dowodowy na sztuczną mgłę?

Data: 2011-01-15 03:43:46
Autor: MH
dowodowy na sztuczną mgłę?
  <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Jest-material-dowodowy-sugerujacy-sztu
cznosc-mgly,wid,13033156,komentarz.html?ticaid=1b9a1&_ticrsn=3

==========================

JAPIERDOLĘ !!!  Ich już kurwa całkiem pojebało !!  Zaraz wymyślą sztuczną noc
albo chuj wie co jeszcze...  Kumpel Protasiuka (ten z jaka) podawał :
widzialność 200m. A debeściaki poszli w dym ....

MH

Data: 2011-01-15 04:04:15
Autor:
dowodowy na sztuczną mgłę?
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
 Kumpel Protasiuka (ten z jaka) podawał :
widzialność 200m. A debeściaki poszli w dym ....

Gdzie ty zyjesz? Sledzisz temat? Juz wiadomo jak bylo naprawde a ty powtarzasz
stare wersje ustalone kiedys jako POlitpoprawne. To juz teraz nawet nie
smieszy. Zniesmacza i wskazuje wszem jak funkcjonujesz.

Data: 2011-01-15 04:18:14
Autor: MH
dowodowy na sztuczną mgłę?
  <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >   <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Jest-material-dowodowy-sugerujacy-
sz
> [...]
stare wersje ustalone kiedys jako POlitpoprawne. To juz teraz nawet nie
smieszy. Zniesmacza i wskazuje wszem jak funkcjonujesz.

=====================

Żyję w Wolsce miszczu !!  Tu do Pani Nędzy nie ma co śledzić !!  Ja tylko
podałem fakty.. Nieprawdziwe ??  Wystarczy przesłuchać kierowcę JAK'a ..
Jeżeli potwierdzi - moja racja ..  Jeżeli nie - ZAMACH !!

MH

Data: 2011-01-15 04:25:26
Autor:
> [...]

podałem fakty.. Nieprawdziwe ??  Wystarczy przesłuchać kierowcę JAK'a ..
Jeżeli potwierdzi - moja racja ..  Jeżeli nie - ZAMACH !!

Gdybys sledzil ten tylko watek -i moje posty- moglbys dowiedziec sie dlaczego
sie to stalo pomimo ze PILOT Jaka mowil to co twierdzisz ze mowil a mimo to ty
i tak racji nie masz. I to bez wzgledu czy byl zamach czy nie. Jesli byl to
zmienia to zasadniczo kwestie winy ale nie bezposrednich przyczyn. Czaisz?

Data: 2011-01-15 05:35:00
Autor: MH
dowodowy na sztuczną mgłę?
  <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >   <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > >  MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > > > >   <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > > > http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Jest-material-dowodowy-sugeruj
ac
> [...]
zmienia to zasadniczo kwestie winy ale nie bezposrednich przyczyn. Czaisz?

=======================

Jeszcze raz !! Kierowca JAK'a przekazał informację , że widoczność jest 200m.

Prawda , czy fałsz ??  Odpowiedz TAK lub NIE , i wyciągnij wnioski z odpowiedzi.

MH  --

Data: 2011-01-15 05:46:00
Autor:
dowodowy na sztuczną mgłę?
 MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
  <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): >  MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > >   <kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > > > >  MH <logiznam@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a): > > > > > > >   <kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > > > > > http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Jest-material-dowodowy-suger
uj
> [...]

Prawda , czy fałsz ??  Odpowiedz TAK lub NIE , i wyciągnij wnioski z odpowiedzi.

Politpoprawna ale juz przestarzała i niesmaczna jest fraza: "debesciaki poszli
w dym". Nie, nie to o kumplu Protasiuka z Jaka...a wnioski o tym po co ciagle
jeczycie o tych debesciakach co poszli w dym to sobie sam wyciagnij. Debeciaku
empatyczny.

Data: 2011-01-15 05:50:53
Autor: mi
dowodowy na sztuczną mgłę?
On 15.01.2011 05:25, kiepsk@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
[...]

Właśnie taki skutek miało mieć półroczne pierdzenie propagandystów. Teraz co drugi kretyn przyjął wbite mu do łba "prawdy" jako objawione i bezdyskusyjne. Teraz z kretynami nie wygrasz, reakcje mają już za bardzo wpojone jako odruchy bezwarunkowe.

mi

Data: 2011-01-15 05:26:12
Autor:
dowodowy na sztuczną mgłę?
mi <mariano.italianoUSUN@op.pl> napisał(a):
> [...]

Właśnie taki skutek miało mieć półroczne pierdzenie propagandystów. Teraz co drugi kretyn przyjął wbite mu do łba "prawdy" jako objawione i bezdyskusyjne. Teraz z kretynami nie wygrasz, reakcje mają już za bardzo wpojone jako odruchy bezwarunkowe.

Ja juz z nimi wygralem bo wiem co jest realne, oni ze mna juz na starcie
przegrali bo sa odrealnieni, a to skutkuje spierdzieleniem sobie zycia. ;)

Data: 2011-01-15 05:28:44
Autor: MH
dowodowy na sztuczną mgłę?

Data: 2011-01-15 05:37:54
Autor:
> [...]
> stare wersje ustalone kiedys jako POlitpoprawne. To juz teraz nawet nie
> smieszy. Zniesmacza i wskazuje wszem jak funkcjonujesz.

No i?

Data: 2011-01-15 05:42:03
Autor: MH
dowodowy na sztuczną mgłę?

No i?
Politpoprawna ale juz przestarzała i niesmaczna jest fraza: "debesciaki poszli
w dym". Nie, nie to o kumplu Protasiuka z Jaka...

====================

Kiepska empatia !!

MH

Data: 2011-01-15 05:47:04
Autor:
> [...]
> Politpoprawna ale juz przestarzała i niesmaczna jest fraza: "debesciaki poszl
> w dym". Nie, nie to o kumplu Protasiuka z Jaka...

Kiepska empatia !!

Ale wiesz ze w innych widzisz tylko to co sam soba prezentujesz?

Data: 2011-01-15 10:01:35
Autor: sofu
dowodowy na sztuczną mgłę?
Ciągniecie wątek, który nie ma sensu i spieracie się o głupoty.
Sprawa sztucznej mgły, to w tym wypadku zagrywka prawnicza i nic więcej.
Chodzi o to, że nie pobrano i nie przeanalizowano próbek gruntu aby ew. wykluczyć,
że nie było sztucznej mgły. I na podstawie tego tworzy się figurę (prawniczo) retoryczna,
że sztuczna mogła mogła byc wytwarzona (albo wrecz była) aby uczynić lądowanie niebezpiecznym.
Tak naprawdę to nie ma zadnych dowodów na taką sztuczną mgłę i jak dotad nie było zwyczaju badać grunt
na tę okoliczność.

sofu

Data: 2011-01-15 01:37:24
Autor: robertbig
dowodowy na sztuczną mgłę?
On 15 Sty, 10:01, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
[...]

Nie skoro faiar w fakty zwiodła. Bo "fakty sa przeciw nam"
Bo "okret  tonie"
To rozpetuje sie festiwal absurów i pomówień .
Dodatkowo rozgrzewanie do absurdu antyruskich fobi.

Jakiego pokroju sa odbiorcy tego szamba. To wiadomo

Data: 2011-01-15 11:10:46
Autor: A. Filip
dowodowy na sztuczną mgłę?
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
Ciągniecie wątek, który nie ma sensu i spieracie się o głupoty.
Sprawa sztucznej mgły, to w tym wypadku zagrywka prawnicza i nic
więcej.  Chodzi o to, Ĺźe nie pobrano i nie przeanalizowano prĂłbek
gruntu aby ew.  wykluczyć, Ĺźe nie było sztucznej mgły. I na podstawie
[...]

Czyli jest dowód na spierdolone "postępowanie po wypadkowe"?
Na miejscu "od razu" było parę osób z Polski, w tym i kilka którym można
było zlecić "improwizowane" podbranie próbek (np. BOR) bez
rozgłaszaszania tego publicznie (koncertuje się na tym co mogła zrobić
"Polska strona").

Lekarz może wyleczyć z choroby, ale nie z losu.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-15 11:38:23
Autor: sofu
dowodowy na sztuczną mgłę?

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:1zwm08q4bj+B1F@josephine.huge.strangled.net...
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
[...]

Myślę, że akurat to nie jest żadnym dowodem.
Tam jest wiele innych rzeczy ktorych nie zrobiono albo ukryto.

sofu

Data: 2011-01-15 12:00:36
Autor: A. Filip
dowodowy na sztuczną mgłę?
"A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> pisze:
"sofu" <manhunter1@o2.pl> pisze:
[...]

Po za tym jak już tak stoimy na "gruncie teorii spiskowej": piszący o sztucznej mgle starają się jakby nachalnie "odsugerować" opcję
"mgła o zwykłym składzie wywołana ze wspomaganiem" - przecież to byłaby
najbezpieczniejsza opcja dla (ewentualnie) "zbrodniczo wywołującego".

P.S. Przypomniał mi się film o wypadkach drogowych we mgle na drodze w
USA koło stawów w których się chłodziła "ciepła woda poprodukcyjna".

Stary, ale jary.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-15 03:38:20
Autor: robertbig
dowodowy na sztuczną mgłę?
On 15 Sty, 12:00, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:

[...]

Zrobiona za pomoca garnków z woda  ustawionych na ogniskach. Diabelski
plan dym +para.
Wszytko naturalne.

dowodowy na sztuczną mgłę?