dowody na atak UFO

Data: 2011-01-15 12:50:58
Autor: Xan
dowody na atak UFO
W dniu 15.01.2011 01:02, kiepsk@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
http://wiadomosci.wp.pl/kat,119674,title,Jest-material-dowodowy-sugerujacy-sztucznosc-mgly,wid,13033156,komentarz.html?ticaid=1b9a1&_ticrsn=3

istnieje też materiał dowodowy sugerujący atak UFO, wszak nie udowodniono że UFO nie brało w tym udziału, patrząc z punktu naukowego, nikt nie wykluczył życia po za ziemią, ba nawet jest duża grupa ludzi którzy mają dowody na kontakt UFO w strefie 51, więc Antoni Macierewicz i Anna Fotyga powinni się znowu udać do USA i oficjalnie zapytać o tę kwestię, przecież trzeba każdy wątek wyjaśnić, i naprawdę nikt nie będzie się z nich śmiał.

A jeśli by faktycznie okazało się że to UFO maczało swoje macki(lub cokolwiek tam mają) to wasz materiał dowodowy o użyciu broni magnetycznej był by wiarygodny z uwagi na to ze UFO takową broń musi posiadać, ba nawet śmiem twierdzić że UFO potrafi też manipulować pogodą.

W przypadku gdyby wina była po stronie UFO pozostaje kwestia motywu tego czynu, tylko nie wiem co by to mogło być ? Rewanż za księżyc ?

Data: 2011-01-15 11:59:17
Autor: robertbig
dowody na atak UFO
On 15 Sty, 12:50, Xan <i...@activsoft.pl> wrote:

W przypadku gdyby wina by a po stronie UFO pozostaje kwestia motywu tego
czynu, tylko nie wiem co by to mog o by ? Rewan za ksi yc ?

Motyw jest oczywisty.
Rada Medrców Galaktyki uznała , ze taki mały i głupi człowieczek.
Gotów jest w swoj głupocie i zapiekłości sprowokowac wojne nie tylko
pl-rosja.
Ale rozpetac ogólnoplaneterny atomowy holkaust.
Usunieto go więc dyskretnie.

A co niby obchodzi UFO-ków jakaś tam Ziemia , żeby ja mieli ratować.. ?
Mógły kos zpytac , próbujac mnie zagiąc ?

Otóz UFO-ki   , za nic na świecie nie dopuszcza , do samounicestwienia
pewego zmutowanego gatunku ludzkiego.
Trudno ich juz nawet nazwac ludzmi  ,tak głebokie patolgie ,
deformacje i mutacje ich charakteryzuja.
Ci mutanci nazywani sa na Planecie Ziemia , PIS dolotami , PIS
dzielcami , PISuarami itp.

Nie ma drugiego takiego jadowitego gatunku w całym kosmosie. Ilości
jadu i smrodu , jakie potrafi wysaczyc jeden PISdo osobnik.
Sa niewiarygodne ,nawet dla kosmitów.
PISdoloty ,to ulubiony obiekt badań UFO-ków . Ewenement na skale
wszechświata.
Wiąża więc z nim pewne nadzieje.

Otóz kosmici pracuja nad nowa  bronia. Zdolna
paralizowac całe galaktyki.
Ma sie nazywac  SJZG (smordowo-jadowy zatruwacz galaktyk)

Niestety mutacje PISdzików sa tak częste i gawałtowne. Że kosmici za
"chiny ludowe" nie moga uchwycic kodu genetycznego ich jado-smrodu.

No i całe szczeście ,ze tak jest.
Bo gdy juz dostana co chca...

he,he,he

Data: 2011-01-15 12:28:16
Autor: robertbig
dowody na atak UFO

***************

[...]

Przynajmiej do pewnego czasu.
Trudno tych osobników , nawet nazwac ludzmi  ,tak głebokie patolgie ,
deformacje i mutacje ich charakteryzuja.
Ci mutanci nazywani sa na Planecie Ziemia , PIS dolotami , PIS
dzielcami , PISuarami itp.

Nie ma drugiego tak jadowitego gatunku w całym kosmosie.
[...]

Amunicja ma posiadac wiadomy czynnik bojowy.

Niestety mutacje PISdzików sa tak częste i gawałtowne. Że kosmici za
"chiny ludowe" nie moga uchwycic kodu genetycznego ich jado-smrodu.
Aby wyprodukowac jego syntetyczny odpowiednik.

Data: 2011-01-15 16:16:57
Autor: mi
TROLL WARNING
On 15.01.2011 12:50, Xan wrote:
istnieje też materiał dowodowy sugerujący atak UFO, wszak nie

TROLL WARNING

mi

Data: 2011-01-15 16:27:19
Autor: u2
TROLL WARNING
W dniu 2011-01-15 16:16, mi pisze:
On 15.01.2011 12:50, Xan wrote:
istnieje też materiał dowodowy sugerujący atak UFO, wszak nie

TROLL WARNING

mi

To jest zahir, znany troll grupowy.

dowody na atak UFO