dowcip

Data: 2010-08-15 22:23:35
Autor: ab.666
dowcip
wg. K. Szczuki :

Pedofil dobija się do bram niebieskich, a św. Piotr mówi mu :
- Dla takich jak ty, miejsca tu nie ma.
Pedofil odpowiada :
- Spieprzaj dziadu, ja do dzieciątka Jezus.

ab.

Data: 2010-08-15 22:59:17
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4c684cd9$0$22803$65785112news.neostrada.pl...
wg. K. Szczuki :

po co właściwie żyjesz kupo gówna? spójrz na swoje odbicie w lustrze,
na swoją pokrytą krostami mordę, na widok której psy uciekają z
podkulonymi ogonami.

nikt nigdy, nawet napruty alkoholik, się ciebie nie dotknie, bo jesteś
po prostu fizycznie niepełnosprawna, wzbudzasz wsród ludzi odrazę
swoją wstrętną powierzchownością.

nie współczuję ci, nie, dobry Pan Bóg stworzył takie monstra jak ty,
aby dobrzy ludzie mieli trochę ubawu po ciężkim dniu pracy.

tobie podobni występują w Indonezji w cyrku, facet z nosem
metrowej długości, albo baba z policzkiem sięgającym brzucha.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:22:58
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Sun, 15 Aug 2010 22:23:35 +0200, ab.666 napisał(a):

miodne!

=============================

Umiera papież. U wrót raju św. Piotr go pyta:
- Ktoś ty?
- Ja? biskup Rzymu.
- Biskup Rzymu? Nie kojarzę.
- No, namiestnik Pański na Ziemi.
- To Bóg ma namiestnika? Nic mi o tym nie wiadomo.
- Jestem głową kościoła katolickiego!
- A co to takiego?
- ....
- Dobra. Czekaj tu, idę spytać szefa.
(tup, tup, tup)
- Panie Boże, masz chwilkę? Jest tu taki jeden, mówi, że jest papieżem,
Twoim namiestnikiem na Ziemi, głową czegoś tam..
- Nie kojarzę. Ale moment... Jezusie, może ty coś o tym wiesz?
- Nie, tato, nie kojarzę. Ale pójdę z nim pogadać.
Po chwili wraca Jezus zwijając się ze śmiechu i mówi:
- Pamiętacie to kółko rybackie, które zakładałem 2000 lat temu?
- No, i?
- Oni do tej pory działają! --
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-15 22:41:25
Autor: Eulalia Browarek
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1row6cldmksfl$.1mok84iz5971s.dlg40tude.net...
[...]

Hańba! Hańba! Hańba!!! I Targowica !!! ;)

Zennon

Data: 2010-08-16 00:46:30
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49qel$sit$1tioat.net...

> [...]
> - No, i?
> - Oni do tej pory działają!

Hańba! Hańba! Hańba!!! I Targowica !!! ;)

Rozumiem zenek, że mieszkanie w bloku osiedlowym może
odbić się negatywnie na zdrowiu psychicznym i fizycznym też,
ale może przestań się już tak użalać nad sobą, biedaku.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:48:59
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:46:30 +0200, Jaksa napisał(a):

Rozumiem zenek, że mieszkanie w bloku osiedlowym może
odbić się negatywnie na zdrowiu psychicznym i fizycznym też,
ale może przestań się już tak użalać nad sobą, biedaku.

Kto ci buty ukradł?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:52:12
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kiehikngb9dv$.1vn2wm3v7yslx.dlg40tude.net...
> [...]

> odbić się negatywnie na zdrowiu psychicznym i fizycznym też,
> ale może przestań się już tak użalać nad sobą, biedaku.

Ty nie mów do mnie tak talmudycznie,
bo ja tego nie zrozumiem.

Jaksa

Data: 2010-08-16 01:01:17
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:52:12 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Hańba! Hańba! Targowica!

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:27:21
Autor: Jaksa
dowcip

[...]

Wiesz co pedale, zupełnie wyjątkowo przeczytalem ciebie
i wiesz co?

Nie wiem co miałoby być w tym twoim rzekomym dowcipie
zabawne!

Humor masz akurat jak i intelekt, toporny do bólu.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:33:50
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:27:21 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Wiesz co geju, zupełnie wyjątkowo przeczytalem ciebie

Przytocz lepszy.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:42:00
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1pwejoq2zygfg.pewayef2fvu1.dlg40tude.net...

> [...]
>
> Nie wiem co miałoby być w tym twoim rzekomym dowcipie
> zabawne!
>
> Humor masz akurat jak i intelekt, toporny do bólu.

A tobie wciąż wydaje się, że jesteś gejem (zmieniłeś mój tekst)!

Zmartwię ciebie, geje są tylko w gupich amerykańskich filmach,
ty Grześ jesteś zaledwie zwykłym pedałem.

PEDAŁEM, rozumisz pedale?

Tfu!

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:46:30
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:42:00 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Nie, to tobie i paru innym się wydaje że jestem.

A w kwestii dowcipów:

"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą"

http://pl.wikiquote.org/wiki/Joseph_Goebbels

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:50:22
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5blsup41t5z2$.10eyqlk7ewsix$.dlg40tude.net...

> A tobie wciąż wydaje się, że jesteś gejem

Nie, to tobie i paru innym się wydaje że jestem.

Zapewniam ciebie, że nie mam cię za geja.
Mam cię za pedała.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:52:27
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Nie, to tobie i paru innym się wydaje że jestem.

Zapewniam ciebie, że nie mam cię za geja.

To są efekty interwencji.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:54:29
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:t9uwwpbeo512.1783mx8u8ehh4.dlg40tude.net...

> Zapewniam ciebie, że nie mam cię za geja.

To są efekty interwencji.

To są tylko efekty wycinania tekstu.

Nie mam cię za geja, mam cię za pedała, pedale.

Jaksa

Data: 2010-08-16 01:00:16
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:54:29 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Gdzie jest moja mama?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 09:47:42
Autor: raff
dowcip

UĹźytkownik "Grzegorz Z."<blogfiles@gazeta.pl>  napisał w wiadomości news:1row6cldmksfl$.1mok84iz5971s.dlg40tude.net...
[...]

- To BĂłg ma namiestnika? Nic mi o tym nie wiadomo.
[...]

Humor masz akurat jak i intelekt, toporny do bĂłlu.

Hehe, faktycznie zmienil.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-16 01:23:15
Autor: precz z PO
dowcip
Grzegorz Z. pisze:

> Przychodzi pedał do lekarza, zrobić badania na AIDS.
> Wynik okazuje się pozytywny.
> - Co ja teraz zrobię panie doktorze? – pyta zasmucony.
> - Niech pan zje pół kilo bigosu, wypije pięć piw, kupi
> jeszcze kilka czekolad, przegryzie to kilkoma kanapkami
> i popije herbatą – odpowiada lekarz.
> - I to mnie uleczy?
> - Nie, ale może wreszcie się dowiesz do czego służy dupa.

Ja ci już o tym pisałem kilka razy, a ty wciąż upierasz
się, że nie jesteś pedałem tylko gejem, a zamiast dupy
masz macice. Strasznie uparty z ciebie Ĺźyd :)

Data: 2010-08-16 09:52:22
Autor: hmmm
dowcip

A miały być kawały... :(

Data: 2010-08-16 14:18:48
Autor: ab.666
dowcip

"hmmm" <tadam@wgm.nl> wrote in message news:i4aqnm$dnb$1news.onet.pl...

A miały być kawały... :(

Żadnego nowego nie znam; to dam stary; może nie znasz.
To był "mój" dowcip ulubiony.... to było jak Giertych chciał do szkół
kreacjonizm wprowadzić.

- Maciej Giertych zaprzecza, że pochodzi od małp.
- Małpy też zaprzeczają....

:)

ab.

dowcip