac (na razie testuje ovisuite)
- N52 ma imo gorszy słownik do pisania sms niz SE
- na plus - mozliwosc zrobienia backupu całej zawartosci telefonu dwoma kliknieciami

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2010-05-20 13:52:21
Autor: Rabbit McCroolick

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:fcd9c4dc-8f0b-4f15-9760-60f20c8433c240g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

Takie reczy tylko w Erze ;-)

A na serio, to bałbym się nosić w kieszeni tak cienkiego dotykowca - małe naprężenie i wyświetlacz trafi szlag. Bo ja wiem, czy dotykowce są takie grube? Mam Samsunga I5700 Spica i w sumie jest dość cienki, ale na pewno nie tak jak e52. W kieszeni się spokojnie mieści.

Data: 2010-05-20 17:33:36
Autor: Jingiel
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?

Takie reczy tylko w Erze ;-)

Ale sie popisaleś. Ten tekst juz nie jest trendy :)))

Jingiel

Data: 2010-05-20 22:22:35
Autor: Janeo
On 20 Maj, 13:35, Xian Mi Mao <xian.mi....@gmail.com> wrote:
[...]

Nowy LG Mini GD880.
Najmniejszy, najcieńszy.

dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?