dowód osobisty

Data: 2010-09-16 15:58:42
Autor: identifikator: 20040501
dowód osobisty
pytanie proste i trudne zarazem... czy allegro ma prawo wymagać ode mnie ksera dowodu osobistego? oraz peselka?

Data: 2010-09-16 16:38:52
Autor: Kotlet Mielony
dowód osobisty
pytanie proste i trudne zarazem... czy allegro ma prawo wymagać ode mnie
ksera dowodu osobistego? oraz peselka?

i kopii umowy rachunku bankowego ktory to otrzymuje nie allegro a spolka ktora nie jest strona transakcji :)

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-09-16 20:18:09
Autor: Rezydent
dowód osobisty
Dnia 16-09-2010 o 15:58:42 identifikator: 20040501  <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

pytanie proste i trudne zarazem... czy allegro ma prawo wymagać ode mnie  ksera dowodu osobistego? oraz peselka?

a ja mam na to taką odpowiedź:
w obrocie gospodarczym i usługach między firmami i konsumentami, każdy  świadcząc jakieś usługi może sobie wymagać czego chce, ale druga strona  nie musi się z tym godzic i wtedy kwestie są dwie:
A. czy bardziej allegro zależy na tym aby mieć użytkownika ?
B. czy bardziej użytkownikowi zależy aby być na allegro ?

stawiam na to, ze więcej jest przypadków B

--
Rezydent

Data: 2010-09-16 20:33:21
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
dowód osobisty
Dnia Thu, 16 Sep 2010 15:58:42 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

pytanie proste i trudne zarazem... czy allegro ma prawo wymagać ode mnie ksera dowodu osobistego? oraz peselka?

a czym tłumaczą chęć posiadania kopii dow. osobistego ?

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
Kontakt
http://foto.3mam.net/warsaw/slides/Tasmowa_7a_06.php

Data: 2010-09-16 21:23:03
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
dowód osobisty
W dniu 2010-09-16 20:33, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
[...]

Pewnie tym, że nie bardzo jak jest im przesłać oryginał, więc chcą
ksero, co jest tańsze niż np. notarialne poświadczenie tożsamości.

Swoją szosą, jak ktoś nie chce robić przekrętów, to mu to wisi, bo jego
dane i tak Allegro ma wpisane w system.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-09-16 22:31:39
Autor: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
dowód osobisty
Dnia Thu, 16 Sep 2010 21:23:03 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

[...]

jakim sposobem ?
dane z elektronicznych płatności za usługi allegro ? bardzo łatwe do
ominięcia

Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/index3.php

Data: 2010-09-16 22:37:26
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
dowód osobisty
W dniu 2010-09-16 22:31, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
Swoją szosą, jak ktoś nie chce robić przekrętów, to mu to wisi, bo jego
> dane i tak Allegro ma wpisane w system.
jakim sposobem ?

Takim, że założył konto i tam podał dane. Więc jak nie chce zrobić wałka
i wpisał dane poprawne, to ksero dowodu w szafie mniej daje niż dane z
bazy.

dane z elektronicznych płatności za usługi allegro ? bardzo łatwe do
ominięcia

No ale idea jest taka, żeby nie omijać i żeby było wiadomo kim jest
sprzedawca, co zapobiega wałkom, a zupełnie w niczym innym nie przeszkadza.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2010-09-17 19:30:20
Autor: identifikator: 20040501
dowód osobisty
poszło o Płacę z allegro, wpisałem tam adres domowy, żeby przelewy do mnie przyszły pocztą, a teraz chcę zmienić na przelew na konto - i tu wymagają ksera D.O.

dowód osobisty