douczcie mnie - alkohol we krwi

Data: 2011-06-20 20:37:41
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi
Ogldam wlasnie STOP Drogwka i jest kierowca, ktry ma 0,1mg/l i policja zabiera mu prawo jazdy.

Niech mi kto wyjasnie 0,2 promila w wydychanym powietrzu jest jeszcze dozwolone, czy ju zabronione?

ps. pki co nie zrobili drugiego badania zeby stwierdzi tendencje wzrostow/spadkow.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 20:41:16
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisa w wiadomoci news:ito417$nnn$1inews.gazeta.pl...
[...]

no dobra, tendencja wzrostowa... ma ju 0,11mg/l

Ale hipotetycznie - miaby 0,1 - maj podstawy do zatrzymania PJ czy nie?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 20:49:18
Autor: Gryngol
douczcie mnie - alkohol we krwi

no dobra, tendencja wzrostowa... ma ju 0,11mg/l

Ale hipotetycznie - miaby 0,1 - maj podstawy do zatrzymania PJ czy nie?

z modry mu wali gorza, ale idzie w zaparte e nic nie pi, pewnie si jabek najad, albo Amolu napi;)

Data: 2011-06-20 20:52:28
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik "Gryngol" <gryngol@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:ito4ne$4s4$1opal.icpnet.pl...

no dobra, tendencja wzrostowa... ma ju 0,11mg/l

Ale hipotetycznie - miaby 0,1 - maj podstawy do zatrzymania PJ czy nie?

z modry mu wali gorza, ale idzie w zaparte e nic nie pi, pewnie si jabek najad, albo Amolu napi;)

generalnie sytuacja kuriozalna, kole niezy..
Pytam jednak czysto teoretycznie. Wychodzi 0,2 promila w wydychanym i co - mona mie 0,2 czy nie mona?

Bo za pierwszym razem wyszo 0,1mg/l i powiedzieli ze zatrzymuj, a ja sie pytam czy mieli w tym momencie prawo.

ps. dawno Cie nie widzialem..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 21:07:16
Autor: Mruk
[...]

0,1mg/l to 0,2 promila

Data: 2011-06-20 21:07:54
Autor: Filip KK
W dniu 2011-06-20 21:07, Mruk pisze:

generalnie sytuacja kuriozalna, kole niezy..
Pytam jednak czysto teoretycznie. Wychodzi 0,2 promila w wydychanym i co
- mona mie 0,2 czy nie mona?

0,1mg/l to 0,2 promila

Czyby kto nie chodzi do szkoy?

Zdumiewajce....

Data: 2011-06-20 21:18:04
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik "Mruk" <tratatata@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:ito5p4$g6k$1node2.news.atman.pl...

[...]

to bysn... ale czy przeczytae pytanie, czy tylko chwalisz sie umiejtnoci mnoenia przez 2?

ps. proponuje przeczyta dokadnie mohe pytanie..

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 21:38:27
Autor:
douczcie mnie - alkohol we krwi
0,1mg/l to 0,2 promila

W Polsce stosuje si przelicznik x2,1. wic nieco wicej wyjdzie ni 0,2 promila.

Data: 2011-06-20 21:39:39
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisa w wiadomoci news:ito7jk$rto$1news.onet.pl...
0,1mg/l to 0,2 promila

W Polsce stosuje si przelicznik x2,1. wic nieco wicej wyjdzie ni 0,2 promila.

o, w koncu kto co wnis do tematu.
Szczerze pierwsze sysze, ze jest wlasnie 2,1 i std moje pytanie...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 21:46:23
Autor: WOJO
douczcie mnie - alkohol we krwi
W Polsce stosuje si przelicznik x2,1. wic nieco wicej wyjdzie ni 0,2 promila.

Na podstawie czego si stosuje taki przelicznik ?
WOJO

Data: 2011-06-20 21:51:20
Autor: Paul
W dniu 2011-06-20 21:46, WOJO pisze:
W Polsce stosuje si przelicznik x2,1. wic nieco wicej wyjdzie ni
0,2 promila.

Na podstawie czego si stosuje taki przelicznik ?
WOJO

na podstawie "widzi mi si"
tak samo jak 0.2, a czemu nie 0.5 albo 0.8 jak w innych krajach.

Data: 2011-06-20 22:05:43
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik "Paul" <example@example.com> napisa w wiadomoci
[...]

czy jestes pewny, ze wiesz na jakie pytanie odpowiadae?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 22:20:27
Autor: Paul
douczcie mnie - alkohol we krwi
czy jestes pewny, ze wiesz na jakie pytanie odpowiadae?

tak wiem.

2.1 to jest warto ustalona w Polsce, a nie wszdzie.
Czyli dokadnie tak samo jak limit 0.2 na podstawie widzi mi si.

Data: 2011-06-20 22:23:55
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik "Paul" <example@example.com> napisa w wiadomoci news:itoa2e$711$1node2.news.atman.pl...
czy jestes pewny, ze wiesz na jakie pytanie odpowiadae?

tak wiem.

2.1 to jest warto ustalona w Polsce, a nie wszdzie.
Czyli dokadnie tak samo jak limit 0.2 na podstawie widzi mi si.

skd wzie warto 2.1?

poza tym zauwa, ze odpowiadasz na post, gdzie kolega pyta na jakiej podstawie stosuje sie przelicznik, a ty podajesz wartoci dopuszczalne.

Nadal nie widzisz, ze odpowiadasz na inne pytanie, z reszt (jak sie okazuje) niezgodnie ze stanem faktycznym.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 22:35:49
Autor: Paul
[...]

Nie umiesz czyta ze zrozumieniem.

"na jakiej podstawie stosuje si przelicznik" - moja odpowied: na
podstawie widzi mi si. tak samo jak limit jest ustalany na podstawie
widzi mi si.
W Polsce tak si wanie kalibruje alkomaty, e 1mg/l to jest 2.1 promila
A limity, podaem jako przykad.

Data: 2011-06-21 23:44:29
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik "Paul" <example@example.com> napisa w wiadomoci news:itoav8$882$1node2.news.atman.pl...

[...]

jak 1mg/l moe by 2,1 promila skoro w ustawie stoi albo 0,1mg albo 0,2 promila...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-21 23:47:27
Autor: Paul
[...]

no i co z tego?

jakby pisao 1 m albo 99 cm to wedug Ciebie ustawa, by twierdzia, e
99cm = 1m?

ustawodawca po prostu zaokrgli.

powinno by 0,1mg lub 0,21 promila.

z reszt np. w anglii jest przelicznik 2,4 jeli dobrze pamitam, ale
nie jestem tego na 100% pewien.

Data: 2011-06-22 00:00:16
Autor: WOJO
douczcie mnie - alkohol we krwi
ustawodawca po prostu zaokrąglił.

powinno być 0,1mg lub 0,21 promila.
Pozwól, że się z Tobą nie zgodzę.
Definicja promila - 100 mg alkoholu w 1 dl krwi.
To teraz odwróć proszę równanie i powiedz jakim cudem Tobie wychodzi 0,1mg=0,21‰ ?
WOJO

Data: 2011-06-22 00:05:46
Autor: Paul
W dniu 2011-06-22 00:00, WOJO pisze:
ustawodawca po prostu zaokrąglił.

powinno być 0,1mg lub 0,21 promila.
Pozwól, że się z Tobą nie zgodzę.

Pozwalam. Ale Twoja niezgoda prawa nie zmieni.
Z resztą zamiast pisać głupoty, wejdź na stronię jakiegokolwiek
producenta i sobie sprawdź, że nie masz racji.

Data: 2011-06-21 22:27:44
Autor: masti
douczcie mnie - alkohol we krwi
Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:05:46 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

W dniu 2011-06-22 00:00, WOJO pisze:
ustawodawca po prostu zaokrąglił.

powinno być 0,1mg lub 0,21 promila.
Pozwól, że się z Tobą nie zgodzę.

Pozwalam. Ale Twoja niezgoda prawa nie zmieni.

w której ustawie jest zapisany przelicznik 2.1?

--
mst <at> gazeta <.> plustawie jest zapisay

Data: 2011-06-22 00:33:16
Autor: Paul
W dniu 2011-06-22 00:27, masti pisze:
[...]

pewnie żadnej.
obstawiałbym jakieś rozporządzenie, ale nie chce mi się szukać.

No, ale skoro jesteś mądrzejszy od producentów, to jutro rano zacznij
dzwonić do wszystkich i mówić, że się nie znają, może któryś się
zdenerwuje i Ci poda podstawę prawną.

Data: 2011-06-21 22:40:16
Autor: masti
douczcie mnie - alkohol we krwi
Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:33:16 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

[...]

rozporządzenie sprzeczne z ustawą mozna sobie wsadzić do kibla

No, ale skoro jesteś mądrzejszy od producentów, to jutro rano zacznij
dzwonić do wszystkich i mówić, że się nie znają, może któryś się
zdenerwuje i Ci poda podstawę prawną.

czy ja wygladam na zbawcę świata? jak mnie pociągną to się zapytam

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-22 00:44:01
Autor: Paul
W dniu 2011-06-22 00:40, masti pisze:
pewnie żadnej.
obstawiałbym jakieś rozporządzenie, ale nie chce mi się szukać.

rozporządzenie sprzeczne z ustawą mozna sobie wsadzić do kibla

zechcesz wyjaśnić, w którym miejscu jest to sprzeczne z ustawą?

Data: 2011-06-21 22:49:59
Autor: masti
douczcie mnie - alkohol we krwi
Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:44:01 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

jak tylko podasz jakie rozporządzenie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-22 00:51:49
Autor: Paul
W dniu 2011-06-22 00:49, masti pisze:
[...]

no przyjmijmy, że istnieje jakieś, gdzie ustalono przelicznik 2,1.
Dlaczego według Ciebie jest to sprzeczne z ustawą?

Data: 2011-06-21 22:54:39
Autor: masti
douczcie mnie - alkohol we krwi
Dnia pięknego Wed, 22 Jun 2011 00:51:49 +0200 osobnik zwany Paul wystukał:

jakie? konkretnie.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-06-22 09:27:35
Autor: RoMan Mandziejewicz
douczcie mnie - alkohol we krwi
Hello masti,

Wednesday, June 22, 2011, 12:40:16 AM, you wrote:

[...]

pewnie adnej.
obstawiabym jakie rozporzdzenie, ale nie chce mi si szuka.
rozporzdzenie sprzeczne z ustaw mozna sobie wsadzi do kibla

Dopiero jak stwierdzi niezgodno odpowiedni sd/trybuna.

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-06-22 00:19:47
Autor: WOJO
douczcie mnie - alkohol we krwi
Pozwalam. Ale Twoja niezgoda prawa nie zmieni.
Z resztą zamiast pisać głupoty, wejdź na stronię jakiegokolwiek
producenta i sobie sprawdź, że nie masz racji.

A producentów obowiązuje inna matematyka ?
I wskaż mi proszę gdzie napisałem "głupotę" ?
A teraz wykonam za Ciebie zleconą przez Ciebie pracę:
http://www.alko-maty.pl/?p=p_62&sName=Kalibracja
http://www.kontrolatrzezwosci.pl/informacyjna-6.html
Doczytaj, co to jest kalibracja i na czym polega, a potem skoryguj swoje poglądy na temat matematyki.
WOJO

Data: 2011-06-22 00:23:09
Autor: Paul
W dniu 2011-06-22 00:19, WOJO pisze:
[...]

ale to nie są strony producentów.
w polsce stosuje się przelicznik 2,1 i żadną matematyką tego nie
zmienisz. w inny krajach jest np 2,4

Ja na prawdę nie wymagam wiele - wejdź na stronę *producenta* i tam
doczytaj.

Data: 2011-06-22 00:29:35
Autor: Paul
W dniu 2011-06-22 00:23, Paul pisze:
[...]

a nawet na tej co podałeś są przeliczniki

http://www.alko-maty.pl/?p=productsMore&iProduct=540

Data: 2011-06-21 20:31:38
Autor: Piotr
[...]

Stan po uzyciu alkoholu oznacza stenie we krwi od 0,2 do 0,5 promila alkoholu albo obecno w wydychanym powietrzu od 0,1 mgdo 0,25 mg alkoholu w 1 dm szeciennym,

Data: 2011-06-20 21:30:52
Autor: J.F.
On Mon, 20 Jun 2011 20:37:41 +0200,  Kuba (aka cita) wrote:
Ogldam wlasnie STOP Drogwka i jest kierowca, ktry ma 0,1mg/l i policja zabiera mu prawo jazdy.
Niech mi kto wyjasnie 0,2 promila w wydychanym powietrzu jest jeszcze dozwolone, czy ju zabronione?

ponad 0.2 promila _we_krwi_ jest juz zabronione i odpowiada 0.1mg/l
wydychanego powietrza.

Alkomaty policyjne wyskalowane sa od paru lat w mg/l.

ps. pki co nie zrobili drugiego badania zeby stwierdzi tendencje wzrostow/spadkow.

W zasadzie nie ma potrzeby - na tyle malo ze mu nie grozi 0.5 promila,
a jak przylapany z 0.2 to tendencja im niepotrzebna.

J.

Data: 2011-06-20 21:33:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
douczcie mnie - alkohol we krwi

Uytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:vl7vv65196vr42qin0sema7es99cc8ut5m4ax.com...
ponad 0.2 promila _we_krwi_ jest juz zabronione i odpowiada 0.1mg/l
wydychanego powietrza.

kolego pytanie brzmiao - czy mona mie 0.2 promila czy nie.
To jest proste pytanie.

Alkomaty policyjne wyskalowane sa od paru lat w mg/l.

przeliczy to ja se umiem, ale moge zapyta czy mozna mie 0.1 mg/l czy nie?

[...]

no wlasnie nie wiem czy nie ma potrzeby - bo skoro ma 0,2 to wlasnie chyba tendencja powinna by najistotniejsza...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-06-20 22:00:25
Autor: Rafał \"SP\" Gil
douczcie mnie - alkohol we krwi

no wlasnie nie wiem czy nie ma potrzeby - bo skoro ma 0,2 to
wlasnie chyba tendencja powinna być najistotniejsza...

Oj tam, istotna albo i nie ;).

Tendencją wzrostową można "zdziałać" w dwie strony ;). Z jednej prokurator powie - że stan prowadził do stanu nietrzeźwości, z innej ktoś się wybronił, że miał "nielegalną" dopiero w momencie dmuchania a nie jazdy ;)

--
Jak ja kurwa nienawidzę PH (DH) z parametrem PAR niższym niż 50 %
KURWA !!!

Data: 2011-06-20 22:02:20
Autor: Shrek
[...]

Bez znaczenia, karalna jest jazda z zawartością _prowadzącą_ odpowiednio do 0,2 i 0,5 promila.

Shrek.

Data: 2011-06-20 23:23:16
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-20 22:02, Shrek pisze:

[...]

;)
http://www.rafalgil.pl/wyrok_piwo.jpg

Oskarżono mnie o 0,54, które wydmuchałem, a skazano za 0,5, które hipotetycznie miałem przed dmuchaniem ;)

Dlatego śmiem twierdzić.

Odpowiadając - nie miałem papugi, nie dawałem łapówek.

Data: 2011-06-20 23:55:41
Autor: Massai
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]

hipotetycznie miałem przed dmuchaniem ;)

Dlatego śmiem twierdzić.

Odpowiadając - nie miałem papugi, nie dawałem łapówek.

Wiem że robiłeś w tej sprawie teleturniej, ale afair nie opisałeś
dokładnie swojej argumentacji.

Mógłbyś przytoczyć?

Bo patrząc na przepisy - aż dziw że sąd to łyknął, a
prokuraturze nie chciało się odwołać od wyroku.

Bo przepis jest jasny (choć głupi) - masz powyżej 0.5, albo masz
tendecję wzrostową, prowadzącą do powyżej 0.5 - przestępstwo i
kodeks karny.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-21 02:25:44
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-21 01:55, Massai pisze:

Wiem że robiłeś w tej sprawie teleturniej, ale afair nie opisałeś
dokładnie swojej argumentacji.
Mógłbyś przytoczyć?

A proszę - w skrócie wyglądało to jak n a drogówce (imho).

Łykłem piwo (no, może kilka) ... Zatrzymały mnie pały i dmuchanko ... ale się im nie spieszyło. Od zatrzymania do dmuchania 45 minut. Dmuchanie w alkomat dało tendencję wzrostową jeśli dobrze pamiętam 0.03 na kwadrans ... Policjanty przyjęły, że jechałem "najebany" - moja linia obrony - "najebany to ja dmuchałem". Cel mojej podrózy był w zasięgu 10 minut od miejsca zatrzymania. I rypie mnie, że miałem wzrostową ... Powołałem biegłego, ten stwierdził, że w sumie mam rację. Jakby mnie nie zatrzymali, to moje reakcje (wsiadłem świeżutko po ostatnim piwie, a piłem na "szybciora") pozwalały "trzeźwo dojechać do miejsca docelowego. Waliło mi z japy piwem, i stąd cała akcja wynikła (tak jak w tym programie) ...

Bo patrząc na przepisy - aż dziw że sąd to łyknął, a
prokuraturze nie chciało się odwołać od wyroku.

Nie dziw ;) Imho zmiażdżyłem prokuraturę ;)

Bo przepis jest jasny (choć głupi) - masz powyżej 0.5, albo masz
tendecję wzrostową, prowadzącą do powyżej 0.5 - przestępstwo i
kodeks karny.

No tak - ale jeśli zmieścisz się we wzrostowej do "celu" i tam zamierzasz walnąć komara, poruchać żonę, po pijaku poprzebijać opony w aucie/rowerze  -  jechałeś trzeźwy ....

Data: 2011-06-21 03:45:09
Autor: Massai
"Rafał \"SP\" Gil" wrote:

> [...]

zatrzymania. I rypie mnie, że miałem wzrostową ... Powołałem
biegłego, ten stwierdził, że w sumie mam rację.

I tu się cała sprawa załamuje. IMHO miałeś dużo szczęścia.
Albo sędzia nie do końca kumaty, albo... odważny.

Bo ten biegły to tu był zupełnie niepotrzebny.
Mogli przyjąć że miałeś nawet 0.3 jak jechałeś.
Ba, mogli przyjąć że miałeś 0.01 jak jechałeś.

Przepis w ustawie o wychowaniu w trzeźwości wprost mówi o
"zawartości alkoholu W ORGANIZMIE prowadzącej do blabla".

Czyli zawartość alkoholu w organizmie, czyli np. w jelitach, skąd
się wchłania do krwi...

Definicja w kodeksie karnym już nie tak do końca jednoznacznie ale
też mówi "o stężeniu we krwi prowadzącym do".

W Twoim przypadku to stężenie wiadomo że "prowadziło do" bo w
badaniu wyszło 0.54.

> [...]

> Bo patrząc na przepisy - aż dziw że sąd to łyknął, a
> prokuraturze nie chciało się odwołać od wyroku.

Nie dziw ;) Imho zmiażdżyłem prokuraturę ;)

A gdzie tam. Jakby się prokuratorowi chciało (albo był kumaty) to by
złożył apelację powołując się na obrazę przepisów prawa
materialnego, i drugi sąd by się przyjrzał dokładniej brzmieniu
przepisów - i imho już byś się nie wyłgał od przestępstwa.

Każdemu sędziemu z okręgowego czytającemu ten wyrok zapaliłaby
się czerwona lampka. No bo jak to - mamy w wprost podane 0.54 a oni
stosują KW?

To tak jakby ktoś według ustaleń sądu zabił a dostał wyrok za
kradzież.

Choć może i ten pierwszy sąd wiedział o co chodzi, ale postanowił
nie trzymać się sztywno litery prawa...

Co do zasady tak.
Ale nie według przepisów ustawy.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-21 15:10:26
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-21 05:45, Massai pisze:

Co do zasady tak.
Ale nie według przepisów ustawy.

Ale sędzia nie ma pieprzonego obowiązku stosować się "jota w jotę" co do przepisów.  Jakby tak było, zasadniczo sędziowie byliby zbędni.

Data: 2011-06-21 09:05:23
Autor: Robert_J
douczcie mnie - alkohol we krwi
Policjanty przyjęły, że jechałem "najebany" - moja linia obrony - "najebany to ja dmuchałem". Cel mojej podrózy był w zasięgu 10 minut od miejsca zatrzymania.

Tłumaczenie cokolwiek idiotyczne ;-). Pomijając jego bezsens to w jaki sposób zamierzałeś udowodnić, że cel podróży był w zasięgu 10 minut jazdy? Każdy tak może powiedzieć, nawet w zasięgu 1 minuty :-)))

Powołałem biegłego, ten stwierdził, że w sumie mam rację. Jakby mnie nie zatrzymali, to moje reakcje (wsiadłem świeżutko po ostatnim piwie, a piłem na "szybciora") pozwalały "trzeźwo dojechać do miejsca docelowego.

Żartujesz czy mówisz poważnie? Biegły tak orzekł??? K...., w jakim my kraju żyjemy.....?

Data: 2011-06-21 09:09:17
Autor: Robert_J
douczcie mnie - alkohol we krwi
Tłumaczenie cokolwiek idiotyczne ....

Chociaż jak tak się zastanowić to sam zaczynam dochodzić do wniosku że jednak jakiś sens w tym jest.

Data: 2011-06-21 15:09:40
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-21 09:09, Robert_J pisze:
Tłumaczenie cokolwiek idiotyczne ....
Chociaż jak tak się zastanowić to sam zaczynam dochodzić do
wniosku że jednak jakiś sens w tym jest.

No jak zamierzałem udowodnić ?

Był środek nocy w zimie, pizgało śniegiem i mroziło ... no wyszedłem na "przejażdżkę" ... Wracałem do domu, a dom był w zasięgu tych 10 minut ;)

Data: 2011-06-21 20:54:28
Autor: Shrek
[...]

Śmiem twierdzić, ze miałeś szczęście. Po prostu sędzia miał to w dupie i nie chciało mu się w ustawę zajrzeć. A prokurator jeszcze bardziej do dupy.

Shrek

Data: 2011-06-21 21:05:19
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-21 20:54, Shrek pisze:

Śmiem twierdzić, ze miałeś szczęście. Po prostu sędzia miał to w
dupie i nie chciało mu się w ustawę zajrzeć. A prokurator
jeszcze bardziej do dupy.

Śmiem twierdzić, że pieprzysz. Jakby się sędziowi czy prokuratorowi nie chciało, nie odbyłoby się coś 10/12 rozpraw, gdzie takie sprawy załatwiane są na 1 posiedzeniu.

"Wynikiem bocznym" tego postępowania były kary dla policjantów zeznających na  sprawie za obrazę sądu.

Data: 2011-06-22 07:12:43
Autor: Shrek
[...]

Masz prawo. W ustawie o wychowaniu w trzeźwości wyraźnie stoi napisane _prowadzęce_ do. Jakby im się chciało, to twoje tłumaczeni nic by nie zmieniło.

Shrek.

Data: 2011-06-20 23:42:24
Autor: J.F.
On Mon, 20 Jun 2011 21:33:21 +0200,  Kuba (aka cita) wrote:
[...]

Ale odpowiedz w czwartej ustawie. Wydaje mi sie ze tam bedzie
"przekracza".

[...]

Albo spada wiec przekroczyl, albo rosnie wiec usilowal - a kara taka
sama :-)
No chyba ze zatrzymali pod domem jak konczyl jazde :-)

J.

douczcie mnie - alkohol we krwi