dowód osobisty w aplikacji

Data: 2019-05-09 19:01:18
Autor: Akarm
dowód osobisty w aplikacji
W dniu 2019-05-08 o 20:22, RobertS pisze:
dzisiaj testowałem na sobie, apka nazywa się mObywatel i mam w niej obraz dokumentu tożsamości, aby to zrobić musiałem się zweryfikować poprzez profil zaufany

byłem w banku, okazałem dowód osobisty w ww. formie i pomimo zdziwienia został zaakceptowany

Przeczytałem (dzięki za informację), zainstalowałem, poszedłem do banku - Dowód Osobisty w tej formie został zaakceptowany bez zdziwienia. :)
Ale dużo wygodniej jest mi wyciągnąć ten plastikowy, podobnie jak kartę do płacenia.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

Data: 2019-05-09 20:21:35
Autor: RobertS
dowód osobisty w aplikacji
W dniu 2019-05-09 o 19:01, Akarm pisze:

[...]

w którym banku byłeś?

możesz mieć tylko telefon i zapłacisz/wypłacisz + możesz się zweryfikować

dobrze, gdyby w apce było prawo jazdy (i ew. dowód rejestracyjny), wtedy nie musiałbym już portfela nosić

RobertS

Data: 2019-05-09 11:50:23
Autor: mk
dowód osobisty w aplikacji
W dniu czwartek, 9 maja 2019 20:21:35 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

dobrze, gdyby w apce było prawo jazdy (i ew. dowód rejestracyjny), wtedy nie musiałbym już portfela nosić

DR jest.

Data: 2019-05-10 03:14:14
Autor: Kris
dowód osobisty w aplikacji
W dniu czwartek, 9 maja 2019 20:50:25 UTC+2 użytkownik mk napisał:
W dniu czwartek, 9 maja 2019 20:21:35 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

> dobrze, gdyby w apce było prawo jazdy (i ew. dowód rejestracyjny), wtedy > nie musiałbym już portfela nosić

DR jest.

Zainstalowałem sobie mObywatel I jest tam mój dowód osobisty oraz dwa samochody i ich dane(dowód rejestracyjny, karta pojazdu itp) Są tam dwa auta: -Peugeot które mam i używam -Audi które sprzedałem jakieś 12 lat temu i raczej zgłosiłem sprzedaż do wydziału komunikacji Co najdziwniejsze to że w usłudze: https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd widzę 3 auta -Peugeota którego używam -Renault które kupiłem jesienią ub roku ale do dzisiaj nie przerejestrowałem na siebie -FSO1500 którego nie ma już od daaaawna ale faktycznie mogłem nie zgłosić sprzedaży Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na obywatel.gov

Data: 2019-05-10 20:35:32
Autor: RobertS
dowód osobisty w aplikacji
W dniu 2019-05-10 o 12:14, Kris pisze:

[...]

to dlaczego w apce widzę tylko dowód osobisty?
czyżbym coś przegapił?

Co najdziwniejsze to że w usłudze:
https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojazd
widzę 3 auta

Z powyższego wynika że mObywatel korzysta z innych baz jak "Mój Pojazd" na obywatel.gov

a ja widzę tam jedno auto, które posiadam, tylko rozbawiła mnie informacja, że pali 6l/100 km ;-)

RobertS

Data: 2019-05-13 20:18:14
Autor: Borys Pogoreło
dowód osobisty w aplikacji
Dnia Fri, 10 May 2019 20:35:32 +0200, RobertS napisał(a):

to dlaczego w apce widzę tylko dowód osobisty?
czyżbym coś przegapił?

Spróbuj wrócić na "pulpit" i tam masz przycisk z plusem na dole, który
pozwala wybrać nowy dokument. Mi się udało dodać DR bez problemów.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2019-05-09 22:25:22
Autor: jo44
dowód osobisty w aplikacji

https://www.pcworld.pl/news/mPojazd-dowod-rejestracyjny-karta-pojazdu-i-OC-w-telefonie,413335.html?utm_source=mail&utm_campaign=newsletter%20-%20pc%20world&utm_medium=aktualnosci%20pc%20world%20(html)&hideuser=e4814965a0269e8495e2a98bc3ec0a1b

Data: 2019-05-10 09:48:43
Autor: Akarm
dowód osobisty w aplikacji
W dniu 2019-05-09 o 20:21, RobertS pisze:

w którym banku byłeś?

Santander.
Ale u "mojej" konsultantki, ;)

możesz mieć tylko telefon i zapłacisz/wypłacisz + możesz się zweryfikować

dobrze, gdyby w apce było prawo jazdy (i ew. dowód rejestracyjny), wtedy nie musiałbym już portfela nosić

Prawa Jazdy nie ma.
Dowody rejestracyjne mi się zainstalowały, łącznie z informacjami o badaniach technicznych i ubezpieczeniach.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl

dowód osobisty w aplikacji