dowod zakupu z poczty

Data: 2010-04-18 16:49:56
Autor: wspolna-flaszka.pl
dowod zakupu z poczty
Witam!
Czy otrzymujac dowod zakupu z poczty polskiej -nie fakture, takie cos co wyglada jak ich faktura ale bez stawek vat
i bez danych kupujacego - moge to zaksiegowac w ksiedze jak fakture ?
Czy brak moich danych dyskwalifikuje ten dowod ?

pozdrawiam
ps.
sprawa dotyczy znaczkow pocztowych i kopert kupowanych w celu wysylki faktur klientom

Data: 2010-04-18 21:01:59
Autor: Paweł Muszyński
dowod zakupu z poczty
W dniu 2010-04-18 16:49, wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

A czemu nie poprosiłe¶ o fakturę na poczcie?

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

Data: 2010-04-18 21:12:23
Autor: Liwiusz
dowod zakupu z poczty
Paweł Muszyński pisze:

A czemu nie poprosiłe¶ o fakturę na poczcie?

   A jakie to ma znaczenie?

--
Liwiusz

Data: 2010-04-18 21:26:44
Autor: wspolna-flaszka.pl
dowod zakupu z poczty

Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nospam@bolinko.wytnijto.org> napisał w wiadomo¶ci news:hqfkv9$1jj$1inews.gazeta.pl...
[...]

bo stawka zerowa i czasu szkoda .

Data: 2010-04-18 23:39:53
Autor: Basia
dowod zakupu z poczty
On 18 Kwi, 21:26, "wspolna-flaszka.pl"
<przemyslaw.roki...@niesfornazyta.pl> wrote:
Użytkownik "Paweł Muszyński" <pmuch.nos...@bolinko.wytnijto.org> napisał w
wiadomo¶cinews:hqfkv9$1jj$1inews.gazeta.pl...

> A czemu nie poprosiłe¶ o fakturę na poczcie?

bo stawka zerowa i czasu szkoda .- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

raczej zwolnione z VAT a nie 0

Data: 2010-04-18 21:07:33
Autor: Agutka
dowod zakupu z poczty
W dniu 18.04.2010 16:49, wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

Możesz takie potwierdzenie zaksięgować np na podstawie dowodu wewnętrznego.

Agata

Data: 2010-04-19 06:40:11
Autor: jureq
dowod zakupu z poczty
Dnia Sun, 18 Apr 2010 21:07:33 +0200, Agutka napisał(a):

[...]

To wbrew pozorom jest paragon (nie paragon fiskalny)

Możesz takie potwierdzenie zaksięgować np na podstawie dowodu
wewnętrznego.

Jeśli zakup dotyczył "zakupu w jednostkach handlu detalicznego materiałów, środków czystości i bhp oraz materiałów biurowych". Znaczki pocztowe - mam wątpliwości. W rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów jest szczegółowo opisane jak to zrobić. Oczywiście zakładam, że pytanie dotyczy KPiR a nie np spółki płacącej CIT.

Data: 2010-04-22 01:33:56
Autor: Gotfryd Smolik news
dowod zakupu z poczty
On Mon, 19 Apr 2010, jureq wrote:

[...]

  Dla porz±dku można jeszcze paragrafem "postraszyć", trzynastym :)
(par.13..4)

pzdr, Gotfryd

dowod zakupu z poczty