dowcip

Data: 2010-08-16 00:22:58
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Sun, 15 Aug 2010 22:23:35 +0200, ab.666 napisał(a):

miodne!

=============================

Umiera papież. U wrót raju św. Piotr go pyta:
- Ktoś ty?
- Ja? biskup Rzymu.
- Biskup Rzymu? Nie kojarzę.
- No, namiestnik Pański na Ziemi.
- To Bóg ma namiestnika? Nic mi o tym nie wiadomo.
- Jestem głową kościoła katolickiego!
- A co to takiego?
- ....
- Dobra. Czekaj tu, idę spytać szefa.
(tup, tup, tup)
- Panie Boże, masz chwilkę? Jest tu taki jeden, mówi, że jest papieżem,
Twoim namiestnikiem na Ziemi, głową czegoś tam..
- Nie kojarzę. Ale moment... Jezusie, może ty coś o tym wiesz?
- Nie, tato, nie kojarzę. Ale pójdę z nim pogadać.
Po chwili wraca Jezus zwijając się ze śmiechu i mówi:
- Pamiętacie to kółko rybackie, które zakładałem 2000 lat temu?
- No, i?
- Oni do tej pory działają! --
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-15 22:41:25
Autor: Eulalia Browarek
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1row6cldmksfl$.1mok84iz5971s.dlg40tude.net...
[...]

Hańba! Hańba! Hańba!!! I Targowica !!! ;)

Zennon

Data: 2010-08-16 00:46:30
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:i49qel$sit$1tioat.net...

> [...]
> - No, i?
> - Oni do tej pory działają!

Hańba! Hańba! Hańba!!! I Targowica !!! ;)

Rozumiem zenek, że mieszkanie w bloku osiedlowym może
odbić się negatywnie na zdrowiu psychicznym i fizycznym też,
ale może przestań się już tak użalać nad sobą, biedaku.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:48:59
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:46:30 +0200, Jaksa napisał(a):

Rozumiem zenek, że mieszkanie w bloku osiedlowym może
odbić się negatywnie na zdrowiu psychicznym i fizycznym też,
ale może przestań się już tak użalać nad sobą, biedaku.

Kto ci buty ukradł?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:52:12
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1kiehikngb9dv$.1vn2wm3v7yslx.dlg40tude.net...
> [...]

> odbić się negatywnie na zdrowiu psychicznym i fizycznym też,
> ale może przestań się już tak użalać nad sobą, biedaku.

Ty nie mów do mnie tak talmudycznie,
bo ja tego nie zrozumiem.

Jaksa

Data: 2010-08-16 01:01:17
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:52:12 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Hańba! Hańba! Targowica!

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:27:21
Autor: Jaksa
dowcip

[...]

Wiesz co pedale, zupełnie wyjątkowo przeczytalem ciebie
i wiesz co?

Nie wiem co miałoby być w tym twoim rzekomym dowcipie
zabawne!

Humor masz akurat jak i intelekt, toporny do bólu.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:33:50
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:27:21 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Wiesz co geju, zupełnie wyjątkowo przeczytalem ciebie

Przytocz lepszy.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:42:00
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1pwejoq2zygfg.pewayef2fvu1.dlg40tude.net...

> [...]
>
> Nie wiem co miałoby być w tym twoim rzekomym dowcipie
> zabawne!
>
> Humor masz akurat jak i intelekt, toporny do bólu.

A tobie wciąż wydaje się, że jesteś gejem (zmieniłeś mój tekst)!

Zmartwię ciebie, geje są tylko w gupich amerykańskich filmach,
ty Grześ jesteś zaledwie zwykłym pedałem.

PEDAŁEM, rozumisz pedale?

Tfu!

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:46:30
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:42:00 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Nie, to tobie i paru innym się wydaje że jestem.

A w kwestii dowcipów:

"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą"

http://pl.wikiquote.org/wiki/Joseph_Goebbels

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:50:22
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5blsup41t5z2$.10eyqlk7ewsix$.dlg40tude.net...

> A tobie wciąż wydaje się, że jesteś gejem

Nie, to tobie i paru innym się wydaje że jestem.

Zapewniam ciebie, że nie mam cię za geja.
Mam cię za pedała.

Jaksa

Data: 2010-08-16 00:52:27
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Nie, to tobie i paru innym się wydaje że jestem.

Zapewniam ciebie, że nie mam cię za geja.

To są efekty interwencji.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 00:54:29
Autor: Jaksa
dowcip

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:t9uwwpbeo512.1783mx8u8ehh4.dlg40tude.net...

> Zapewniam ciebie, że nie mam cię za geja.

To są efekty interwencji.

To są tylko efekty wycinania tekstu.

Nie mam cię za geja, mam cię za pedała, pedale.

Jaksa

Data: 2010-08-16 01:00:16
Autor: Grzegorz Z.
dowcip
Dnia Mon, 16 Aug 2010 00:54:29 +0200, Jaksa napisał(a):

[...]

Gdzie jest moja mama?

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-08-16 09:47:42
Autor: raff
dowcip

UĹźytkownik "Grzegorz Z."<blogfiles@gazeta.pl>  napisał w wiadomości news:1row6cldmksfl$.1mok84iz5971s.dlg40tude.net...
[...]

- To BĂłg ma namiestnika? Nic mi o tym nie wiadomo.
[...]

Humor masz akurat jak i intelekt, toporny do bĂłlu.

Hehe, faktycznie zmienil.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-16 01:23:15
Autor: precz z PO
dowcip
Grzegorz Z. pisze:

> Przychodzi pedał do lekarza, zrobić badania na AIDS.
> Wynik okazuje się pozytywny.
> - Co ja teraz zrobię panie doktorze? – pyta zasmucony.
> - Niech pan zje pół kilo bigosu, wypije pięć piw, kupi
> jeszcze kilka czekolad, przegryzie to kilkoma kanapkami
> i popije herbatą – odpowiada lekarz.
> - I to mnie uleczy?
> - Nie, ale może wreszcie się dowiesz do czego służy dupa.

Ja ci już o tym pisałem kilka razy, a ty wciąż upierasz
się, że nie jesteś pedałem tylko gejem, a zamiast dupy
masz macice. Strasznie uparty z ciebie Ĺźyd :)

Data: 2010-08-16 09:52:22
Autor: hmmm
dowcip

A miały być kawały... :(

Data: 2010-08-16 14:18:48
Autor: ab.666
dowcip

"hmmm" <tadam@wgm.nl> wrote in message news:i4aqnm$dnb$1news.onet.pl...

A miały być kawały... :(

Żadnego nowego nie znam; to dam stary; może nie znasz.
To był "mój" dowcip ulubiony.... to było jak Giertych chciał do szkół
kreacjonizm wprowadzić.

- Maciej Giertych zaprzecza, że pochodzi od małp.
- Małpy też zaprzeczają....

:)

ab.

dowcip