dotykowy telefon z dobrym aparatem foto i dobrą baterią

Data: 2011-06-29 10:40:32
Autor: Marek
dotykowy telefon z dobrym aparatem foto i dobrą baterią
Jaki dotykowy telefon z dobrym aparatem i w miarę dobrą baterią możecie
polecić ? Bajery typu internet itp niekonieczne.
Moja lista:

Nokia N8
Sony Ericsson Xperia arc
Samsung vave
Samsung galaxy S2

Moge porosić o uzupełnienie ?

Data: 2011-06-29 10:42:36
Autor: AT
dotykowy telefon z dobrym aparatem foto i dobrą baterią
> [...]

LG x2

Data: 2011-06-29 16:28:26
Autor: Jaszek

Użytkownik "Marek"  napisał :
Jaki dotykowy telefon z dobrym aparatem i w miarę dobrą baterią możecie
polecić ? Bajery typu internet itp niekonieczne.
Moja lista:

Nokia N8

A co dla Ciebie oznacza w miarę dobra bateria?

Mam N8 od niedawna, aparat super, ale ładowanie baterii co noc, a czasem zabraknie prądu :-(

Pierwsza wycieczka rowerowa, sports-tracker i trochę zdjęć zakończyła sie padnięciem fona po 3/4 trasy.

W porównaniu do poprzedniego E52 to masakra, no ale chyba trzeba się przyzwyczaić do codziennego ładowania i ładowarki w samochodzie.

Jaszek

Data: 2011-06-30 19:19:24
Autor: Sławomir Szczyrba
dotykowy telefon z dobrym aparatem foto i dobrą baterią
Jaszek informuje :

Nokia N8
A co dla Ciebie oznacza w miarę dobra bateria?
Mam N8 od niedawna, aparat super, ale ładowanie baterii co noc, a czasem zabraknie prądu :-(

Co 2-3 dni. Wyłączony BT, wyłączony skan WLAN. Przy prądożernych operacjach
(głównie Trekbuddy) włączam 'tryb oszczędny'. Wygaszacz bez zegara.

Pierwsza wycieczka rowerowa, sports-tracker i trochę zdjęć zakończyła sie padnięciem fona po 3/4 trasy.

Z TrekBuddy wytrzymuje prawie cały dzień (z 'power usage' na medium...
z zewnętrznym GPSem na BT trzyma dłużej :)
Wyświetlacz wygaszony, włączany tylko gdy trzeba zerknąć na mapę.

przyzwyczaić do codziennego ładowania i ładowarki w samochodzie.

Sławek
--
  ________ _/ __/ __/ O nieee, palce mi drętwieją. Gdzie są moje palce! -- osioł
 \__ \__ \_______________________________________________________________

Data: 2011-06-29 18:07:11
Autor: Piona
W dniu 2011-06-29 10:40, Marek pisze:
Moge porosić o uzupełnienie ?

LG GX500.
Oprócz dual sim, ma bluetooth,wifi a bateria trzyma ok tygodnia.
piona

Data: 2011-06-30 13:56:26
Autor: andy

O aparacie fotograficznym w Nokii 8 i 9 http://www.telepolis.pl/news.php?id=22037

Data: 2011-06-30 20:56:24
Autor: PaBeLo
W dniu 2011-06-29 13:10, Marek pisze:
[...]

ja mam samsunga omnia pro armni i batera trzyma około tygodnia (1500 mAh, nie gadam dużo, pare sms, email, rss itp), ekran AMOLED. Dwie baterie w zestawie z oddzielną ładowarką
pozdr
pawel

Data: 2011-07-02 01:17:18
Autor: Janeo
dotykowy telefon z dobrym aparatem foto i dobrą baterią
On 29 Cze, 10:40, Marek <marek.gr...@poczta.onet.pl> wrote:
Jaki dotykowy telefon z [...] w miare dobra bateria
Dowcip roku :-DD

dotykowy telefon z dobrym aparatem foto i dobrą baterią