drĹĽenie kierownicy powyĹĽej 100km/h

Data: 2010-12-06 21:26:42
Autor: Krzysiek Kielczewski
drĹĽenie kierownicy powyĹĽej 100km/h
On 2010-12-06, Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:

Chodzi o felgi w których zalega ¶nieg ? z tego co mi się wydaje to
wibracje podczas jady (nie hamowania - to raczej krzywe tarcze nie?)
powoduje złe wyważenie kół. Czyżby taka bryła ¶niegu np mogła
spowodować to, że koło mogło być Ľle wyważone ?

Bez problemu wyczujesz niewyważenie koła jak Ci odpadnie ciężarek rzędu
10-20g. Ile waży większa bryła zlodowaciałego ¶niegu?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-12-07 07:00:22
Autor: to
drżenie kierownicy powyżej 100km/h
begin Krzysiek Kielczewski
Ile waży większa bryła zlodowaciałego śniegu?

Nie mam pojęcia, może zrobimy jakiegoś spota i zważymy kilka?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-07 17:40:29
Autor: Massai
drenie kierownicy powyej 100km/h
to wrote:

begin Krzysiek Kielczewski

> Ile waży większa bryła zlodowaciałego śniegu?

Nie mam pojęcia, może zrobimy jakiegoś spota i zważymy kilka?

Eee, po co?
Gęstość lodu to około 0,9g/cm3

Czyli bryłka lodu 3x3x3 będzie ważyła około 25 gramów. Płat śniego-lodu szerokości 5 cm, długości 10-15 cm i grubości
centymetra, taki jak się potrafi przylepić do felgi "od środka",
pewnie też coś koło 30-40 gramów.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-07 17:52:55
Autor: to
drenie kierownicy powyej 100km/h
begin Massai
[...]

gramĂłw.

Dzięki że to tak ładnie wyliczyłeś, bo inaczej byśmy musieli robić spota i ważyć.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-07 18:36:33
Autor: Massai
drenie kierownicy powyej 100km/h
to wrote:

begin Massai

> [...]
> pewnie też coś koło 30-40 gramów.

Dzięki że to tak ładnie wyliczyłeś, bo inaczej byśmy musieli

Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość.

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-12-07 22:28:37
Autor: to
drenie kierownicy powyej 100km/h
begin Massai
Nie ma sprawy, polecam się na przyszłość.

;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-12-08 01:22:44
Autor: Filip KK
drżenie kierownicy powyżej 100km/h

Bez problemu wyczujesz niewyważenie koła jak Ci odpadnie ciężarek rzędu
10-20g.

Jeste¶ pewny tego co napisałe¶? Ja proponuję aby¶ nabił sobie ciężarek rzędu 15g w dowolne miejsce na feldze i się przejechał...

Data: 2010-12-08 10:31:53
Autor: Massai
Filip KK wrote:

> [...]

Jeste¶ pewny tego co napisałe¶? Ja proponuję aby¶ nabił sobie
ciężarek rzędu 15g w dowolne miejsce na feldze i się przejechał...

Zeszłej zimy zgubiłem jeden ciężarek w ¶niegu, 10g.
Przy 80 km/h wrażenie było jakbym gumę złapał, tak koło latało i
przenosiło na kierownicę.

W dodatku mały problem był, bo trzymało -15 stopni, i żeby przykleić
ciężarek musieli suszark± felgę podgrzewać, do zimnej za diabła klej
nie chciał złapać.

--
Pozdro
Massai