dożywocie dla liderów siatki pedo filskiej

Data: 2009-11-05 10:59:25
Autor: jacek_placek_01
dożywocie dla liderów siatki pedo filskiej
wspólnym mianownikiem jest to ze te zboki to nie tylko pedofile ale i
pedały. ciekawe nieprawdaż biedronie i inne śmierdzące kałem misie. oni
jak rozumiem są na wyższym stopniu wtajemniczenia.
biedronie, jak wy możecie na siebie patrzeć w lustro wiedząc o tym jak
babracie się w kupie.

Data: 2009-11-05 15:12:40
Autor: cyc

Użytkownik "jacek_placek_01" <kt@poczta.pl> napisał w wiadomości news:hcu8a0$c2g$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

fuj !! przestan !bo sie pozygam .

cyc

dożywocie dla liderów siatki pedo filskiej