dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?

Data: 2010-05-20 13:52:21
Autor: Rabbit McCroolick
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?

Użytkownik "Xian Mi Mao" <xian.mi.mao@gmail.com> napisał w wiadomości news:fcd9c4dc-8f0b-4f15-9760-60f20c8433c240g2000vbr.googlegroups.com...
Czy jest na rynku (polskim) jakiś smartfon, z ekranem dotykowym na
całej powierzchni obudowy, który byłby tak cienki jak Nokia E52 i
jeszcze może z baterią równie długo trzymającą?
Jeszcze przydałoby by sie aby cena byłą niewiele większa - ale nie
wiem czy to już nie za dużo wymagam? ;)

Pytam bo te wszystkie pełnoekranowe dotykowce które widzę u znajomych
to pękate CEBULE!! i nie ma jak TEGO upchnąć w kieszonce!

Takie reczy tylko w Erze ;-)

A na serio, to bałbym się nosić w kieszeni tak cienkiego dotykowca - małe naprężenie i wyświetlacz trafi szlag. Bo ja wiem, czy dotykowce są takie grube? Mam Samsunga I5700 Spica i w sumie jest dość cienki, ale na pewno nie tak jak e52. W kieszeni się spokojnie mieści.

Data: 2010-05-20 17:33:36
Autor: Jingiel
dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?

Takie reczy tylko w Erze ;-)

Ale sie popisaleś. Ten tekst juz nie jest trendy :)))

Jingiel

dotykowiec wielkoekranowiec ale cienki jak E52?